Hteo sam da odrzim svoje obecanje, mazio sam joj kosu dok je cvrsto spavala na mojim grudima... naravno razmisljao sam o tome sta da doruckuje ako joj nista ne napravim sad ali ocu sa odrzim obecanje. Osjecam i krivicu jer bila je pijana, a ja? Trebao sam da pretpostavim da nije bila vjesta u ovome.
-" Dobro jutro ljubavi"
Prvi sam izustio kada je otvorila oci tesko. Nastavio sam da mazim njenu kosu.
-" Boli me glava"
Rekla je svoju glavu scucureci u moje grudi.
-" Imam tabletu za to i skuvacu ti kafu bez secera da te malo povrati... Lezi, brzo cu se vratiti"
Otisnuo sam poljubac njezan, te se ustanem trazeci svoje bokserice. Gledala je u mene te kad se okrenem ona brzo pokrije svoju glavu carsafom.
Nisam zeleo da bilo sta kazem i uradim vec sam krenuo po kafu i tabletu.-" Gde mogu ovo da ostavim? Isprljala se"
Stidljivo je drzala bijeli carsaf sa kreveta slozen u rukama no detalj da je u mojoj kosulji mi izmami osmijeh siroko.
-" napravio sam na palubi krevet da mozes da se suncas i uzivas u suncu, danas cemo se malo provozati i ti mozes biti kapetan.."
Njeno stidljivo lice mi je mamilo zelju za njom koju sam morao da suzbijem... ostavio sam nam kafu na stocicu te kad pridjem da uzmem posteljinu brzo je pribijem uz sebe i krenem ljubiti njeno lice njezno i sitno.
-" Imam drugu posteljinu, ako hoces mozemo napraviti krevet i mozes popiti kafu u njemu... donijecu ti i dorucak"
-" Voljela bih to"
Rekla je te ja izvucem posteljinu novu, a staru pokupim.
-" ja cu napraviti, a ti mozes da pravis dorucak za uzvrat kad popijemo kafu"
Klimnuo sam glavom te dopustim da njeno dupe koje se po malo vidi ispod kosulje spremi krevet dok se istovremeno kajem sto ne nosim kracu kosulju i sto je ona tako mala da je dosta pokrije... opet mi se budi zelja za njom i opet je jako silno zelim...
Spremio sam konasice, jaja, stavio sir i tanko iseckao paradaiz... na to sam pronasao kroasane u kesi koju stavim pored da bi imala i slatko posle lasnog jer sam shvatio da to jako voli.
Da mi je neko rekao da cu spremati doricak nekoj curi rekao bih da laze i da za to nema sanse ali... srecan sam sto spremam dorucak, sto znam da spremim sve i sto je bas mala svadjalica ta kojoj spremam ukusnu hranu.
-" Nadam se da ce da ti se svidja"
Rekao sam pruzajuci joj dasku na krevet kako vi dorickovala.
-" prelepo mirise, dodji"
Rekla je blago pomjerajuci cebe kako bih i ja sjeo da jedem... stidljiva moja mala svadjalica.
-" Hvala na ovome..."
-" nema na cemu ljubavi."
-" ljubavi znaci..."
-" da ljubavi, od sinoc si zvanicno moja ljubav... moja mala slatka svadjalica... danas te vodim na jedno posebno mjesto"
I pre nego je uspjela da bilo sta odgovori telefon mu je zazvonio.
-" molim Olivere"
-" moras hitno da dodjes u hotel, imamo jednu goscu koja je dosla"
-" Olivere sa svojim devojkom sam"
-" Moras da dodjes, em su paparaci tu em je ona tu"
-" ma ko ona?"
-" Irina..."
Cula sam sve to, a on na pomen tog imena klimne glavim
-" dolazim..."
YOU ARE READING
NEOČEKIVAN
RomanceOtisla je raditi sezonaki posao na primoriju nemajuci pojma da joj to ljeto promjeniti cijeli zivot.