Selamlar her kese...
1 ayın ardından yeni sezonla beraberiz. Bölüm 3200 kelime. Yazdığım en uzun bölüm... Aranın telafisi işte.
Bu sezon Zahit, Saliha, Eren ve Eda olmayacaklar. Yeni karakterler de süpriz olsun...
15. Bölüm.
Zehra Güneş.
Şirketin bahçesinde telaşla arabama doğru koşuyordum. Ebrar intihar etmişti. Yakın arkadaşım canına kıymaya kalkışmıştı.
- Zehra, dur, beni de bekle, Zehra!
Ayçanın bağırışlarını umursamadan arabaya yanaştım ve sürücü mahaline geçtim. Ayça da arabaya yanaşıp yan koltuğa geçti.
- Zehra, sakin ol, araba kullanacaksın, lütfen.
Sinirle bağırmaya başladım:
- Ya, Ebrar intihar etmiş ya, intihar etmiş. Yanımda bir kere bile göz yaşı dökmemiş, kahkahalarıyla şirketin odalarını inleten bi'kız canına kıymış, sen bana "sakin ol" diyorsum. Arkadaşım öldürmeye kalkışmış kendini, anlıyor musun?
Yutkundu. Elini yumruk yapıp gözüne bastırarak göz yaşlarının akışını engellemeye çalıştı.
- Anlıyorum, hem de çok iyi anlıyorum...
Yutkunup elimi anahtara attım. Ardından gelen aramayla telefonuma uzandım ve aramayı yanıtlayıp telefonu kulağıma götürdüm.
- Alo, buyrun, benim.
- Zehra hanım, şirketinizin yakınlarında babanızın cansız bedenini bulduk. Başınız sağ olsun.
Duyduğum şeyle telefonumu kaputa fırlattım.
- Noldu?
Acıdan dudaklarımı birbirine bastırdım.
- Babam ölmüş...
Duyduğu şeyle yutkunup elimden tuttu.
- Tamam, tamam. Sen git, ben Ebrar'a söylerim niye gelmediğini.
Elimi dreksiyona attım.
- Hayır, önce Ebrar.
Anahtarı çevirmeye başladım. Araba çalışmıyordu. Dreksiyonu yumruklamaya başladım.
- Çalış, Allahın cezası, çalış, çalış, çalııışşş!!!
- Yeter! İn şurdan! Ben kullanacağım arabayı!
Arabadan inip yanıma yanaştı. İndiğimde sürücü mahaline geçti. Ben de yan koltuğa geçtim.
Arabayı çalıştırdığında holdingden uzaklaşmaya başladık.
Yazar.
Silahlı bir adam yolda tekbaşına ilerliyordu.
Arama yapıp telefonu kulağına götürdü.
- Görev tamamlandı, efendim. Zahit Güneş geberdi. Tamam, efendim. Emredersiniz.
Telefonu cebine sokup yoluna devam etti.
Zehra Güneş.
Hastaneye giriş yaptık. Girişdeki kıza yanaştım.
- Ebrar Karakurt hangi odada?
Kız bilgisayarda "Ebrar Karakurt" yazdı ve ekrana bakıp cevap verdi:
- 2. Kat, 74. Oda.
Ayçayla beraber 2. Kata çıkıp Ebrar'ın olduğu odaya yaklaştık. Yanımıza gelen doktorla Ayça söze girdi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
güneş holding (HanZeh)
FanfictionZehra Güneş Türkiyenin en önde gelen şirketlerinden olan Güneş holdingin kurucusu Zahit Güneş'in kızı - holdingin patronu. Hande Baladın edebiyat öğretmeni. ikilinin yolları beklenmedik şekilde kesişir. *** - Zehra Güneş! - Ben seni ar...