-" Bogdane stigla sam"
-" Hvala, postaraj se da moji gosti imaju sve, Oliver je na putu pa ce biti tamo da me zamjeni"
-" gde je Anica?"
-" tusira se..."
-" Ne znam kako sam tako izgubila ravnotezu"
-" Desava se Mina, nije nista strasno."
Klimnula je glavom te izasla jako znatizeljna. Anica je sebe ubjedjivala da Mina to nije uradila namjerno ali neki crv sumnje je proradio... Mina je zaljubljena u mene, a od sinoc na parking kad je otisla ona sa njom ne prica.
-" Jesi dobro Anice?"
-" izvini sto sam ti upropastila obilazak partnera, ne znam ni kako sam uspjela da padnem tako"
-" nisi upropastila nista, da li te pece to gde si se opekla"
-" nije strasno"
Rekla je mirno iako je lagala. Peklo je i crveno je...
-" Namazacu ti, prvo se obuci Mina je donijela stvari"
Prosao je pored nje pravac po melem koji je imao u autu zahvalan sto Klara uvijek ostavi mazalicu. Te dao joj je vremena da se obuce pre nego se vratio. Znao je jako dobro kakvu sliku stvara u ocima svih ali zabranice glasine svakom uradice sve da Anici niko nista ne kaze.
-" I ti si se obukao"
-" je li ti ljepsi prizor kad sam bez majice?"
Nasalim se na sta se i ona malko zacrveni.
-" svadjalica je ostala bez teksta"
Prisao sam joj i seo tik pored nje.
-" lezi da ti namazem kremu"
-" Na nezgodnom je mestu opekotina, mozda bolje da..."
-" Anice nece tvoj stomak biti jedini koji sam video... lezi"
Poslusala ga je iako osjeti val sramote koji preplavi njeno tijelo.
-" Ovo ce da ti pomogne i rashladi odmah ceo taj deo gde si prosula kafu.."
Njezno krene utrljavati kremu no crvenilo se sirilo i iznad pupka.. mnogo vise iznad pupka i ma koliko zeleo da joj ne stvara nelagodu morao je popeti svoje prste...
-" Samo se opusti necu gledati"
Laz, lazzz jer sam gledao, zahvalan Mini sto nije uzela grudnjak vec samo majicu, ves i sorc. Nisam zavrnuo majicu do te tacke ali svako pomicanje majice cinilo je da se njene ne toliko velike ali cvrste grudi ucrtaju
Znao sam da grijesim, znao sam da me sam djavo tjera da se spustim usnama i njezno poljubim opekotinu izmedju njenih gridi. Jebeno od kad sam je video, nisam pogledao drugu zenu! Nisam ni svjestan da tako utice na mene.
-" Bogdane"
Kao da me opomene pre nego odmaknem majicu i njezno gricnem potom zasisam desnu stranu. Taj izdah zadovoljstva parao mi je usi, stvarao mi zelju sa svaki deo tijela tako poljubim da krenem od vrata do butine zadrzavajuci se dolje. Te zelje niko nikada nije budio u njemu.
Da i ona osjecala je nelagodu par trenutaka dok nije opet uradio isto sada na drugoj strani ljubeci je sve do dna stomaka koliko je god mogao.
I ne, ne bi stao ljubio bi je i ljubio koliko god ona dozvoli da neko nije zakucao na vrata sobe.
-" dodjavola da ide ko god da je na tim prokletim vratima"
Prosiktio je ljuto terajuci je da se pokrije u uspravi.
-" izvoli Dejane, ja sam joj dao melem i moram da idem sad.. neka odmori malo, zaista je nezgodno pala u bazen i polila se vrelom kafom.
Njeno lice izmjeni oblik kada on napusti sobu i Dejan udje zabrinuto.
-" Mina je poklizala i video sam sve... Nadam se da se nisi jako udarila"
Gledao je njene oci pune suza...
-"nisam, dobro sam" cim mi se osusi uniforma vraticu se.
-" ne odmori malo ovde i idi u sobu. Sjutra si prva"
-" hvala ti, oduzicu se"
-" Pusti njega sta god kaze ja stojim iza tebe... nisi ti kriva"
YOU ARE READING
NEOČEKIVAN
RomanceOtisla je raditi sezonaki posao na primoriju nemajuci pojma da joj to ljeto promjeniti cijeli zivot.