Merhaba canım okurlarım
Yeni bir bölümle karşınızdayım
Hepinizden bol bol yorum ve oy bekliyorum
Fazla uzatmayalım
İyi okumalar
Medya:The Weeknd-Earned It(Fifty Shades Of Grey)*
-1 GÜN SONRA-
+BİNBAŞI ELVİN ECEM KILIÇARSLAN/İSTANBUL /EMRET KOMUTANIM
-30 dakika sonra özel karargahda ol asker topları yapılacak
+EMREDERSİNİZ KOMUTANIM
Albayın telefonu kapatması ile merdivenlerden odama uçtum.Mardin'e geleli 7-8 saat civarı olmuştu.Gri tonlarındaki lüks villamda bana zorla verilen izinde yapacak bir şeyim olmadığı için sporumu yaptıktan sonra yıkanıp televizyon izlemeye başlamıştım.
Odama çıkıp giyinme odama girdiğimde üzerimdeki pijamalardan kurtulup seri bir şekilde siyah eşofman takımı giyip aşağı inmiştim.Hızla evden çıkıp arabaya bindiğimde korumalara çıktığımı işaret verip yerini yeni öğrendiğim Mardin'deki tugaya 38 km uzaklıkta olan ve sadece rütbelilerin bildiği gizli karargahda sürdüm.
Son 1 dakika kala arabadan inip kapıya ilerlediğimde dudaklarımı aralayıp birkaç dakikada ezberlediğim gizli şifreyi söyledim.
ZEMNÜLÖB NATAV
Dudaklarımdan çıkan iki kelime ile nöbetçi askerler kapının önünden çekilirken saniyelerimin kalması ile hızla toplantının olduğu odanın önüne vardım.
Kapıyı çalıp verilen izinle içeri tüm asaletim ile girdim.
00:01
Tam zamanında huh geç kalsaydım olacakları düşünmek istemiyordum.
"BİNBAŞI ELVİN ECEM KILIÇARSLAN/İSTANBUL/EMRET KOMUTANIM"dedim
İçeride benim dışımda 1 Binbaşı,2 Kıdemli Binbaşı,1 Yarbay,3 Albay, 1 Tuğgeneral ve 1 Tümgeneral vardı.
Benim için özel bir tim kurulacağından haberdardım ama bu toplantı time katılacak iyi askerleri seçmek için planlanmıştı.Tümgeneral Halil "Rahat asker yerine geç"dedi
Tabi ki oturmadım onca rütbeli askerin içinde kendimi dikkatsiz olarak gösteremezdim.
Tümgeneral Halil "Otur asker bu bir emirdir"dedi
Verilen emir ile oturduğumda Binbaşı Poyraz'ın önünde en az 20 tane dosya vardı.
Albay Furkan "Asker seçtiğin askerler bunlar mı"dedi
Binbaşı Poyraz "Her açık için 5 tane dosya getirdim komutanım"dedi
Dosyaları saydığımda 25 tane vardı demek ki timim 6 kişi olucaktı.
Yarbay Ali "Ağır silahlar,bomba imha,tahrip uzmanı"dedi
Binbaşı 5 dosyayı Yarbaya verirken 1 tanesini havaya kaldırıp sonradan verdi.
Binbaşı Poyraz "Komutanım ben bu askeri düşündüm diğer adaylar arasında parlıyor resmen"dedi
Yarbay,Binbaşının uzattığı dosyayı açıp ilk sayfasını herkesin duyması için sesli bir şekilde okumaya başladı.
Yarbay Ali "Yüzbaşı Berzan Ateş,
Kod adı:ecel
Yaş:32
Çıktığı önemli görev sayısı 47
Ağır silahlar uzmanı ve Bomba imha ve tahrip uzmanı.Bu zamana kadar iki timi olmuş.İlkini dağıtmışlar,ikincisininden tayin isteyerek ayrılmış şu anda Suriye sınır karakolunda görev yapıyor.
Ağır bir bombayı 4 dakika,57 saniyede durduğu bilgisi var.
Annesi emekli hemşire,Babası Şehit asker.Abisi var o da asker olarak Hakkari'de görev yapıyor."dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELVİN ECEM
Genç Kurgu~Çok sevdiği ailesini ve timini kaybeden kendini işine adamış kıdemli bir asker olan Elvin tam her şeyi çözdüm derken 5 aylıkken kaçırıldığı öz ailesi ile karşı karşıya kalırsa -Güçlü Kadınlar... -Bir Gerçek Ailem hikayesidir....