Stao sam ispred hotela, a zuta haljinica leprsava izjuri iz hotela. Mom crnilu njene vedre boje su donosile sjaj.
-" Nadam se da me nisi puno cekao"
Bila je vesela, znam i ja zasto... Njena mama je bolje i danas su mi javili sa je bolje da je moj covek svakog dana obilazi i da je zena uzasno skrimna ali da sam bio u pravu za Elmina jer je znao sta joj kad treba i nije bilo potrebe ni da trazi bilo sta.
-" Nisam brza si, nesto si veselija nego jutros, da li ima razloga?"
-" ne samo sam vesela"
-" rezervisao sam jedan sjajni restoran ali ako ti ne zelis mozemo odmah otici i negde drugo vecerati"
-" Dobro"
-" Nisam ti rekao ali veceras si prelijepa svadjalice... uvek si lijepa ali Anica u leprsavoj haljinici je prelijepa za javnost"
-" za javnost?"
Nasmijala se ali sam ja bio ispren...
-" Ja vise volim usku, bijelu, mokru priljubljenu uz tebe... ali necu da lazem, volim u svakom izdanju da te vidim".
****
Usla je u restoran prepun ljudi, uglancan, utegnut, vidno preskup. Ljudi poznati javnosti sjede, ljudi koji su biznismeni i vriste da su imucni. Otvorio mi je vrata, uzeo za ruku, doveo do stola drzeci me za nju. Najveci sok je sto su mu se ljudi javljali, ocigledno je kakvom drustvu pripada, a ja ni da sve svoje dam ovde ne bih mogla ni cadu vide sa cesme da platim.
-" nadam se da ce ti se dopasti ovde"
Gledao je odusevljeno, kao da je najljepsa devojka na svetu koju prvi put vidi.
-" da, zaista je lijepo"
-" i ti si zaista lijepa" rekao je na ruskom, no to kako je on to rekao cijelo moje tijelo najezi.
-" To sam razumjela"
Nasmijem se po malo postidjeno, te konobar pridje i pruzi nam meni. Nisam ni bila sigurna sta bih uzela te neka ukusna pasta sa slike bude moj izbor.
-" Ne zelim da ispadne da se nesto lazno ulizujem alii to je moja omiljena pasta koju jedem kad god dodjem ovde. I obevezno bijelo vino na moju preporuku moras da probas"
-" Ako preporucujes, da zelim probati"
Pricali smo o Rusiji, nekoliko puta je kroz pricu provukao pricu kako ce mi se dopasti ako volim snijeg. Naravno da nisam reagovala, a jebeno sve na njemu me privlacilo pominjuci mi cinjenicu da me kaznjava i da me nece poljubiti.
-" Zelim da ti pokazem vrh ove zgrade, zaista je nevjerovatno"
Restoran je bio na cudnoj lokaciji negde u polu sumi.
-" da hocu"
Usli smo u lift, а trnci po stomaku opet prodju kad njezno svojom krene od lakta ka dolje kako bi ih sponio. Tamo male poteze pravi, а tjera me da ga zelim.
Nisam ocekivala da ce sa druge strane " iza hotela" da bude mracan hodnik u staklu koji ima pogled na ceo grad i more. Nevjerovatna slika ispred mene sama izazive odusevljenje.
Prisla sam prozoru i stavila ruke i dalje u soku od ljepote ispred sebe
-" ovo je presavrseno"
-" da jeste..."
Prisao je i on ali iza mene blago me povlaceci na sebe i mirisuci moju kosu. Njegova ruka je na mom struku i blago mazi moj stomak.
-" kad bi samo znala koliko te zelim mala svadjalice, ne znam sta si mi uradila i ne znam ocu li ikada shvatiti. Cijelu noc te posmatram i tako sam srecan sto si bila ispred mene. Najljepsa mala damica u cijelom gradu trenutno"
-" laskas mi"
-" divim ti se i zelim te i necu te pustiti nikada dalje od sebe"
Blago se izmigoljim tako da se okrenem prema njemu.
-" Zaista me zelis?"
-" svim srcem"
Poljubio je moje celo
-" dusom"
Potom moj desni obraz
-" tjelom"
Potom lijevi.
-" zelim te sad, uvijek i zaivijek, a mastao sam o tebi oduvijek"
Gledala sam u njegove oci, sijale su, sijale su od zelje vristeci da govori ostinu iz dubine srca... i mozda on mene kaznjava ali... neocekivano sam ga obgrlila rukama te iako se nije nadao, nisam izdrzala njezno sam prislonila usne na njegove, a on uzvratio je moju kosu njezno stavljajuci iza uva.
-" Bezobrazna si svadjalice, prekidas me"
Rekao je kad se odaljim od njega, nevoljno...-" neko ce doci"
-" Ti si moja i uskratila si mi nacin da te kaznjavam jer odbijas vezu sa mnom, a zelis me koliko i ja tebe"
-" oboje znamo da ja nisam za tebe..."
-" Nek se ceo svet srusi, sve komete nek udare u zemlju nek me nema vise ni sekunde ako ti za mene nisi onaj deo koji mi nedostaje da budem ceo. Ti si moja sudbina, neocekivana mala crna svadjalico... sa tobom cu da ostarim i ljubicu te svako jutro do kraja zivota"
YOU ARE READING
NEOČEKIVAN
RomanceOtisla je raditi sezonaki posao na primoriju nemajuci pojma da joj to ljeto promjeniti cijeli zivot.