{7}

1.6K 84 35
                                    

Merhaba canım okurlarım
Yeni bir bölümle karşınızdayım
Herkesten uzun bir süredir bölüm atmadığım için özür dilerim
Hepinizden bol bol yorum ve oy bekliyorum
Fazla uzatmayalım
İyi okumalar

Sınır:40 oy,20 yorum🎈📌
Medya:Kendimden hallice-Sakince yoruldum

*

Gözlerimi açtığımda beni karşılayan bembeyaz bir duvar olmuştu. İlk başta yataktan doğrulacak gücü kendimde bulmaya çalıştım. Yatakta oturur hale geçip ayaklandığımda olduğum yer teröristlerin beni ağırlamak için seçeceği yerlerden biri değildi.

Beyaz duvarları olan geniş bir yatak odasıydı. Siyah camlı siyah bir giyinme dolabı,dolap ile uyumlu makyaj masası ve yatak başlığı aynı makyaj masası ve dolap gibi olan çift kişilik siyah nevresimli bir yatak. Tepedeki avize buranın pahalı bir evde herhangi bir oda olduğunu bağırırken odayı süslemek için seçilen aksesuarlardan birisi olan siyah vazo ve içindeki beyaz yapay güller gözüme çarpmıştı.

Odayı incelemeyi kesip son kez gözümle taradığımda kapıya yöneldim. Şanslıydım ki kapı açıktı yoksa kırmak zorunda kalacaktım ve bu da ses yapardı. Aklıma aniden gelen telefonum ve silahımla elim belime gitmişti. Silahım? Yerindeydi?

Telefonuma bakmak içinde cebime baktığımda onunda bıraktığım yerde olmasıyla kaşlarımı çattım. En son ne olmuştu?

Mehmet Demirşah %98,96 ihtimal ile Elvin Ecem Kılıçarslan'ın biyolojik babasıdır...

Mehmet Demirşah,Elvin Ecem Kılıçarslan'ın biyolojik babasıdır...

Mehmet,Elvin Ecem'in biyolojik babasıdır...

Mehmet,Ecem'in biyolojik babasıdır...

Mehmet,Ecem'in babasıdır...

Babasıdır...

En son kararan gözlerimle kardeşlerin en büyüğünün kucağına bayıldığımı hatırlıyordum. Odadan çıkıp karşıma çıkan merdivenlerden ölüm sessizliği ile indiğimde evin girişine gelmiştim sanırım. Salon veya mutfak olduğunu düşündüğüm kapıdan içeri girmek veya girmemek arasında kaldığımda bu kadar büyük bir evin kapısında illa koruma olacağını düşünüp kapıdan içeri belki bir açıklama alırım diye düşünerek girdim.

İçlerinden birisi beni herkesten önce fark ederken konuştu.

? "Ecem? Gel abicim"dedi

Gözlerimi anında ona diktiğimde bakışlarım ne sertti ne yumuşak eğer tanımlamak gerekirse duygu barındırmıyordu. İşaret ettiği tekli koltuğa otururken cebimden telefonumu çıkarıp saate baktım ve bildirim kontrolü yaptım. DNA testi sonucunu öğrenmemizin üzerinden yuvarlarsak beş saat geçmişti ve bana uygulama bildirimleri dışında gelen bir mesaj yoktu.

Gözlerimi o adamdan çekip hepsinde dolaştırdığımda erkek versiyonum olabilecek kadar bana benzeyen birini görünce azda olsa şaşırmış ama belli etmemiştim.

"Bakın ırz düşmanı mısınız yoksa sapık mısınız tam emin değilim ama taksi şoförlerlerine bile abi demem ben,sürekli bana 'abim,abicim,annecim' gibi kelimelerle seslenmeyin"dedim

Mehmet Bey "Ecem,sen bir an bayılınca elimiz ayağımıza dolandı serumun bitince biz de evini bilmediğimizden buraya getirdik kusura kalma hem sonuçlar açıklandığına göre artık bir konuşma yapabiliriz değil mi ha kızım?"dedi

ELVİN ECEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin