İsmail şaşkınca baktı bir süre, neyin tehlikesiydi ? Niye tehlikeliydi ? Kimdi bu adam ?
Gerçi üzerine başına bakılırsa pek de tekin bi tip değildi çok belliydi. Ama yine de onunla olayını çözemiyordu.
"Neden sürekli bunu söylüyorsun ? Seni bulmalarından mı korkuyorsun ?"
Barış kafasını salladı
"Beni zaten bulacaklar İsmail, ben seni bulmalarından korkuyorum."
İsmail şaşkınca baktı bir süre. Kimdi bu adam ? Ayrıca adını nereden bildiğini hala bilmiyordu
"Yüzün çok tanıdık, tanışıyor muyuz bir yerden ? Tanışıyor olmalıyız, adımı bildiğine göre."
Barış kaşlarını çattı bir saniyeliğine ve güldü . Ellerini göğsünde birleştirdi ve kafasını salladı iki yana.
Ona istediğini veremezdi. Bu yüzden pişkince sırıttı
"Unuttun mu beni yüzüm gözüm kan içinde buldun. Birçok şeyi bilmeme şaşırmamalısın."
İsmail gözlerini devirirken bu adamın tehlikeli olabileceğini tekrar kazıdı kafasına. Ona ters giderse belki onu da öldürürdü.
Ama bilmediği bir şey vardı. Barış ona asla kıyamazdı.
Sessiz bir lise öğrencisiydi Barış. Babasının işlerinden uzak duran, kendi halinde, kismeye zararı olmayan biriydi. Kimseye kötülüğü dokunmazdı belki ama iyiliği de dokunmazdı, insanları sevmezdi pek.
Ama bir kişiyi severdi. Bir sarışını. Ona baktıkça içi gider, uzaktan onu sever, hiçbir zaman onun olmayacağını iyi bilirdi.
İsmail'den habersiz çok güzel seviyordu onu Barış. Ama ne yazık ki son senesinde babasının ölümü ile işlerin başına geçmek zorunda kalmış, istemediği yollara sapmıştı.
Binbir türlü tehlikeden sonra bu sefer paçayı yırtamamıştı Barış, ölümüne dövülmüş hatta öleceğini sanmıştı.
Ama şanslıydı, son kez ilk aşkının evinin önündeydi. Son kez onu görmek istiyordu. Son kez ona geldiğini düşünüyordu.
Ama onu göremeden yere yığılmıştı, gözlerini zar zor açık bile tutamazken hayal gördüğünü düşünüyordu.
Ama değildi, rüya değildi. Yaralarını temizleyen ilk aşkıydı. Ama bunu bilmeyecekti İsmail, Barış sevilmeyi hak etmiyordu ona göre.
Barışın aklından binbir düşünce geçerken kapıdaki tıklama sesi ikisini de düşüncelerinden ayırmıştı...
****
eheheheh