Μόλις μπήκαν μέσα στο σπίτι, έβγαλαν τα βρεγμένα ρούχα τους.
Ο Λιο πλησίασε την Αλεξ καθώς έβαλε τα χέρια του στην μέση καθώς η Αλεξ ένιωσε ρίγος να περνά το κορμί της. Την γύρισε προς το μέρος του, καθώς την κοίταξε στα μάτια.
Η Αλεξ τον κοίταξε και χαμογέλασε καθως ηξερε τι σκεφτόταν. Ένιωσε την καρδιά της να χτυπάει πιο γρήγορα. Πλησίασε πιο πολύ τον Λιο βάζοντας τα χέρια της γύρω από λαιμό του.
Ο Λιο δεν άντεξε άλλο. Την τράβηξε και την φίλησε με γρήγορα βήματα. Ο Λιο εξευρευνουσε το κορμί της, καθώς κάθε άγγιγμα του την έκανε να ανατριχιάζει κάνοντας την να το θέλει ακόμη πιο πολύ.
Η Αλεξ τον κοίταξε και χαμογέλασε πονηρά , πήρε τα χέρια του και τα έβαλε στα οπισθια της προκαλώντας καπμη πιο πολύ τον Λιο.
« Είσαι πολύ κακός πειρασμός για εμένα μωρό μου!» Της είπε με την απαλή φωνή του πράγμα που έκανε την Αλεξ να τρελαίνεται.Την σήκωσε επάνω του και την ξανά φίλησε αλλά αυτή την φορά πιο άγρια. Ο αναστεναγμός του Λιο ξέφυγε κάνοντας την Αλεξ να χαμογελάσει μέσα από το φιλί τους.
Προχώρησε προς το κρεβάτι καθώς την άφησε απαλά και ανέβηκε πάνω της. Συνέχισε να την φιλάει και έπειτα άφηνε μικρά υγρά φιλιά στο λαιμό της.
Έβαλε τα χέρια του μέσα από την μπλούζα της, ακουμπώντας την γυμνή μέση της, σταμάτησε για λίγο να την κοιτάξει.
«Δεν έχεις ιδέα πόσο καιρό ήθελα να το κάνω αυτό!» Είπε ο Λιο και η Αλεξ τον κοίταξε« Καντω αγάπη μου , δεν σε σταματάει κανείς» του είπε και τον φίλησε
Η Αλεξ του έβγαλε την μπλούζα με μια κίνηση καθώς ο Λιο χαμογέλασε παιχνιδιάρικα. Με την σειρά του της έβγαλε την μπλούζα και την κοίταξε θαυμάζοντας την, κάνοντας την Αλεξ να κοκκινίσει, πράγμα που εκείνος το παρατήρησε.
Την ξανά φίλησε γεμάτο πάθος και κατευθύνθηκε στο λαιμό της αφήνοντας υγρά φιλιά. Η Αλεξ έκλεισε τα μάτια της από την ευχάριστη, καθώς ο Λιο συνέχισε πηγαίνοντας ακόμη πιο κάτω.
Φίλαγε απαλά το στήθος της και προχώρησε στην κοιλιά της , της έριξε ένα βλέμμα πονηρό και σιγουριά , και η Αλεξ σήκωσε ελάχιστα το κεφάλι της να τον κοιτάξει.
Κούνησε το κεφάλι της θετικά χαμογελώντας.Ο Λιο χαμογέλασε και της έβγαλε το παντελόνι με γρήγορα βήματα και το άφησε να πέσει κάτω, άφησε υγρά φιλιά στην κοιλιά της καθώς αυτή του η κίνηση έκανε την Αλεξ να ανασάνει ακόμη πιο γρήγορα.
Σηκώθηκε και έβγαλε το παντελόνι του και το άφησε στην άκρη, ξανά πήγε πάλι πάνω της απαλά και την φίλησε. Το χέρι του Λιο κατευθύνθηκε στην περιοχή της χαϊδεύοντας την , ο αναστεναγμός της Αλεξ δεν άργησε να κάνει την εμφάνιση της , κάνοντας τον Λιο να χαμογελάσει μέσα από το φιλί τους.
Με μια κίνηση έβαλε ένα δάχτυλο μέσα της κάνοντας την Αλεξ να σφιχτή από την ευχάριστη, έπειτα πρόσθεσε άλλο ένα , κάνοντας να ξανά ακουστεί ο αναστεναγμό της με τον Λιο να το απολαμβάνει.
« Να συνεχίσω μωρό μου ;» Ψιθύρισε στο αυτί της με την βαριά ανάσα του.Η Αλεξ άφησε την ανάσα της ελεύθερη, ανοίγοντας τα μάτια της και τον κοίταξε γλυκά, «Συνέχισε!» Του είπε βαριανασαίνοντας.
Ο Λιο χαμογέλασε και συνέχισε κοιτώντας την Αλεξ με ένα γλυκό βλέμμα, η Αλεξ έκλεισε τα μάτια της για μια ακόμη φορά και ο Λιο συνέχισε ακόμη πιο γρήγορα.
Μετά από λίγο σταμάτησε και της έβγαλε απαλα το βρακι, σηκώθηκε για να πάρει ένα προφυλακτικό και έβγαλε το μποξεράκι του καθώς η Αλεξ τον κοίταγε και δάγκωνε τα χείλη της.
Σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήγε κοντά του, «Περίμενε» του είπε και ο Λιο γύρισε να την κοιτάξει, « Τι έγινε μωρό μου; Δεν θέλεις;Θα το σεβαστώ αν δεν...» πήγε να ολοκληρώσει την πρόταση του αλλά η Αλεξ τον σταμάτησε.
« Θέλω Λιο! Αλλα θέλω να δοκιμάσω κάτι άλλο πρώτα.» Είπε και τον κοίταξε πονηρά.
Έβαλε το χέρι της στους κοιλιακούς του και ο Λιο τοποθέτησε το χέρι του πάνω στο δικό τηςΦίλησε τον Λιο και τον κατευθύνσε προς το κρεβάτι , ρίχνοντας τον απαλά στο κρεβάτι καθώς ο Λιο την κοίταξε ξαφνιασμένος.
Ανέβηκε πάνω του και τον φίλησε γρήγορα καθώς ο Λιο έβαλε το χέρι του στο λαιμό της κολλώντας την πάνω του.Η Αλεξ τον φίλησε απαλά στο λαιμό ενω πήγαινε προς τα κάτω , έφτασε στους κοιλιακούς του καθώς τα δάχτυλα της πήγαιναν με τον σχεδιασμό τους, τον κοίταξε πονηρά δαγκώνοντας τα χείλη της.
Ο Λιο ξεφύσηξε κοιτώντας την , ήξερε τι τον περιμένει αλλά δεν μπορούσε να πιστέψει ότι η Αλεξ θα το έκανε αυτό.
CZYTASZ
Love On The Edge | Έρωτας στα άκρα.
RomansLove on the edge • THE TENSION BETWEEN US• Η ζωή της 17 χρόνης Άλεξ πλέον μαθήτρια 3ης Λυκείου ανατρέπεται όταν η πρώην γυναίκα του πατριού της, Άννα , αναγκάζεται να μετακομίσει στο εξωτερικό για δουλειά. Ο γιος του πατριού της, ο Λίο, που ζει με τ...