17

1.1K 88 7
                                    

Zavrsila sam jutarnju smjenu te ispratim kako se moja drugarica sprema... Gotovo je sigurna da ce provesti put sa njim sve do tamo i uzbudjena je...

Naravno da sam se i ja spremila za plazu te odem prije nje ponasajuci se kao da mi nije ni najmanje cudno.

malo sam pricala da majkom, plivala i na kraju se vrazila u hotel. Ona je vec otisla  te kad pogledam telefon procitam.

" on je prelijep u kosulji... Anice on je savrsen"

" uzivaj u pogledu besti"

Bacila sam telefon sa strane te se okrenem da spavam jer sam i sjutra prva smjena. Ja moram da se sklonim od tog covjeka jer je moja najbolja drugarica zaljubljens u njega, a ja pocinjem da budem opsjednuta sa njim u mislima...

***
Popio sam pice i pricao o novom projektu posmatrajuci  Minu koja je strpljivo i ljubazno svima bila usluzna.

-" nadam se da se nisi umorila"

Rekao sam sa smijeskom, dok se i ona nasmije meni. Nisam zeleo da bilo kako dovedem u zabludu ovu curu ali ona je bila jedina koja mi moze dati informacije.

-" Nisam,  ljudi su predivni kao i ovo mjesto."

-" Jesu jesi i ti na smjestaj u hotelu?"

Znao sam odgovor...

-" da ja  i Anica smo u sobi"

-"  Da li Anici nedostaje majka?"

-" da, Anica je jako voli ali i njoj ovaj posao znaci. Placa od njega svojoj mami lijecenje..."

-" zaposlicemo i vase momke ovde kod nas, mozda vam bude lakse"

Sad se lazno smijem

-" ja ga nemam, ali Anica je na dobrom putu"

-" zaista?"

-" da Tim gost hotela, muzicar poklonio joj je gitaru"

-" Gitaru?"

Ne mogu da sakrijem svoju srecu sada, nije zeljela da se pohvali da je bila sa mnom cak ni drugarici... a mozda je toliko dobra osoba da nece da slomi srce svojoj drugarici za koju zna da je zaljubljena u mene... pa cak i ja vidim.

-" da, ona zna da svira instrumente po malo.. posebno gitaru."

-" kako je njena majka"

-" dobro je"

-" gde je u bolnicu ovde blizu ili?"

Mrzim sto moram ovako glupo da se raspitujem ali bolje opcije nemam trenutno

-" u Podgorici, stanje joj se stalno menja, moji su tu da pomognu"

Stisnem osmijeh da ne izleti. Sad znam gde cu da trazim zenu ovako je bilo uzaludno jer niko nije mogao da mi nadje tu informaciju.

-" sjajna si Mina, i ti i tvoja porodica. Zaista blago tvojim roditeljima"

Nekontrolisano od srece prodjem rukom par puta po njenim ledjima. Zaista cura ne zna drzati jezik za zube i to je sjajno za mene

-"  Jako mi je drago da si opet dosla kod nas u hotel"

Rekao sam ne krijuci istinu od nje. Hvala joj sto je dosla i donijela radost jer sada imam razlog da se trudim za nesto vise.

-" I meni je drago"

Vratio sam se za sto te sa smjeskom nastavim da pricam.  Znajuci da u PG ima samo jedan veliki klinicki centar i da cu lagano naci tastu...

S druge strane Mina ja cvjetajuci u sebe jedva cekala da se pohvali Anici.

-"samo da znas da me je skoro pa zagrlio oko ledja  i na sve to mi je rekao da je srecan sto sam opet dosla. Kratko smo pricali. Kaze da su moji roditelji uradili sjajan posao"

I zaista se smjeskala od srece sto joj je udjelio paznju i pored svih ljudi koji su dosli na otvaranje.

Nije skidala pogled sa njega, i svaki put bi pucala od srece kada bi vidjela da on pogleda u nju.

-" to je sjajnoooo, ako se udas za njega i odes u Rusiju  nemoj da zaboravis na mene... volim i ja zimu i snijeg"

-" nikada Anice... Ti znas da ce dobiti i tebe u paketi sa mnom jer ces biti moja kuma na svadbi"

-" naravno heheh"

NEOČEKIVANحيث تعيش القصص. اكتشف الآن