14

1.2K 94 7
                                    

Nekako sam mirno prespavao noc. Rano sam ustao te tiho prosao  da skuvam kafu dok mi Oliver ne donese gitaru.  Da kupio sam gitaru da vise ne mora Tim da joj donosi gitaru kao i neke super ukusne tortilje kako bi doruckovala. Djelovalo je da je spavalica te sam uzeo vreme da obavim brzinski trening i posle toga se istusiram.

-" Dobro jutro"

Usla je u kuhinju taman kad sam skuvao kafu.

-" Nasla si haljinu"

Osmijehnem se i pruzim joj kafu.

-" Jesam, hvala sto si se pobrinuo za nju i sto si me ugostio"

-" Nema na cemu, bila mi je cast slusati kako hrces cak i na drugom kraju hodnika"

-" nisammm valjda"

Namjerno sam je zezao, dok ona sjedne na barsku stolicu, a ja pripremim dorucak.

-" Kado si dobar kuvar covece"

Tortilje su zamirisale, a ona ostavi po strani kafu cim se posluzi dorucak.

-" Nisam odavno video da neko tako slatko jede"

Nisam to trebao na glas da kazem, ali ipak je izaslo iz mene.

-" volim da jedem, a ovo je preukusno"

Nikada ne bih rekao da voli da jede...

-" znas li da kuvas?"

Klimnula je glavom i pogledala ka meni

-" a ti?"

-" ne, ali bih voljeo da naucim. Uvek mi je bilo lakse da platim nego da sam kuvam... Pa ako ti znas bar me nauci da spremim grasak"

-" sto bas grasak"

Zakikktala se

-" Volim, mama ga je stalno spremala. A koji jos talenat ima osim kuvanja?"

Zastala je razmisljajuci.

-" nemam bas puno talenata..."

Slegla je ramenima na sta on nakrivi glavu

-" a gitara?"

-" gitara? Kako znas?"

-" pa sve znam, da cujem kako si naucila?"

-" moj brat imao je neki bend, svirao je i dobro zaradjivao od toga. Imao je par gitara i terao me da sviramo zajedno. Obozavala sam to sa ove tacke gledista, ali tata sam mrzela da sviram i ljutila bih se.

-" vezbas li sada?"

Odmahnula je glavom

-" prodali smo njegove gitare."

-" zasto?"

Nije hteo da bude radoznao udarao je sa pitanjima jako duboko ali zanimalo ga je sve u vezi nje. Mala cura duge kose je bila magnet za svacije oci svojom energijom koja isijava dobrotu.

-" visa sila, a ti znas li da sviras?"

-" zasto si dosla da radis ovde i napustila si fakultet?"

Opominjao ga je unutrasnji glas ali nije posustao da pita pitanja na koja zna odgovor. Ocigledno su sve dali da se njena majka oporavi.

-" Morala sam, majka ima samo mene i htela sam da budem tu za nju.  Ali zavrsicu fakultet i jedva cekam da se zaposlim"

A ja jedva cekam da te sacekam svakog dana ispred bolnice kad zavrsis smjenu i odvedem na rucak.
Bigdane!? Od kud je ovo doslo sada!?

-" Hoces me nauciti da sviram gitaru"

-" Zelis da naucis?"

-" da imam gitaru"

Ustao sam i otisao po nju pruzajuci joj torbu u kojoj je upakovana.

-" Predobra je!"

Prosla je prstima svirajuci par tonova

-" Dopada ti se?"

-" da,  cim je imas znaci da znas da svuras"

-" Po malo da, necu lagati ali naucio sam da sviram klavir i gitaru... kad se umorim od ekonomije odem i sviram klavur satima"

-" Da cujem..."

Sey you won't  let go zasvirao je profesionalno bez greske pjevuseci je malo tise. Ne ovaj decko je sposoban za sve!

-" A sad tvoj red"

-" ovo je bilo fenomenalno!"

Pocela sam i ja svirati train wreck bez greske. Obozavala sam tu pjesmu.

-" Bicu ti menadzer ako pozelis da budes u muzici... "

-" to mi je hobi nije nesto sto zelim..."

Spakovala sam gitaru, a on mi je pruzi u ruke nazad

-" tvoja je"

-" ne mogu to prihvatiti"

-" tvoja je... kraj"

-" ne mogu uzeti novu  gitaru"

-" nije nova"

-" samo ima racun od jutros kucan"

Nasmijala mi se na sta se i ja nasmijem

-" tako bar neces ici iz hotela da bi svirala sa nekim..."

Rekao je pre nego mu telefon zazvoni i on se javi sprecavajuci je da odreaguje. Sta je ovo sad bilo?!




NEOČEKIVANWhere stories live. Discover now