16

1.2K 91 6
                                    

Pokupio sam sa aerodroma Klaru, Zeka i Avrama,  dok Oliver pokupi i Dimitrija, Zoi i Laru.   ne mogu reci to ni sebi ali jedva sam cekao da dodjem u hotel.
Prosli smo na drugi ulaz svi porodicno, i ne mogu reci da nisam ponosan na sve njih..

-" Brate oces li moci 2 minuta da sjednemo da ti nesto ispricam"

Nemamo tajni te sa Zekom odmah krenem da sjednem pored. Moje oci su lutale po hotelu i mrzeo sam sto nema guzve. Kada je guzva ona se stalno seta po ponti, a sada je nema jer si svi stolovi uredno usluzeni.

-" Upoznao sam jednu devojku, rekao sam bratu Dimitriu i on je malo proispitao... Divna devojka iz jako lijepe porodice."

-" Podrzavam u koliko je tako."

Nisam mu rodjeni brat ali opet hteo sam mu najbolje i zato sam nekad branio njegove izbore. Mald je tek 20.  Iako nije neka razlika, svega 6 godina izmedju nas ja sam preuzeo firmu  i ucio o njoj u tim godinama.

-" da li mi dozvoljavas da je pozovem u vilu kod nas?"

Skoncentrisan sam na razgovor ali sam isto tako ostao nijem na pitanje  kada ona krene ka nasem stolu.

-" Bogdane"

Drmne me Zek na sta se ja okrenem ka njemu

-" ima dovoljno gostinjskih soba, pozovi je neka ostane. Kuvarica svakako sjutra pocinje kod nas da radi dok ste vi tu"

-" Dobro vece, hocete li nesto popiti"

-" dobro vece"

Okrenem se ka svom bratu koji zamucka kad ugleda Anicu. Mali nemoj... samo NEMOJ!

-" Pridruzicemo se ostalima, jesi veceras nas konobar ili?"

-" Nisam Mina je slobodna i Dejan vas preuzima"

-" Anice"

Uzviknem kad krene da ide, zacudjen tom hladnocom u glasu.

-" Izvolite gospodine Bogdane"

-" je li sve u redu?"

-" naravno, uzivajte veceras"

Opet hladno i opet kao da apsolutno mrzi sto postojim.

-" Anica?"

-" klinac pricali smo o tvojoj devojci kako se ono zove?"

-" Natasa, ali sad sam u dilemi. Covece ko nam bira radnike odje"

-" Zak osnovno pravilo, mozda si najmladji ali i za tebe vazi pravilo. Cuo si na sastanku!"

Podvucem crtu odmah!

-" A brate to sto si ti tako napet pa te cura ne gotovi jer si strog ne mora sve nas tako da gleda"

Precutao sam ovu konstataciju

-" Predomislicu se u vezi Natase"

-" salim se, salim se..."

Prosli smo nazad do naseg stola, cijelu noc pricali i uzivali. Skoro svi... ja sam s druge strane posmatrao nju koja se smjeskala gostima, pricala i objasnjavala sve sto treba i na kraju  cak i Klara primjeti.

-" Ova cura definitivno ima nesto..."

Vratio sam pogled na svoj tanjir koji nije ni pipnut

-" Anica, da sjajna je i gosti je stalno hvale na sajtu za rezervaciju. Nekako je upecatljiva"

-" da, citala sam o tome, zaista i sad osjecam da cura ima nesto u sebi samo sto je gledam."

-" Koliko ostajete?"

Odlucim da prekinem komentarisanje Anice.

-" Ja i Dimitri 3 dana strah me da Lara ne prehladi"

-" a ja cu 8..."

Zek doda kuckajuci po telefonu.

-" Avram i ja idemo u Italiju  na humanitarnu veceru, ostavicemo neku vecu sumu... sad ne znam kako smo budzetom to odredili poslala sam ti e-mail"

-" pogledao sam i odobrio sam. Ne zaboravite i Crnu Goru krajem avgusta. Tu ce budzet biti malo veci."

Pricali smo na ruskom, jer od svih njih samo Avram, Oliver i ja tecno govorimo Crnogorski. Ma da po malo i Klara zna da prica.

-" mi krecemo sad, Olivere mozes li da nas odvezes"

-" Ja cu ostaviti sjedu za bebe u salu za sastanke  i dolazim sa vama"

Rekao sam te svi ustanu za  Zoi.

-" onda svi idemo umorni smo od puta."

Krenuo sam sa stolicom do sale  namjerno... Ne znam ni ja cemu ta zelja ali taman sam krenuo iza ugla kad je ona sa tacnom izasla.

-" mislio sam da smo zakopali ratne sjekire"

-" nismo ih ni imali gospodine Bogdane..."

-" svadjalice ko te je naljutio?"

Sada vec po malo ozbiljno pitam, a ona pogleda u mene po malo ljuto.

-" Zaista nema problema ugodno vece vam zelim"

Prosla je pored mene, a Zek  pogleda u mene...

-" mislim da si je previse zategao sa opominjanjem cim te izbjegava."

-" Mali rekao sam ti da ides sa ostalima, sto si se stvorio sad odje"

Pokusam zvucati saljivo ali sve sam samo to ne.

-"Da vidim te crne roletne sto si stavio da te osoblje  hotela ne gleda... mora da te ona pogledala... priznaj brate"

-" predomislicu se u vezi Natase"

-" salim seee... idem gore"

Ona se smjeskala gostima, a meni kao da oce da izvadi oci

NEOČEKIVANWhere stories live. Discover now