Παγωμένη ισορροπία.

20 5 0
                                    

Κανένας από τους δύο δεν ανέφερε ξανά το φιλί ή οποιοδήποτε συναίσθημα. Η Αλεξ και ο Λιο επέστρεψαν στη γνώριμη δυναμική τους, με ειρωνικά σχόλια και έντονες αντιπαραθέσεις. Κάθε προσπάθεια επικοινωνίας κατέληγε σε κόντρα, σαν να είχε γίνει συνήθεια. Κρατούσαν μια περίεργη ισορροπία, με κάθε τους λέξη να έχει μια δόση ειρωνείας.

Η ένταση μεταξύ τους ήταν εμφανής σε κάθε μικρό καθημερινό θέμα. Ένας απλός σχολιασμός για το φαγητό μπορούσε να γίνει αφορμή για καβγά. «Αλήθεια, αυτό αποφάσισες να φτιάξεις σήμερα;» είπε ο Λιο μια μέρα, ενώ η Αλεξ ετοίμαζε το γεύμα.

«Ναι, αυτό έφτιαξα,» είπε η Άλεξ με ήρεμη φωνή. «Αν δεν σ' αρέσει, μπορείς να φτιάξεις κάτι άλλο.»

Ο Λιο σήκωσε τους ώμους του με μια αδιάφορη έκφραση, αλλά η ένταση στα μάτια του έδειχνε ότι αυτό το καθημερινό μαχαίρωμα λέξεων τους εξαντλούσε και τους δύο. Το ίδιο συνέβαινε και με τα πιο απλά θέματα. Ένα στραβό βλέμμα ή μια κουβέντα παραπάνω μπορούσαν να προκαλέσουν την καταιγίδα.

Και οι δύο καταλάβαιναν πως κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά κανένας τους δεν ήθελε να το παραδεχτεί. Η αποφυγή των αληθινών συναισθημάτων τους φαινόταν να είναι η μόνη λύση που τους είχε απομείνει.

Η Αλεξ συνέχιζε να προσπαθεί να παραμείνει μακριά του όσο μπορούσε. Κάθε φορά που έμπαινε σε ένα δωμάτιο και τον έβλεπε, έβρισκε μια αφορμή να φύγει, και όταν δεν μπορούσε να το αποφύγει, έμπαιναν πάλι σε αυτή τη γνώριμη λούπα του καβγά. Ένιωθε παγιδευμένη μεταξύ του θυμού και της έλξης που δεν μπορούσε να παραδεχτεί ούτε στον εαυτό της.

Ο Λιο από την άλλη προσπαθούσε να δείχνει αδιάφορος, αλλά η ένταση που υπήρχε μέσα του φαινόταν σε κάθε του κίνηση. Οι ειρωνίες και τα σχόλιά του γίνονταν όλο και πιο καυστικά, σαν να προσπαθούσε να προκαλέσει την Αλεξ. Και παρόλο που οι καβγάδες δεν σταματούσαν, κάθε φορά που έβλεπε την απογοήτευση στο βλέμμα της, ένιωθε να σπάει κάτι μέσα του.

Κανένας από τους δύο δεν μπορούσε να σπάσει αυτόν τον φαύλο κύκλο. Ήταν πιο εύκολο να καβγαδίζουν παρά να αντιμετωπίσουν τα συναισθήματά τους. Το φιλί που είχαν μοιραστεί είχε αφήσει μια σκιά στη σχέση τους, που κανένας δεν ήξερε πώς να διαχειριστεί. Έτσι, προτίμησαν να συνεχίσουν τη γνωστή τακτική τους, να τσακώνονται για τα πάντα, αποφεύγοντας την αλήθεια που τους βασάνιζε.

Αλλά ήταν φανερό ότι αυτή η κατάσταση δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί για πάντα. Κάποια στιγμή θα έπρεπε να σπάσει η σιωπή που κρυβόταν κάτω από τις φωνές τους.

Οι ημέρες συνέχιζαν να περνούν, και η Αλεξ είχε πλέον βρει τον δικό της κύκλο και περνούσε όλο και περισσότερο χρόνο με την Ελίζ και τη νέα τους παρέα. Η μέρα είχε ξεκινήσει χαλαρά, καθώς κάθονταν σε ένα καφέ και συζητούσαν για τα σχέδιά τους για την αλλαγή του χρόνου. Η Ελίζ, πάντα ενθουσιώδης, πρότεινε διάφορες επιλογές για το πού θα μπορούσαν να πάνε για το ρεβεγιόν, ενώ το νέο κορίτσι της παρέας, η Νικόλ, προσέθετε τις δικές της ιδέες.

Τα δύο αγόρια της παρέας, ο Σαμ και ο Εντουάρντ, ήταν επίσης εκεί, πειράζοντας τα κορίτσια και κάνοντας αστεία για το πώς θα έπρεπε να ντυθούν εντυπωσιακά για την αλλαγή του χρόνου. Η Αλεξ γελούσε με τα αστεία τους, απολαμβάνοντας την ελαφρότητα της στιγμής, μακριά από τις εντάσεις του σπιτιού και του Λιο.

Ενώ η κουβέντα κυλούσε, ξαφνικά η Αλεξ είδε τον Λιο να μπαίνει στο μαγαζί με την παρέα του. Ήταν με τους δύο φίλους του, τον Λιαμ και τον Φιν, και φαινόταν να περνάνε καλά, σχολιάζοντας κάθε κοπέλα που περνούσε από μπροστά τους. Η Αλεξ ένιωσε μια αδιόρατη ενόχληση στο στομάχι της. Δεν ήταν ζήλια ακριβώς, αλλά ένας συνδυασμός ενόχλησης και απογοήτευσης που δεν μπορούσε να εξηγήσει.

«Κοίτα ποιος ήρθε,» είπε η Ελίζ με ένα χαμόγελο, ρίχνοντας μια ματιά στον Λίο.

«Ναι, ο κύριος "παρέα με τους κολλητούς",» πρόσθεσε η Νικόλ με μια δόση ειρωνείας.Τα αγόρια της παρέας επίσης παρατήρησαν τον Λιο, αλλά δεν έδωσαν ιδιαίτερη σημασία, συνεχίζοντας τη συζήτησή τους για τα βραδινά τους σχέδια.

Η Αλεξ προσπάθησε να αγνοήσει την παρουσία του Λιο, αλλά εκείνος είχε ήδη αλλάξει τη διάθεσή της. Ο Λιο δεν φάνηκε να την προσέχει, καθώς ασχολιόταν με την παρέα του, αλλά η Αλεξ τον πρόσεχε. Τον είδε να γελάει δυνατά με κάποιο αστείο του Λιαμ, ενώ ο Φιν έκανε έναν άγαρμπο σχολιασμό για κάποια κοπέλα που περνούσε, προκαλώντας κι άλλα γέλια.

Η Αλεξ έσφιξε τα χείλη της και προσπάθησε να συνεχίσει τη συζήτηση με τους φίλους της, αλλά η σκέψη του Λιο τριγυρνούσε στο μυαλό της. Είχε πει στον εαυτό της ότι δεν θα την ενοχλούσε πια η συμπεριφορά του, ότι ήταν ελεύθερη να ζήσει τη ζωή της μακριά από αυτόν. Κι όμως, η αδιαφορία και η χαλαρή του διάθεση τη δυσκόλευαν να το πιστέψει.

Love On The Edge | Έρωτας στα άκρα.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora