Η Άλεξ και η Ελίζ είχαν μόλις επιστρέψει στο σπίτι, μιλώντας ενθουσιασμένες για τη βόλτα τους. Καθώς περνούσαν από την κουζίνα, η Άλεξ άκουσε τις φωνές της Λάουρας και του Ρίτσαρντ, γεμάτες ένταση. Αναρωτήθηκε τι συμβαίνει και αν πρέπει να ανησυχεί.
«Λάουρα, δεν είμαι σίγουρος αν είναι η κατάλληλη στιγμή να το πούμε ή αν πρέπει να περιμένουμε λίγο,» είπε ο Ρίτσαρντ, με τη φωνή του να αποπνέει αμφιβολία.
«Ναι, ίσως να ήταν καλύτερα να βρούμε την κατάλληλη στιγμή,» απάντησε η Λάουρα. «Αλλά πρέπει να το ανακοινώσουμε σύντομα.»
Η Άλεξ, ακούγοντας την τελευταία φράση, δεν μπόρεσε να κρατήσει την περιέργεια της και προχώρησε στην κουζίνα. Μόλις μπήκε, είδε τους γονείς της να την κοιτάζουν με προσμονή. Η Λάουρα και ο Ρίτσαρντ αντάλλαξαν μια ανήσυχη ματιά πριν η Λάουρα μιλήσει.
«Άλεξ, έχουμε κάτι να σου πούμε,» είπε η Λάουρα, προσπαθώντας να χαμογελάσει. «Ο Λίο, ο γιος του Ρίτσαρντ, θα έρθει να μείνει μαζί μας για λίγο. Η μητέρα του φεύγει για δουλειές στο εξωτερικό.»
Η Άλεξ, προσπαθώντας να κρύψει την ειρωνεία της, απάντησε με ένα πλάγιο χαμόγελο: «Ο Λίο, έτσι; Ενδιαφέρον. Φαίνεται ότι το 'τέλειο' Χριστουγεννιάτικο δώρο της χρονιάς μου θα είναι ο Λίο. Σίγουρα θα έχουμε αξέχαστες γιορτές.»
Η Λάουρα, γεμάτη ενθουσιασμό, πρόσθεσε: «Ακριβώς! Ο Λίο θα σε βοηθήσει με τα μαθήματα και θα σε πηγαίνει στο σχολείο. Είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε μια χαρά.»
Η Άλεξ ανασήκωσε τα φρύδια της, ενώ η Ελίζ την κοίταξε με ανησυχία. «Α, φυσικά. Μάλλον τα Χριστούγεννα θα είναι ακόμα καλύτερα τώρα που θα έχω τον 'τέλειο γιο' να με συνοδεύει.»
Η Λάουρα, λίγο ανήσυχη από την αντίδραση της Άλεξ, προσπάθησε να κρατήσει θετική διάθεση. «Είναι πραγματικά υπεύθυνος και οργανωμένος. Ελπίζω να βρεις την παρουσία του χρήσιμη.»
Η Άλεξ, συνειδητοποιώντας ότι η ευχάριστη έκπληξη που περίμεναν οι γονείς της δεν ήταν τόσο θετική για εκείνη, προσπάθησε να παραμείνει ευγενική. «Εντάξει. Θα δω πώς θα πάει αυτό.»
Οι γονείς της Άλεξ αντάλλαξαν ανήσυχες ματιές, προσπαθώντας να διατηρήσουν την αισιοδοξία τους. Η Άλεξ, παρόλο που προσπαθούσε να δείξει κατανόηση, ήξερε ότι ο ερχομός του Λίο δεν θα έκανε τα Χριστούγεννα της πιο εύκολα.
Αλλά η Ελίζ, που παρακολουθούσε την ατμόσφαιρα με άβολα βλέμματα, επιχείρησε να αλλάξει την κατάσταση.
«Λοιπόν, να σας δείξω τι αγοράσαμε;» ρώτησε η Ελίζ με ενθουσιασμό. «Πρέπει να δείτε τα γλυκάκια που πήρα από το περίπτερο με τα παραδοσιακά εδέσματα!»
Η Λάουρα και ο Ρίτσαρντ την κοίταξαν με ενδιαφέρον, καθώς προχώρησαν προς το τραπέζι.
«Φυσικά! Δείξε μας!» είπε η Λάουρα, ρίχνοντας μια ματιά στην Ελίζ και μετά στην Άλεξ.
«Σίγουρα,» απάντησε η Άλεξ με μια δόση ειρωνείας, οδηγώντας την Ελίζ στην τραπεζαρία, όπου οι δύο φίλες κάθισαν γύρω από το τραπέζι. Η Ελίζ έβγαλε τα δώρα και τα γλυκίσματα από τις σακούλες, προσπαθώντας να τα οργανώσει.
Η σιωπή διακόπηκε από τη φωνή της Άλεξ, η οποία είχε αρχίσει να τρώει το γλυκό της. «Πότε ακριβώς θα έρθει;» ρώτησε, κοιτάζοντας τους με αν indifferent έκφραση.
Ο Ρίτσαρντ και η Λάουρα αντάλλαξαν διστακτικές ματιές πριν απαντήσουν στην ερώτηση της Άλεξ.
«Σε δύο ημέρες,» είπε η Λάουρα με αβεβαιότητα.
Η Άλεξ σταμάτησε να μασάει την τελευταία μπουκιά της και την κοίταξε με ανοιχτό στόμα. «Περίμενα ότι τα Χριστούγεννα θα ήταν ήσυχα, όπως πάντα,» είπε ειρωνικά, καθώς δεν ήθελε να αποδεχτεί ότι ο Λίο θα ερχόταν σύντομα.
Ο Ρίτσαρντ, με πλατύ χαμόγελο, πρόσθεσε: «Στην αρχή θα είναι λίγο περίεργα, αλλά ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά. Όλοι θα πρέπει να προσαρμοστούν.»
«Αχ, φυσικά,» είπε η Άλεξ με ένα υποκριτικό χαμόγελο. «Αν μπορώ να το αντέξω, τότε μπορώ να τα βγάλω πέρα με τον Λίο. Είμαι έτοιμη για μια δόση οικογενειακής τρέλας.»
Η Ελίζ κοίταξε την Άλεξ και έπιασε το χέρι της. «Μην ανησυχείς, Άλεξ. Θα είναι όλα εντάξει. Σίγουρα θα βρείτε τρόπο να τα πάτε καλά.»
Η Άλεξ, αν και ανήσυχη για τον ερχομό του Λίο, προσπάθησε να κρατήσει μια θετική στάση. «Ευχαριστώ, Ελίζ. Αν και θα προτιμούσα να ήταν διαφορετική η κατάσταση, θα κάνω ό,τι μπορώ για να την κάνω όσο το δυνατόν πιο ομαλή.»
Η βραδιά συνέχισε με τη συζήτηση να επανέρχεται σε πιο καθημερινά θέματα. Η Άλεξ ένιωθε πιο ανακουφισμένη που είχε τη στήριξη της φίλης της και της οικογένειας, ακόμα κι αν η κατάσταση με τον Λίο θα απαιτούσε περισσότερη προσαρμογή απ' ό,τι είχε φανταστεί αρχικά.
Η Άλεξ ήξερε ότι οι επόμενες μέρες θα ήταν γεμάτες προκλήσεις, αλλά ένιωθε πιο έτοιμη να τις αντιμετωπίσει με τη βοήθεια της οικογένειας και των φίλων της.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love On The Edge | Έρωτας στα άκρα.
RomansaLove on the edge • THE TENSION BETWEEN US• Η ζωή της 17 χρόνης Άλεξ πλέον μαθήτρια 3ης Λυκείου ανατρέπεται όταν η πρώην γυναίκα του πατριού της, Άννα , αναγκάζεται να μετακομίσει στο εξωτερικό για δουλειά. Ο γιος του πατριού της, ο Λίο, που ζει με τ...