Nota od autorki
Hej, cześć. Mam dla was informację, którą postanowiłam zawrzeć na początku każdej książki wchodzącej w skład serii. Postaram się wam wytłumaczyć w jakiej kolejności można (ale nie trzeba) czytać książki serii Destiny's Veil.
Zanim przejdziemy do informacji, przypomnę, że wszystkie książki wchodzące w skład serii, są przeznaczone dla starszego grona odbiorców. W tej książce spotkasz się z dużą ilością scen seksu, które zostały szczegółowo opisane. Ujrzysz również brutalne sceny oraz relację, która nie należy do poprawnych. Autorka w żadnym stopniu nie popiera i nie zachęca do takich zachowań.
Chciałam również przekazać, że niektóre rzeczy, które znajdziesz w książce są fikcją literacką – nie prawdziwą. „Wszyscy jesteśmy oszustami i wszyscy staramy się zrobić co w naszej mocy, żeby podtrzymać wieżę iluzji i źle umiejscowionych nadziei".
A teraz przejdźmy do informacji serii „Destiny's Veil"
1. Endless Game (Historia Lucrecii i Matteo rozpoczynająca całe uniwersum „rodziny Castello")
2. Illusion (Historia Isabelli i Michaela) – Isabella jest córką Lucrecii i Matteo, zaś Michael przyjacielem Matteo.
3. Delusion (Historia Isabelli i Michaela)
4. Imagination (Historia Isabelli i Michaela) – ostatnia część losów tej dwójki.
5. Przeznaczeni (Historia Leona i Marity) – Leon jest synem Lucrecii i Matteo.
6. Game Over (Historia .... )
Jeszcze raz na koniec powtórzę, że książki (oprócz trylogii) można czytać w dowolnej kolejności. Natomiast jeżeli chcecie znać wszystko od początku do samego końca polecam czytać w rozpisanej kolejności. Dodam jeszcze, że w niektórych fragmentach mogą pojawiać się spojlery do poprzednich książek.
To tyle ode mnie. Miłego czytania. Ava <3
CZYTASZ
DELUSION +18
Romance~ Szczęście czy nieszczęście to prawie wszystko jedno, z wyjątkiem niezmiernie krótkich chwil złudzenia. Nic nie jest tym, czym być powinno ~ Historia Michaela Howarda, zawodowego koszykarza, który pomimo swoich marzeń przejął rodzinną firmę. Jednak...