Καθώς ο Λίο και η Αλεξ έφτασαν στο χιονοδρομικό κέντρο, κατευθύνθηκαν κατευθείαν προς το δωμάτιό τους. Ο Λίο άνοιξε την πόρτα και οι δύο μπήκαν μέσα, κουρασμένη αλλά κοιτώντας τον χωρο. Η θέα από το παράθυρο ήταν σχεδόν ονειρική, με το χιόνι να καλύπτει τα πάντα.
«Κοιτα ποσο ωραία είναι!» είπε η Αλεξ, πλησιάζοντας το παράθυρο και κοιτάζοντας έξω.
«Όντως είναι πολύ ωραία!», απάντησε ο Λίο, καθώς άφησε τη βαλίτσα του στο πάτωμα και άρχισε να κοιτάει το δωμάτιο. «Αλλα πρέπει να φταίξουμε πρώτα τα ρούχα.»
Ο Λίο πλησίασε την Άλεξ καθώς τακτοποιούσε τα πράγματά της, με ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη του. Την έπιασε από τη μέση και την τράβηξε κοντά του.
«Ξέρεις κάτι; Τώρα είμαστε μόνοι μας...» της είπε παιχνιδιάρικη φωνή, «...δεν μπορεί να μας διακόψει κανείς.»
Η Αλεξ τον κοίταξε και χαμογέλασε καθως καταλαβε τι εννοούσε, πριν προλάβει να πει κάτι, ο Λίο τη φίλησε στα χείλη, κολλώντας την πάνω του.
«Λίο...» ψιθύρισε η Άλεξ, προσπαθώντας να τον ελέγξει για τώρα. «Εχουμε έρθει εδώ για να χαλαρώσουμε, μη το ξεχνάς;»του είπε καθώς τον κοίταξε.
«Μα αυτό κάνω», της είπε το πονηρό του χαμόγελο, ενώ συνεχίσε να τη φιλάει, και τα χέρια του την τράβηξαν ακόμη πιο κοντά του εφόσον είχε τραβηχτεί από δίπλα του.
Η Αλεξ τον σταμάτησε και τον κοιταξε στα μάτια παιχνιδιάρικα.
«Πάμε πρώτα για χιονοπόλεμο! Μήπως θυμηθουμε τα παλιά»
Είπε η Αλεξ με το χαμόγελο στα χείλη της και ο Λιο γέλασε...«Καλά παμε, αλλά ντύσου καλά! Κάνει πολύ κρύο έξω»
Είπε ο Λιο αυστηρά και η Αλεξ χαμογέλασεΟ Λίο κοίταξε την Άλεξ με βλέμμα σαν παιδάκι, καθώς το χιόνι που του πέταξε προσγειώθηκε στον ώμο του. Το γέλιο της έκανε την εμφάνιση του, και πριν προλάβει να αντιδράσει, είχε ήδη αρχίσει να τρεζει μακριά του σαν μικρό παιδάκι.
«Τώρα την εβαψες μωρό μου!» φώναξε ο Λίο, αφού γέλασε και έσκυψε για να φτιάξει μια χιονόμπαλα. Την έριξε προς το μέρος της, αλλά η Άλεξ την απέφυγε και συνέχισε να τρέχει μέσα στο χιόνι.
«Έλα, Λίο! Τι έγινε, δεν μπορείς να με πιάσεις;» του φώναξε καθώς ήθελε να τον πειράξει, και άρχισε να την κυνηγάει.
Η Άλεξ, αφού γελαγε, έκανε ένα βήμα πίσω για να μην την πιάσει ο Λίο, αλλά πάτησε σε μια παγωμένη επιφάνεια και χωρίς να το περιμένει έπεσε κάτω.
«Όχι!» φώναξε καθώς έπεσε, αλλά ένα τελεί γέλασε χωρίς αύριο.
Ο Λίο, καθώς έβλεπε την Άλεξ να πέφτει, εριξε την χιονόμπαλα κάτω και έτρεξε να την κρατήσει, αλλά καθώς πήγε να την πιάσει, πάτησε στο ίδιο σημείο που πάτησε και η Αλεξ με αποτέλεσμα να πέσει αυτός κάτω.
«Ωραία » ειπε καθως γέλασε. Η Άλεξ δεν μπορούσε να κρατήσει το γέλιο της, οπου είδε τον Λίο να πέφτει και αυτός κάτω μαζί της.
«Καλή μας τύχη στο να σηκωθούμε τώρα!» είπε ο Λίο καθώς προσπάθησε να σηκωθεί.
«Δεν νομίζω να το έχεις !» του είπε η Άλεξ καθώς ήθελε να τον πειράξει.
«Χα για να εδώ εσένα αγάπη μου!» της απάντησε με παιχνιδιάρικο ύφος, καθώς και οι δύο προσπάθησαν να σηκωθούν χωρίς να ξανά πέσουν.
Όταν σηκώθηκαν ο Λιο κινητηησε την Αλεξ πετώντας της χιονόμπαλες, γελώντας σαν μικρό παιδι .Συνεχίζοντας ο Λιο να κυνηγάει την Αλεξ
«Σε έπιασα!» είπε καθώς την κράτησε σφιχτά στην αγκαλιά του γελώντας καθώς εκείνη προσπαθούσε να του ξεφύγει.
«Τι θα μου κάνεις;!» Τον ρώτησε η Άλεξ καθώς ο Λίο την κοίταξε πονηρά.
«Τώρα που σε έπιασα, θα υποστείς τις συνέπειες!» είπε ο Λίο καθώς γέλασε και την έσπρωξε στο χιόνι.
«Αυτό δεν είναι δίκαιο!» Είπε παραπονεμένα και τον κοίταξε
Εκείνη τη στιγμή, η Άλεξ αποφάσισε να πάρει εκδίκηση. Πήρε μια χούφτα χιόνι και την έριξε στον Λίο.
Ο Λιο την κοίταξε , και την έριξε κάτω καθώς την έκανε να γελάσει αλλά η Αλεξ τον άρπαξε από το χέρι και έπεσε και εκείνος δίπλα της.
«Είσαι εσύ μια , αλλά όταν πάμε μέσα θα την πληρώσεις ακριβά» είπε ο Λιο κοιτώντας, ενω σηκώθηκε.
«Αν είναι κάτι καλό , δεν με πειράζει » του είπε ενώ σηκωνόταν και τον κοίταξε πονηρά.
« Εγώ δεν θα ήμουν τόση σίγουρη στην θέση σου μωρό μου, μπορεί να είμαστε οι δυο μας αλλά θα σε ακούσουν...» της απάντησε ο Λιο και η Αλεξ τον κοίταξε ξαφνιασμένη.
«Τι εννοείς;» ρώτησε η Άλεξ με αθώο βλέμμα. « Και εσένα θα ακούσουν » Πρόσθεσε έπειτα η Αλεξ και ο Λιο την κοίταξε εντυπωσιασμένος από τα λόγια της και γέλασε.
«Μάλλον θα πρέπει να με κρατήσεις μην σε πάρω τώρα και σε πάω κατευθείαν μέσα» είπε, πλησιάζοντας την παιχνιδιάρικα.
«Θα θέλεις!» του απάντησε και χαμόγελασε αλλά πριν προλάβει να κάνει την κίνηση της ο Λιο την τράβηξε κοντά του. « Θέλεις να παίξεις μαζί σου Αλεξ ;» Την ρώτησε πονηρά
Η Άλεξ γέλασε και πηγε να τον σπρώξει, αλλά ο Λίο την κράταγε σφιχτα.
ESTÁS LEYENDO
Love On The Edge | Έρωτας στα άκρα.
RomanceLove on the edge • THE TENSION BETWEEN US• Η ζωή της 17 χρόνης Άλεξ πλέον μαθήτρια 3ης Λυκείου ανατρέπεται όταν η πρώην γυναίκα του πατριού της, Άννα , αναγκάζεται να μετακομίσει στο εξωτερικό για δουλειά. Ο γιος του πατριού της, ο Λίο, που ζει με τ...