Από τις Στάχτες, Με τα Φτερά Ανοιχτά.

52 6 6
                                    


Η σχολική χρονιά είχε ξεκινήσει και η Αλεξ ένιωθε ότι είχε περάσει μια αιωνιότητα από την τελευταία φορά που είχε δει τον Λίο. Η κατάσταση της ήταν ακόμα ευάλωτη, αλλά προσπαθούσε να το κρύψει. Οι φίλοι της, ο Ρίτσαρντ και η Λάουρα, την πλησίαζαν με ανησυχία, αλλά εκείνη τους απωθούσε με απότομες απαντήσεις.

Ένα πρωί, καθώς ο ήλιος ανέτειλε, η Αλεξ ξύπνησε με μια αίσθηση αποφασιστικότητας. Κοίταξε το κινητό της, περιμένοντας ένα μήνυμα από τον Λίο, αλλά όπως πάντα, το μόνο που έβλεπε ήταν η κενή οθόνη. Απογοητεύτηκε για μια στιγμή, αλλά μετά αναστέναξε βαθιά. «Τέλος τα κλάματα», είπε στον εαυτό της, κοιτάζοντας τον καθρέφτη. «Από εδώ και πέρα, θα είμαι μια νέα Αλεξ».

Αποφάσισε ότι δεν θα επέτρεπε σε κανέναν να τη βλέπει σαν θύμα. Θα ήταν δυνατή, ανεξάρτητη και θα έβαζε τα όριά της. Κοιτάζοντας την αντανάκλασή της στον καθρέφτη, επέλεξε ρούχα που την έκαναν να αισθάνεται σίγουρη και δυνατή.

Αυτή η νέα Αλεξ ήταν αποφασισμένη να αφήσει πίσω της το παρελθόν και να χτίσει ένα καλύτερο μέλλον. Ήταν μια νέα αρχή, μια ευκαιρία να ανακαλύψει ποια πραγματικά ήταν.

Με τα νέα της ρούχα, η Αλεξ πήρε την τσάντα της και κατευθύνθηκε προς την κουζίνα. Εκεί, βρήκε τον Ρίτσαρντ και τη Λάουρα να απολαμβάνουν το πρωινό τους.

«Καλημέρα», είπε με μια ήρεμη, σχεδόν ψιθυριστή φωνή, κάνοντας αντίθεση με την προηγούμενη ένταση της.

Ο Ρίτσαρντ και η Λάουρα γύρισαν προς το μέρος της, έκπληκτοι από την αλλαγή της. Η Λάουρα, που γνώριζε καλά την κόρη της, αναστέναξε εσωτερικά. Ήξερε ότι δεν μπορούσε να κάνει πολλά.

«Καλημέρα, αγάπη μου», απάντησε η Λάουρα με ένα χαμόγελο, προσπαθώντας να κρύψει την έκπληξή της.

«Πώς και τέτοιες αλλαγές;» ρώτησε ο Ρίτσαρντ, βάζοντας μια μπουκιά κρουασάν στο στόμα του.

«Τι δεν είναι ωραίο;» απάντησε η Αλεξ, παίρνοντας και εκείνη ένα κρουασάν.

«Όχι, δεν είπα κάτι τέτοιο», απάντησε ο Ρίτσαρντ. «Σου πάει», πρόσθεσε, κοιτάζοντάς την με ενδιαφέρον.

«Ευχαριστώ», είπε η Αλεξ, χαμογελώντας ελαφρά. Στη συνέχεια, σηκώθηκε από το τραπέζι. «Φεύγω, τα λέμε μετά!» είπε, κλείνοντας την πόρτα πίσω της.

Εκείνη, νιώθοντας ανανεωμένη, κατευθύνθηκε προς το σχολείο. Εκεί, την περίμεναν οι φίλοι της, η Ελίζ, η Νικολ και ο Έντ. Την αγκάλιασαν ζεστά, χαρούμενοι που την έβλεπαν να είναι ξανά ο εαυτός της.

"Νομίζω εξελίσσεσαι προς το καλύτερο," της είπε ο Έντ με ένα μεγάλο χαμόγελο. "Είμαι χαρούμενος που αποφάσισες να βρεις ξανά τον εαυτό σου."

Η Αλεξ χαμογέλασε ευχαριστημένα. Ήταν ωραίο να έχει φίλους που την καταλαβαίνουν και την στηρίζουν. "Είστε έτοιμοι για την τελευταία σχολική χρονιά;" είπε η Ελίζ γελώντας.

"Για μια τρελή χρονιά με την καινούρια παρέα," συμπλήρωσε η Αλεξ, ακολουθώντας τους φίλους της προς το παγκάκι του σχολείου.

Καθώς κάθονταν όλοι μαζί, συζητώντας και γελώντας, η Αλεξ ένιωθε μια αίσθηση ειρήνης που δεν είχε νιώσει εδώ και πολύ καιρό. Ήταν μια νέα αρχή, μια ευκαιρία να χτίσει ένα καλύτερο μέλλον για τον εαυτό της.

Η Αλεξ, έχοντας αφήσει πίσω της τον πόνο του χωρισμού και ανακαλύπτοντας ξανά τον εαυτό της, άρχισε να ακτινοβολεί μια αυτοπεποίθηση που δεν είχε ξαναδεί. Η νέα της παρέα, η Ελίζ, η Νικολ και ο Έντ, την στήριζαν σε κάθε της βήμα, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον όπου μπορούσε να είναι ο εαυτός της.

Με το χτύπημα του κουδουνιού, η αίθουσα γέμισε με φασαρία καθώς οι μαθητές σηκώθηκαν από τις θέσεις τους και άρχισαν να συνομιλούν ενθουσιασμένα. Η Αλεξ και οι φίλοι της, μαζί με τους υπόλοιπους συμμαθητές, κατευθύνθηκαν προς τα γραφεία για να παραλάβουν τα σχολικά τους βιβλία και το νέο πρόγραμμα.

Με τα βιβλία και τα προγράμματα στα χέρια τους, οι μαθητές βγήκαν έξω από το σχολείο και κατευθύνθηκαν προς την καφετέρια. Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη από χαρά και προσμονή για τη νέα σχολική χρονιά. Η Αλεξ και οι φίλοι της κάθισαν σε ένα τραπέζι και άρχισαν να συζητούν για τα μαθήματα, τους καθηγητές και τα σχέδιά τους για το υπόλοιπο του έτους.

Και η ιστορία μας εδώ σταματάει , κάθως ο Λιο έφυγε, χωρίς η Άλεξ να το γνωρίζει , η Άλεξ ακόμα προσπαθεί να μαζέψει τα κομμάτια της με αποτέλεσμα να ανανεώσει τον ευατό της. Αυτό όμως που δεν περιμένει η Άλεξ είναι ένα καινούργιο παιδί , ένας καινούργιος έρωτας, θα αναταποκριθεί ή όχι; Τι την περιμένει την Αλεξ μετά απο τόσο καιρό; Ε λοιπόν αυτό θα το δούμε στο 2ο ΒΙΒΛΙΟ!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 20 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Love On The Edge | Έρωτας στα άκρα.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora