Upoznacemo Bogdana i njegovu porodicu u ovom dijelu. Videcemo kako oni kao jedna velika porodica odrzavaju poslovni i privatni odnos. Kako funkcionisu i planiraju svoje obaveze. Doista jako slozen odnos cijele porodice.
Krecemo?
********-" Bogdane?"
Okrenuo se ka Irini i pogledao je u oci kako bi sasjekao sva njena dalja pitanja
-" Ne volim te, nikada nisam. Nisi ni ti mene. Bilo je zabavno sad napusti stan"
Mirno je rekao dok ona krece da ga hvata za ruku koju on izmakne.
-" Zavoljela sam te, znam da si rekao da nisi za ozbiljnu vezu ali nemoj sad da me napustas sad kad smo se navikli jedno na drugo"
Nije mogao da suzdrzi svoj osmijeh.
-" Idi iz stana Irina"
Mirnim tonom procjedi kroz zube.
-" Naci ce se nekada jedna koja ce tebe da odbije... Setices se svih nas koje si povredio."
Prevrnio je ocima, nije zalazio u to da li je moguce tako nesto. Imao je novac, moc, velike firme, hotel, zdravlje i sve zene koje ikada pozeli.
Nije trepnuo ni dok je brisala suze i uzimala svoje stvari iz stana njegovog prijatelja. Nije lud da vodi takve zene u svoju kucu. Istusirao se i krenuo na posao kako i po obicaju nije voleo da kasni. Usao je u sali za sastanke, te secakao ostatak svoje porodice. Kazu da porodicni biznisi nisu najbolja ideja ali stegao ih je sve uz sebe. Nakon smrti njegovog oca preuzeo je ulogu te svu svoju porodicu drzao je na okupu mozda i jace nego inace.
-" Niko ne kasni"
Mirno je rekao kada jedan po jedan krenu ulaziti u kancelriju.
-" Sjutra smo na planinarenje"
Jos jedna od akrivnosti njegove porodice je plivanje, planinarenje, biciklizam, kuglanje, rostiljanje. Nekako su voljeli to da bar jednom mjesecno svi budu na okupu i da zajedno rade neku aktivnost. Niko nikada nije smeo da je propusti, ako ima neki problem zbog kog zene u porodici ne mogu, one ce bar da dodju i sede na podnoziju planine i cekaju ostale dok spreme nesto za pice i sendvice.
-" U 7 ujutru..."
Dodao je dok oni svi klimnu glavom kao u vojsci. Minut tisine i po ustaljenom redosledu krecemo.
-" Ovo ljeto cemo provesti u Crnoj Gori"
Avram zapocne okrecuci se ka svima
-" Dimitri i ja smo poveli racuna o rezervacijama i odradili posao koji si naredio. Hotel je od maja do novembra pun. Imacemo sastanak za izgradnju zgrade, kao i unutrasnje radove na novom hotelu. Zakazao sam sastanak sa dizajnerima enterijera i eksterijera"
Klimnuo je glavom te nastavi Dimitri
-" s obzirom da je hotel pun ja sam isplanirao neka zaduzenja... Na pocetku Bogdane bice najvise u hotelu, jer svi sastanci su tamo. Moraces i u Ruskiju na par dana ali o tome ce te obavjestiti Klara"
Klara moja bratanicna i licni asistent. Sva porodica od malih nogu ima svoja zaduzenja i bez obzira na to koliko godina imali svak ce morati uraditi svoj deo posla.
-" poslao sam izvjestaj, 24 miliona je profit od zgrada u koliko ti ta cifra odgivara. Zek je zavrsio sve u knjigama sto se tice finansija, plata radnicima."
-" Oliver nije ovde?"
-" On i Klara su u Crnoj Gori po tvom naredjenju svo doveli nova dva menadzera, pa su otisli da vide kakve ce radnike primiti, kakvi su oni."
-" poznajem li te menadzer"
-" da bili su menadzeri u Rigenu"
Klimnuo sam glavom te pogledao sve papire ispred sebe u tisini.
-" Za 2 dana krecemo u Crnu Goru. Ne zelim bliskost sa osoboljem, povisavanje tona na njih, kao i svake godine zelim sve cakum pakum. Zek ako te vidim da nesto ocijukas sa radnicama hotela vraticu te kuci. Svi znate svoje obaveze, Oliver zvaces za treninge dok si tamo, ne zelim da ih propustas, povedi i Dariju na balet."
-" Da li vodimo i Dariju?"
Pitao je Dimitri koji se ne odvaja od svoje kcerkice, a kad se odvoji tekso mu pada"
-" ne, ne bice puno posla. Neka tvoja zena brine o njoj i sjutra kad krene planinarenje. A kad dodju na par dana neka nastavi sa treningom tamo dok se ne vrati"
Sastanak je zavrsen i moze se reci da sezona krece...
*****
Morali smo jedan djelic porodicnog odnosa kod Bogdana. Oni zaista imaju odnos za pozeljeti.
YOU ARE READING
NEOČEKIVAN
RomanceOtisla je raditi sezonaki posao na primoriju nemajuci pojma da joj to ljeto promjeniti cijeli zivot.