-6- (s)

288 40 25
                                    

UYARIMI VEREYİM SMUT DENEDİK

***

İkili koltuğa oturmuş, koltuğun arka başlığına kafalarını yaslamış sıkıntıyla telefonları ile oynuyordu. Barış esneyip duruyor, İsmail ise hiç ilgisini çekmeyen bu saçma filmi ne zaman aldığını merak ediyordu. Film komik, garip ve her şeydi ama korkunç değildi.

İsmail telefonunda sessizce reel izlerken duyduğu inleme sesiyle televizyona döndü. Saçma filmde bir eksik gerçekten sevişme sahnesiydi. Üstüne üstlük bu sahne iki erkeğin sevişme sahnesi olunca ikisi de ekrana irkilerek dönmüştü.

Oldukça cesur sahne, her şeyiyle ortadaydı. İkisi de uyarıldığını hissetmiş, sessizce birbirlerine bakmışlardı.

Zaten aralarındaki çekimin farkında olan ikili birbirlerine öyle ihtiyaç dolu bakıyordu ki Barış oraya boşalacakmış gibi hissediyordu.

Yavaşça kendine yalvarır gibi bakan sarışının üstüne çıktığında İsmail de yavaşça sırtını koltuğa bıraktı. Üstündeki kıvırcığın yüzündeki silinmeye başlayan morluklara baktı bir süre, diğeri ise sarışın olanın gözlerinin içine bakıyordu.

"Bana durmamı söylemezsen duramam İsmail, istemiyorsan hemen söyle ve hiç olmamış gibi davranalım. Ama sen de istiyorsan-"

Barışın sözlerini koltuktan kafasını kaldırarak dudaklarına değen dudaklar durdurmuştu. Sarışın olanın öpüşüyle iyice mayışırken gülümseyerek öpüşüne karşılık veriyordu.

Öpücüğü giderek derinleşirken İsmail'in elleri Barış'ın tişörtünün eteğine gittiğinde Barış sırıttı ve genç adamın üzerinde doğruldu.

Tişörtünü yavaşça çıkardıktan sonra İsmail sanki o yaraları kendi temizlememiş gibi ellerini çürüklerde ve kabuklarda gezdirdi üzülerek. Barış ise onun ellerini tutup dudaklarına götürdü ve küçük öpücükler bıraktı.

"Acımıyorlar merak etme."

İsmail gülümsedi, Barış gülümsedi.

Tekrar altındaki bedene eğildiğinde onu koltuktan doğrulttu ve onun üzerindeki sweati çıkardı hızlıca ve yere fırlattı. İsmail onun bu fevri davranışlarını anlayabiliyordu. O da çok çaresizdi, penisi boxerının içinde sızlıyordu.

Barış ellerini bir süre soyduğu vücutta gezdirdi. Duştan çıktığından beri ona dokunmak istiyordu. Ellerini gezdirdiği her yer yanarcasına hissediyordu İsmail.

Omzunu öptü sonra boynunu ve yavaşça onu tekrar yatırarak aşağılara indirdi öpücüklerini genç adam. Meme ucu sızlayan ve can çekişen ismail ise onu ensesinden tutarak durdurdu.

"Barış, bana eziyet etmekten hoşlandığını biliyorum ama patlamak üzereyim bir şey yap artık."

Barış sırıttı, ensesindeki eli tutup öptü ve genç adamın dudaklarına bir öpücük daha bırakıp kendini aşağı kaydırdı.

İzin istercesine tekrar yukarı baktığında İsmail gördüğü manzarayla sessizce inledi ve kafasını salladı. Barış yavaşça eşofmanını aşağı indirdi ve sertleşmiş penisle gülümsedi

"Demek sende böyle etki bırakıyorum ha ? Keşke bunu daha önceden bilseydim bebeğim"

İsmail kullanılan pet name ile daha da uyarılırken Barış çoktan elini onun penisine atmıştı.

Genç adam hissettiği parmaklar ile sesli bir şekilde küfrederken, kıvırcık olanın dilinin aletinde gezinmesiyle başını arkaya attı.

Bu gece uzun bir gece olacaktı...

****

off hiç içime sinmedi ya 

Bir Bela | BAISMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin