31

1.3K 83 11
                                    

Nije mu pustala ruku, nije se odvajala od njega... Blistala je, blistala je i srecna je konacno je srecna... Njena majka se znatno bolje osjeca, nasla je nekog ko je voli i nekog ko zaista zasluzuje sansu.

-" Hteo sam nesto da imas od mene kao podsetnik za nas prvi izlazak... kao podsetnik da 08.08. Imas decka."

Okrenula se ka njemu, a on baci sitan pogled provlaceci se kroz guzvu trazeci prosirenje da bi se zaustavio.

-" Nisam zeleo da te poljubim, a ukrala si mi nacin da te mucim... no sada ti mene kaznjavas jer cu zeljeti tvoje usne u svakom trenutku da poljubim"

-" Morala sam, ipak zasluzujes da ja tebe malo mucim sa tim"

Povukao je te je jos jednom poljubi slasno svjestan da ce ce ovaj put biti najtezi da ode iz Crne Gore na par dana.

-" da li bi posla sa mnom u Rusiju?"

-" ne mogu, ne zelim da to sto smo zajedno utice na moj posao koji moram da zavrsim do kraja"

-" Razumem, dakle zvanicno smo zajedno"

Nije sebe slusala, ali on jeste i zato mu nije promaklo...

-" necu te pritiskati"

Rekao je odmah kad ona promjeni izraz lica. Znao je on sta nju muci ali nije znala da je on to sredio. Ona ocekuje da za par dana njena majka zbog lose bolnice u kojoj je zapravo zbog losih doktora opet bude lose ali nece... ona je bolje od ocekivanog i pocela je hodati samo ne moze joj reci... zamolio sam je iako je to dvolicno od mene zamolio sam je da ne prica da je toliko volje jer bi Anica htela da ode kod nje, a onda bi shvatila da joj majka vise nije u toj bolnici vec kilometrima dalje.

-" Daj mi vremena, znam da tebi to ne izgleda ali iz moje pozicije ti i ja smo nemoguca misija.  Ti i ja me zivimo iste zivote."

-" ne i kad budemo zajedno necu te forsirati Anice. Oces da studiras? Mozes odmah, hoces da radis nesto sto nije medicina samo reci nacicemo kurs, obucice te najbolji ljudi i radices. Ako neces da radis moze, imaces sve i bez da pitas."

U njenoj glavi je slika drugacija... Ona ima majku samo ona joj je ostala i ona ce da ozdravi i ne moze je ostaviti i otici u Rusiju na par dana, nema ni novca da ode cak... na sve to mora majku voditi sve i da pocnu zajednicki zivot jer ona sama ne moze... i ko to zeli?

-" daj mi vremena"

Ponovila je nesigurno, a on je njezno poljubi prizajuci joj malu kutiju.

-" prelijep jee"

Zlatni lancic  i mali privezak gitare... Savrsen poklon koji je naterao suze na oci koje je skrivala

-" hvala"

-" nema na cemu, nedostajaces mi kad odem i svako vece cu te zvati bar samo malo da te vidim"

-" Obecaj"

-" casna rijec..."

***

Tako je i bilo, posao je oduzio Anica je 4 dana bila sama sa sobom. Svi su je izbjegavali zbog Mine, a ako je iko pricao bilo je poslovno. Vece bi jedva cekala jer bi je on zvao, pomazao joj je pogled sa prozora kancelarije, Oliver je pozdravljao redovno. Radio je do kasno, nekad bi je i probudio za posao, i djelovao umoran od posla ali zeleo je sto pre da dodje.

No situacija zna da se zakomplikuje...

-" Anice, u kasi hvali 531 eura..."

Mina i Rada su se pogledale medjusobno tr pogledaju u Srnu...

-" 531 eura? Kako?"

-" danima vec hvali novac u kasi ali danas kad kamere ne rade nestalo je 531 euro ispod kase. Provjerio sam kase i moram sa tobom da porazgovaram"

-" zasto?"

-" ti si poslednja osoba koja je usla ovde pre nego su se kamere pokvarile"

NEOČEKIVANWhere stories live. Discover now