Οι ώρες περνούσαν γρήγορα καθώς η Άλεξ και ο Λίο απολάμβαναν τη συντροφιά ο ένας του άλλου, γελώντας και μιλώντας για διάφορα θέματα. Η ατμόσφαιρα ήταν ήρεμη και χαλαρωτική, φέρνοντάς τους πιο κοντά. Όταν ήρθε η ώρα να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο, άρχισαν να μαζεύουν τα πράγματά τους για την αναχώρηση της επόμενης μέρας. Μόλις τακτοποίησαν όλα, ξάπλωσαν στο κρεβάτι, βυθισμένοι στις σκέψεις τους.Ο Λίο, νιώθοντας ένα βάρος να τον κατακλύζει, γύρισε προς την Άλεξ και την κοίταξε στα μάτια με ένα γλυκό, αλλά ταυτόχρονα μελαγχολικό βλέμμα. «Μπορείς να μου κάνεις μια χάρη;» τη ρώτησε χαμηλόφωνα, ενώ μέσα του κυριαρχούσε μια εσωτερική αναστάτωση.
Η Άλεξ τον κοίταξε με περιέργεια. «Τι χάρη;» ρώτησε, χαμογελώντας αμυδρά, περιμένοντας να ακούσει τι είχε να της πει.
Ο Λίο δίστασε για λίγο και έπειτα είπε: «Υποσχέσου μου πως, ό,τι κι αν συμβεί, δεν θα με μισήσεις». Ο τόνος του ήταν σοβαρός, και η Άλεξ ξαφνιάστηκε.
Η Άλεξ τον πλησίασε λίγο, το χαμόγελό της εξαφανίστηκε. Τον κοίταξε κατευθείαν στα μάτια. «Γιατί να σε μισήσω; Σκοπεύεις να μου κάνεις κάτι;» τον ρώτησε με μια ελαφρώς παιχνιδιάρικη διάθεση, προσπαθώντας να ελαφρύνει την ατμόσφαιρα.
Ο Λίο γέλασε αμήχανα, προσπαθώντας να κρύψει την αλήθεια. «Όχι, όχι κάτι τέτοιο... Απλά λέω, αν γίνει κάτι...» Ήξερε πως έπρεπε να της αποκαλύψει τα σχέδιά του, αλλά δεν ήταν έτοιμος ακόμα.
Η Άλεξ χαμογέλασε ελαφρά, αλλά τα μάτια της ήταν πιο σοβαρά. «Εξαρτάται. Αν αυτό που λες είναι τόσο κακό, ίσως και να το σκεφτώ», του απάντησε, αν και είχε αρχίσει να ανησυχεί λίγο.
Ο Λίο απέφυγε να την κοιτάξει για μια στιγμή. Οι σκέψεις του τον έπνιγαν. «Ήθελα απλώς να το πω», είπε, προσπαθώντας να ξεφύγει από το άβολο θέμα.
Η Άλεξ τον πλησίασε ξανά και, με έναν πιο ήρεμο τόνο, του είπε: «Λίο, δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Ό,τι κι αν συμβεί, είμαστε μαζί σε αυτό. Δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι». Η ειλικρίνεια στα μάτια της τον έκανε να νιώσει μια μικρή ανακούφιση, αλλά το βάρος του δεν εξαφανίστηκε.
«Έχεις δίκιο,» απάντησε, αλλά η σκέψη ότι σύντομα θα έφευγε δεν τον άφηνε σε ησυχία. «Απλώς δεν θέλω να χάσουμε αυτό που έχουμε», πρόσθεσε, προσπαθώντας να εξηγήσει την ανησυχία του χωρίς να αποκαλύψει την αλήθεια.
Η Άλεξ του χαμογέλασε ξανά, αυτή τη φορά πιο γλυκά. «Τίποτα δεν θα χαθεί, Λίο. Είμαστε μαζί. Όλα θα πάνε καλά», του είπε με σιγουριά, και ο Λίο ένιωσε κάπως καλύτερα.
«Ίσως είναι καλύτερα να ξεκουραστούμε», είπε η Άλεξ, αγγίζοντας απαλά το χέρι του. «Αύριο πρέπει να σηκωθούμε νωρίς».
Ο Λίο την κοίταξε με τρυφερότητα και συμφώνησε. «Ναι, έχεις δίκιο». Παρόλα αυτά, πριν κλείσει τη συζήτηση, πρόσθεσε: «Απλώς θέλω να ξέρεις πόσο σημαντική είσαι για μένα».
Η Άλεξ τον κοίταξε και χαμογέλασε ξανά. «Και για μένα είσαι σημαντικός, Λίο. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς τόσο πολύ για το μέλλον. Ζήσε τη στιγμή μαζί μου», του είπε με τρυφερότητα.
«Ναι, έχεις δίκιο», συμφώνησε ο Λίο, χαμογελώντας. «Ας ζήσουμε τη στιγμή, για τώρα».
Μετά από λίγα λεπτά σιωπής, η Άλεξ γύρισε στο πλάι, αγκαλιάζοντας το χέρι του. «Καληνύχτα, Λίο», είπε ήρεμα.
«Καληνύχτα, μικρή μου», απάντησε εκείνος, κλείνοντας τα μάτια του και νιώθοντας για λίγο τη ζεστασιά της δίπλα του.
Το επόμενο πρωί, ξύπνησαν με το φως του ήλιου να γεμίζει το δωμάτιο. Είχε έρθει η ώρα να ετοιμάσουν τα πράγματά τους για να φύγουν. Η Άλεξ κοίταξε τη βαλίτσα της και είπε: «Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι δεν ξεχάσαμε τίποτα».
«Ναι, ας το δούμε», απάντησε ο Λίο, ενώ οι σκέψεις του ταξίδευαν αλλού.
Αφού βεβαιώθηκαν ότι δεν είχαν αφήσει κάτι πίσω, βγήκαν από το δωμάτιο και στάθηκαν για λίγο έξω από το ξενοδοχείο, κοιτάζοντας τη θάλασσα που απλωνόταν μπροστά τους. «Να βγάλουμε μια φωτογραφία, για να θυμόμαστε αυτή τη στιγμή», πρότεινε η Άλεξ.
Στάθηκαν δίπλα-δίπλα, με την Άλεξ να χαμογελά πλατιά και τον Λίο να τη χαζεύει με μια αδιόρατη μελαγχολία. Τράβηξαν τη φωτογραφία και, αφού κράτησαν αυτή τη στιγμή, ξεκίνησαν το ταξίδι της επιστροφής.
Καθώς οδηγούσαν πίσω στο σπίτι, η Άλεξ κοίταξε έξω από το παράθυρο και αναστέναξε. «Επιστρέφουμε στην πραγματικότητα», είπε με έναν τόνο λύπης. «Θα ήθελα να μπορούσαμε να μείνουμε λίγο ακόμα εδώ».
Ο Λίο την κοίταξε και ένιωσε την καρδιά του να σφίγγεται. «Ήταν υπέροχα», απάντησε, αν και το μυαλό του ήταν μακριά. Προσπαθούσε να βρει τον τρόπο να της πει ότι έπρεπε να φύγει.
«Άλεξ, αν έπρεπε να λείψω για λίγο, τι θα έκανες;» τη ρώτησε, με μια μικρή ανησυχία στη φωνή του.
Η Άλεξ τον κοίταξε με απορία. «Για πόσο καιρό;»
«Δεν ξέρω ακόμη», απάντησε, κοιτώντας μπροστά του στον δρόμο.
Η Άλεξ σκέφτηκε για λίγο. «Θα μου έλειπες, αλλά ξέρεις... Θα το καταφέρουμε. Αρκεί να γυρίσεις σύντομα».
Ο Λίο ένιωσε το βάρος της αβεβαιότητας να τον κυριεύει ξανά. Ήξερε ότι η αλήθεια θα την πλήγωνε, αλλά δεν μπορούσε να το κρύβει για πολύ ακόμα.
YOU ARE READING
Love On The Edge | Έρωτας στα άκρα.
RomanceLove on the edge • THE TENSION BETWEEN US• Η ζωή της 17 χρόνης Άλεξ πλέον μαθήτρια 3ης Λυκείου ανατρέπεται όταν η πρώην γυναίκα του πατριού της, Άννα , αναγκάζεται να μετακομίσει στο εξωτερικό για δουλειά. Ο γιος του πατριού της, ο Λίο, που ζει με τ...