Hepiniz yeni bölüme hoşgeldiniz.
Her ne kadar bölüm günleri belirlesemde beni bilirsiniz bir süre sonra koyduğum günlerde o kitaplara bölüm atmam ama atmaya çalışırım. Okul açıldığından dolayı kayan düzenimle kitabıma yeni bölümümü yazmış bulunmaktayım
O zaman hepinize iyi okumalar bol bol yorum yapmayı lütfen eksik etmeyin ve oy vermeyi unutmayalım
Medya:Oyunbozan-Mor ve ötesi
Yanlış yazım kontrolü yapmaya üşendim gözünüze çarpan bir yanlış olursa lütfen söyleyin düzelteyim.#
Gözlerimi biyolojik ailemdeki odamda açtığımda nerde olduğumu anlamam kısa sürmemişti. Telefonum timimin tim komutan yardımcısı olan Barış'tan birkaç mesaj ile doluydu. Mesajların genel içeriği ise timin içtimasının ve masa başı işlerin bittiği ile ilgiliydi.
Yatağımdan doğrularak telefonumu yatağın bir kenarına attım,öncelikle odanın banyosuna girdiğimde temel temizlik işlerimi hallederek musluktan çıkan ılık suyu kapattım.
Banyodan çıktığımda adımlarım beni telefonuma değil giyinme odasına götürmüştü.
Üstümdeki şeylerden kurtularak giyinme odasında iç çamaşırlarım üzerimdeyken dikilmeye devam ettim.
Biyolojik annem Asude hanımın bana ayarladığı kıyafetlerin arasından bir seçim yapmam gerekiyordu bu nedenle giyinme odasının raflarından dar eskitme kumaşa sahip mavi bir kot pantolon aldım elime.
Onu kısa sürede V göğüs dekoltesine sahip gri bir tişörtle kombinlemiş pantolonu giydikten sonra tişörtü bol olacak şekilde içine sokmuştum. Gözlerime ilişen kahverengi kemerde gözüme cazip gelirken onu da kombinime katmaya ikna olmuş pantolonun kemer için ayrılan yerlerine kemeri geçirmiştim.
Askıdaki deri ceketi giymek yerine elime aldığımda çıplak ayaklarıma beyaz çoraplarımı geçirdim. Dağlarda göreve çıktıktan sonra regl olup teröristlerle çatışırken ağrılı günler geçiremezdim. Ayakların üşütmesi karın ağrılarının başını çekiyordu,bunu tecrübe ile öğrenmiştim yoksa evde çıplak ayakla gezinmek varken çorapla gezinmeye meraklı değildim.
Giyinme odasından bileğimdeki siyah lastik toka ile uzun siyah saçlarımı bağlaya bağlaya çıktığımda yatak odamdan içeriye tamamlanmış ev topuzum ile girmiştim. Yatağın bir kenarına attığım telefonumu almak için yatağa doğru eğildim,zorlanmadan sağ elim telefonumu kavradığında bildirimleri tekrardan kontrol etmeye gerek duymadan telefonumu pantolonumun arka cebine soktum.
Makyaj masasının önüne geçtiğimde çeşitli makyaj malzemeleri masanın üzerinde yerlerini almışlardı fakat ben güneş kremi sürdükten sonra cildime başka bir şey sürmeyi reddederek kirpiklerimi rimellemiş dudaklarıma renk katacak sıradan bir rujla bu işlemi bitirmiştim.
Makyaj masasının önünden çekilerek son kez kendime boy aynasında bakındım. Görevde olduğum sürece doğru düzgün beslenmemekten zayıflamıştım fakat normalde aksatmadan yaptığım içtimalarla kaslarımda gözle görülür herhangi bir erime yoktu.
Yavaş adımlarla odadan elimdeki deri ceketim ve kol çantam ile çıktığımda silahımı çantamdan çıkarıp belime koyma fikrini ertelemiştim. Merdivenlerden indiğimde beni büyük koridor karşıladı,o koridor kısa süre içinde geniş salona bağlanmıştı.
Herkes koltuklarda oturup sohbet ediyordu. Muhtemelen saat kahvaltı saatini geçmişti ama ben kaldırılmamıştım. Varlığımı unutmaları sorun değildi.
Benim içeri girmem ile hepsinin teker teker gözü bana döndüğünde konuşmaya önce Asude hanım başladı. "Kızım uyanmışsın? Biz kahvaltı ettik ama sen açsan hemen diyim hazırlasınlar"dediğinde gülümsüyordu.
Kendisinin gülümsemesinden güç alarak bende gülümsediğimde biyolojik babamın gözleri gülüşümde oyalandı,onunda dudaklarında silinmemiş minik bir tebessüm vardı.
Çağlar "E anne hadi hint dizisinde gibi bakışacak mısınız?"dedi annesine bugünün hafta sonu olmasının rahatlığı ile harp okulunda olmak yerine evde olarak. Herkes kaşlarını çatıp ona baktığında kendisi sessizce arkasına yaslanıp "İyi be,valla bizim komutandan betersiniz"dediğinde benim çatmadığım kaşlarım çatıldı bu kez. Eğittiğim askerler benim hakkımda bu şekilde düşünmüyorlardır inşallah.
"Daha beter düşünüyorlardır Elvin"diyen iç sesimde kıkırdadım. Salondaki boş yerlere göz gezdirdiğimde üç seçeneğim vardı. Ya en büyük abim ve ikizim Elvan'ın arasındaki boşluğa oturacaktım,ya boş tekli koltuğa ya da kardeşim Yalın ile en küçük abi Uygar'ın arasına. Birilerinin arasına oturup onlara karşı bir adım attığımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz çünkü bizzat ben boş bir tekli koltuk varken kalkıpta iri cüsseli deve boyuna sahip adamların arasına oturmadım.
"Bende pek aç değilim zaten ilk kez bu kadar çok uyumuşum kusura bakmayın genelde tık sesine kalkardım aslında nasıl duymadım"dedim bir yandan iç düşüncelerimi dışarıya vurarken.
Elvan Ege "Odana girip baktığımda uyuyordun,uykunu bozmak istemedim"dediğinde kafamı ağır ağır salladım. "Sağ ol"dediğimde benden daha sıcak davranarak gülümsemişti. Bu ise benim kendimi odun gibi hissetmeme sebep olmuştu.
Çağlar "Abla beni askeriye götürebilirmişsin gibi bir enerji aldım senden nasıl iyi bir enerji almış mıyım?"diye sorduğunda kıkırdayarak kafamı iki yana salladım.
"Bugün bende gitmeyi düşünmüyorum askeriyedeki işlerimi timime kitledim ama aramızda kalsın tamam mı?"dediğimde başta o olmak üzere herkes gülmüştü. Hatta Çağlar daha çok bokunu çıkartmıştı.
"Ama yarın olacağına söz vermeyerek başka bir gün götürebilirim"dediğimde onayladı. İçeriye elindeki tepsiyle evin çalışanı girdiğinde başım kısa süreli kadına değdi,giydiği kalem eteğin boyu tam ayarındaydı bana kalırsa. Gömleğinin iki düğmesi sütyeninin görünmeyeceği ve onun rahat nefes alacağı şekilde açıktı.
Benden daha iyi topuzunda bebek saçlarının çıktığını fark ederek bakışlarımı ayağına yönelttim,ayağında topuklu ev terliklerinden vardı. Benden daha çok bu eve ait gibi duruyordu.
Önüme koyduğu kahveye onu süzdüğüm gibi kısaca bir bakış attığımda köpüklü yerinden büyük bir yudum aldım.
Fakat yudumumu aldıktan sonra arkama yaslandığım gibi gözlerimi kararması bir oldu.
Benim fenalaştığımı fark eden herkes benden sonra salondan çıkmak üzere olan hizmetliye döndüğünde en büyük abim Tuğra herkesten önce ayağa fırladı.
Ondan sonrası benim için karanlıktan ibaretti...#
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Bölümü hakkında bir düşüncem yok bulduğum boşlukta olduğu kadar yazdım. Umarım beğenmişsinizdir her neyse öptümmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELVİN ECEM
Teen Fiction~Çok sevdiği ailesini ve timini kaybeden kendini işine adamış kıdemli bir asker olan Elvin tam her şeyi çözdüm derken 5 aylıkken kaçırıldığı öz ailesi ile karşı karşıya kalırsa -Güçlü Kadınlar... -Bir Gerçek Ailem hikayesidir....