Καθώς τα χείλη τους ενώθηκαν, η Άλεξ ψιθύρισε ανάμεσα στο φιλί: «Δεν είμαι αδερφή σου, Λίο... Είμαστε κάτι παραπάνω από αυτό».
Ο Λίο πάγωσε για μια στιγμή, τα λόγια της τον χτύπησαν σαν κεραυνός. Μια ξαφνική ένταση άρχισε να κυλά στις φλέβες του, κι όλη η αμφιβολία που τον βασάνιζε για τόσο καιρό εξαφανίστηκε. Χωρίς να το σκεφτεί, την τράβηξε πιο κοντά του, κολλώντας την πάνω του με δύναμη. Το φιλί του ήταν πια γεμάτο πάθος, απελευθερώνοντάς τον από την εσωτερική του σύγκρουση.
Εκείνη τη στιγμή, δεν υπήρχε τίποτα άλλο. Ούτε σκέψεις, ούτε λόγια. Μόνο εκείνη, μόνο αυτό που ένιωθαν τώρα.
Καθώς τα πρώτα πυροτεχνήματα φώτιζαν τον νυχτερινό ουρανό, καλωσορίζοντας το νέο έτος, ο Λίο και η Άλεξ παρέμειναν ενωμένοι, τα πρόσωπά τους λουσμένα στο πολύχρωμο φως. Το φιλί τους άφησε έναν απόηχο που έμοιαζε να κλείνει κάθε πληγή, να σβήνει κάθε αμφιβολία. Τίποτα δεν φαινόταν ικανό να τους τραβήξει πίσω.
Χαμογέλασαν, κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον βαθιά στα μάτια, γεμάτοι με ένα καινούργιο είδος ελευθερίας και σιγουριάς. Το πλήθος γύρω τους πανηγύριζε την αλλαγή του χρόνου, οι φωνές τους γέμιζαν τον χώρο, αλλά για τον Λίο και την Άλεξ, ο χρόνος είχε σταματήσει.
Ο Λίο γέλασε απαλά, βλέποντας το χαμόγελο της Άλεξ, και με παιχνιδιάρικο τόνο της είπε: «Σου είχα πει ότι τα Χριστούγεννα θα είναι απίστευτα μαζί μου».
Η Άλεξ γέλασε κι εκείνη, κουνώντας το κεφάλι της. «Και έχεις κάθε δίκιο», απάντησε, ενώ τα πυροτεχνήματα συνέχιζαν να γεμίζουν τον ουρανό με φως και μαγεία.
Τον άγγιξε απαλά στο πρόσωπο, κι εκείνος έσφιξε το χέρι της πάνω στο δικό του. Για μια στιγμή, όλα έμοιαζαν τέλεια, σαν να είχαν καταφέρει να ξεπεράσουν τα πάντα που τους κρατούσαν πίσω.
«Ξέρεις», του είπε η Άλεξ με ζεστό χαμόγελο, «αν αυτό είναι μια γεύση από το πώς είναι να είμαι μαζί σου, τότε νομίζω ότι θέλω πολλά περισσότερα τέτοια Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιές».
Ο Λίο την τράβηξε ακόμα πιο κοντά, νιώθοντας την καρδιά της να χτυπά γρήγορα κοντά στη δική του. Η στιγμή ήταν γεμάτη υπόσχεση, ένα νέο ξεκίνημα για τους δυο τους. Οι ανασφάλειες και οι αμφιβολίες είχαν πλέον μείνει πίσω.
Η παρέα τους, χαμένη μέσα στον εορτασμό, τους εντόπισε όταν ο Λίαμ και ο Φιν φώναξαν: «Λίο, Άλεξ! Καλή χρονιά!». Οι υπόλοιποι τους πλησίασαν γελώντας και φωνάζοντας ευχές, αγκαλιάζοντας ο ένας τον άλλον.
Η Άλεξ γύρισε και τους κοίταξε, χαμογελώντας με ανακούφιση. Ήξερε πως, ό,τι κι αν συνέβαινε από εδώ και πέρα, αυτή η στιγμή τους ανήκε. Ο Λίο την αγκάλιασε πιο σφιχτά, και εκείνη στηρίχτηκε πάνω του, νιώθοντας ότι μαζί μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τα πάντα.
Με ένα ζεστό χαμόγελο, ο Λίο της ψιθύρισε στο αυτί: «Άλεξ, αυτή η χρονιά θα είναι δική μας».
Καθώς οι ευχές και οι αγκαλιές συνέχιζαν, η Άλεξ ένιωσε ένα κύμα ζεστασιάς να την πλημμυρίζει. Τα πυροτεχνήματα είχαν σβήσει, αφήνοντας έναν ουρανό γεμάτο αστέρια, και η νύχτα έμοιαζε να ανοίγει μπροστά τους σαν καμβάς γεμάτος ελπίδα.
Ο Λίαμ πλησίασε τον Λίο και την Άλεξ με ένα πονηρό χαμόγελο. «Απ' ό,τι φαίνεται, η χρονιά ξεκίνησε καλά για κάποιους», είπε, χτυπώντας τον Λίο στον ώμο.
Ο Φιν συμφώνησε, κουνώντας το κεφάλι του με ένα γελαστό βλέμμα.
«Ναι, νομίζω ότι ήταν μια καλή αρχή», απάντησε ο Λίο, ρίχνοντας μια ματιά στην Άλεξ, που του χαμογελούσε ζεστά. Την κράτησε πιο σφιχτά, σαν να μην ήθελε να την αφήσει.
«Τι λέτε, συνεχίζουμε το πάρτι;» πρότεινε η Νικόλ, γεμάτη ενθουσιασμό. «Έχουμε ακόμα χρόνο για να γιορτάσουμε όπως πρέπει τη νέα χρονιά!»
Η Άλεξ κοίταξε γύρω της την παρέα, νιώθοντας ευγνωμοσύνη για αυτή τη στιγμή. Όλοι μαζί, με γέλια και χαμόγελα, μπήκαν ξανά στο κλαμπ, έτοιμοι να συνεχίσουν τη γιορτή. Η μουσική έπαιζε δυνατά, και ο κόσμος χόρευε με ασταμάτητο ρυθμό.
Ο Λίο έσκυψε κοντά της και της ψιθύρισε πάνω από τη μουσική: «Σου είχα υποσχεθεί απίστευτα Χριστούγεννα, αλλά νομίζω πως δεν είπα τίποτα για την Πρωτοχρονιά».
Η Άλεξ γέλασε, χαμογελώντας πλατιά. «Αν συνεχίσουμε έτσι, κάθε μέρα θα είναι απίστευτη», του απάντησε.
Η νύχτα συνεχιζόταν με γέλια και χορούς, και καθώς η Άλεξ κοιτούσε τον Λίο, ήξερε πως ό,τι κι αν ερχόταν, θα το αντιμετώπιζαν μαζί. Αυτή η νέα χρονιά τούς ανήκε.
YOU ARE READING
Love On The Edge | Έρωτας στα άκρα.
RomanceLove on the edge • THE TENSION BETWEEN US• Η ζωή της 17 χρόνης Άλεξ πλέον μαθήτρια 3ης Λυκείου ανατρέπεται όταν η πρώην γυναίκα του πατριού της, Άννα , αναγκάζεται να μετακομίσει στο εξωτερικό για δουλειά. Ο γιος του πατριού της, ο Λίο, που ζει με τ...