36

1.6K 97 8
                                    

** Potrebno je da se vratite na prvi deo i ponovo procitate ( obnovite ga) kako ne bih kopirala i opet postavljala jer cu nadovezati sledeci nastavak na prvi deo**

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

-" Cak mi ni majka nije rekla"

Zajecala je, a on je povuce u svoj zagrljaj snazno,poljubio je u celo potom u kosu koja uvijek posebno miris.

-" Zamolio sam je da ti ne govori... Vas dve imate jedna drugu i bas zbog toga sam dao sve od sebe"

-" vraticu ti novac"

-" udaces se za mene..."

-" ne... necu"

Opet je zagrlio sada da mu ne pobjegne.

-" Napicu te opet... Povesti u Rusiju i zarobiti sa sobom dok god me ne zavolis"

-" nikada..."

-" I kamen se zavoli kad ga dugo cuvas. Ja ja? Ja cu tebe da cuvam dok god disem"

-" otkazao si sve nase planove danas samo da bi video bivsu, nemoj sa mi pricas kako ces da me zenis, voli sve samo jer sam pijana bila sa tobom"

Povukao sam je od odjece koju je pakovala te je poljubim bez oklevanja brisuci njene suze

-" Zaljubio sam se u tebe, zeleo sam da budes srecna i sve cu uraditi da budes srecna. Morao sam ovako postupiti sa njom.... Ne smijem dopustiti da projekat cijele moje porodice padne i propast..."

Nastala je tisina dok je on njezno doirne za oba obraza

-" Sa tobom zelim ceo zivot da provedem i ne znam zasto mislis da sam te iskoristio kad to nisam... Nikada ne bih"

-" Zasto mi nisi rekao za moju mamu"

-" Zelim da novac ulozis u sebe, da zavrsis fakultet jet ti je to zelja i bicu spreman da sa tobom budem u vezi na daljinu dok to ne uradis, a kasnije? Kasnije ces nauciti ruski i biti doktor"

Grlila ga je jako, toliko jako smirivajuci se u njegovom zagrljaju.
***
Njene stvari preneo je u svoju sobu, sada kada vise nije radnik hotela bice sa njim i imace mali delic ljeta samo za njih dvoje.

-" ej svadjalice mrdni dupe to je i moj krevet"

Pomjerila se a on je povukao na svoje grudi.

-" koliko sam samo puta hteo da te premestim u svoj krevet i da zagrljeni spavamo"

-" zasto nisi?"

-" zasto nisam? Svadjalice meni je moj zivot mio. Ti bi me ubila pe nego uspjem i da oci otvorim"

-" Nisam vjerovala da ce ikada doci dan da spavam na tvojim grudima"

-" Hteo sam da iskoristimo par dana ljeta i da idemo kod tvoje mame par dana. Predlozio sam da ostane u Rusiju da bi doktori vodili racuna bar pola godine o njenom stanju svakodnevno. Bunila se kao i ti ali uspjeo sam da je ubjedim"

-" kako???"

-" Pa rekak sam joj da ne zelim da moja ljubav najveca i jedina bude tuzna, da pati i da se plasi za svoju mamu. Znam koliko je silno volis i da ti je sve sto imas i zato sam joj ponavljao da mi je tvoja sreca najvaznija i da zbog tvoje srece ona treba da ostane tamo dok ne bude zdrava"

-" Nedostaje mi, jako mi nedostaje. "

-" ej ej ej nemoj da places... Zaboravi odmor ja i ti sjutra idemo u Rusiju"

-" Jesi li siguran?"

-" za tebe bi srusio celu Rusiju, a ne otisao sa tobom. Oliver ce biti tu i srediti sve. Sjutra idemo kod tvoje mame"

-" Cime sam te zasluzila"

Opet su jok suze krenule niz lice dok je on okrene ispod sebe i pocne ljubiti jako

-" Cime sam ja tebe zasluzio ljubavi ne znam ali hvala Bogu da mi te je poslao..."

Njena sreca ce mi uvijek biti najvaznija!

NEOČEKIVANWhere stories live. Discover now