5

1.2K 89 8
                                    

Bogdan je mirno ustao po dorucak, kada opet ugleda konobaricu. Nova je ovde ocigledno ne zna ko je on.

-" Dobro jutro gospodine Bogdane, ja se izvinjavam u Anicino ime. Nova je ovde"

-" U pravu je, dorucak je na stolu."

Mirno je odgovorio zaboravljajuci manire prema Dejanu koji je bio menadzer restorana. Jako kulturan momak koji je poprilicno ambiciozan i zbog toga ga je cijenio.

-" u koliko zelite odmah cemo vam spremiti vas dorucak"

-"nema potrebe, od sad cemo doruckovati odavde"

Nastavio je da uzima jos po nesto sitno da bi doruckovao pre nego krene na sastanak. I sve sto je hteo je da mu niska crnka bude pred ocima. Osjecao se cudno kad je ugledao, inace bi se odmah predstavio radnicima ili bi to urdio Oliver ali taman posla ona to nije ni dozvolila.

Bilo joj je neprijatno, a on nije mogao da pomogne sebi jer sve sto je hteo bilo je da po ko zna koji put proskenira njeno tijelo. Nije nista specijalno, nije njegov tip, nikada ne bi bio sa takvim tipom cure...

Zasto je onda gleda kao da nikada zenu nije video?

-" Izgleda da je sjajna ideja promjeniti sve kuvare, sad je dorucak bolji"

Oliver pogleda u njega, te proprati njegov pogled koji je isao direktno ka konobarici.

-" Ne gledaj je tako nije znala ko smo mi. Nemoj odmah da davas otkaz devojci"

Podigao je obrve u nastavio da jede u tisini. Ta cura? Nije nista specijalno!

-" boli me briga za nju sve dok radi svoj posao, Dejan ce se o tome brinuti. Nego dnas imam sastanak za pocetak unutrasnjih radova. Cisto da se sve utvrdi"

-" Ja cu biti na brodi jos treba da utvrdim ko ce da zamjeni naseg skipera."

Klimnuo je glavom te jos jednom pogleda ka Anici koja se smjeskala gostima.

-" Veceracu u gradu danas necu se vracati u hotel"

Anica ga isprati pogledom svjesna da je nadrljala bez potrebe. Dejan da je mogao vristao bi na mene jer sam odbila vladnika.

-" Jesi ga vidjela"

Mina se konacno sastane sa njom te prosapuce dok gleda u Olivera koji na tabletu nesto kuca i jede koji zalogaj.

-" Boze kako mu stoji crno"

-" Mina uozbilji se... znas li sta sam uradila?"

Izjadala se drugarici osjecajuci se posramljeno.

-" sjajan pocetak, zar ne?"

-" dobro Anice nisi znala, postupila si kako bi svak postupio. Trebalo bi da budu zadovoljni sto postujes pravila"

-" Da to je istina ali opet..."

-" ne zanima te, uzivaj u pogledu. Svakako planiram ovo ljeto da ga sarmiram. Covek je slobodan, mozda ipak ucinimo bajku zajedno. Bogati decko i prosjecna cura koja ga je zavela"

-" da, da 100%"

Ironicno je odgovorila. Svjesna da takav tip momka sigurno bira poprilicno drugacije cure.  Dakle one su za njega nevidljive.

-" Pre zgo dannn je"

Da jeste ali previse djeluje umisljeno, nadobudno kao da je on jedini covek koji hoda zemljom. Ovaj Oliver je normalan, kulturan za razliku od svog nadrndanog brata.

Oliver nakon dorucka pozdravi obje sa osmijehom na licu.

-" Vidimo se sjutra devojke hvala na dorucku"

-" daleko ljubazni od onog nadrndanog sto me gledao kao da sam neki zlocinac"

-" Oliver je uvijek ljubazan sa svima, dusa od decka. Ali opet biram Bogdan... nije ni on los cjela porodica mu je divna"

NEOČEKIVANWhere stories live. Discover now