Η Αλεξ ξύπνησε μετά από λίγο, νιώθοντας την απουσία του Λίο δίπλα της. Κοίταξε γύρω της, αλλά το κρεβάτι ήταν άδειο. Ένιωσε μια στιγμιαία ανησυχία, αλλά όταν είδε το κινητό της στο κομοδίνο, έσπευσε να το πάρει. Ανοίγοντας την οθόνη, διάβασε το μήνυμά του: «Καλημέρα, μωρό μου. Πήγα να πάρω κάτι να φάμε και έναν καφέ, έρχομαι. Σήκω, κάνε ένα μπάνιο όταν ξυπνήσεις, και πριν βγεις, θα είμαι ήδη εκεί!»
Ένα χαμόγελο φώτισε το πρόσωπό της. Θυμήθηκε τα όμορφα ξημερώματα που είχαν περάσει μαζί, την ένταση και την οικειότητα που τους ένωναν. Ήταν μια στιγμή που θα κρατούσε για πάντα μέσα της.
Με έναν αναστεναγμό ευτυχίας, σηκώθηκε και κατευθύνθηκε προς το μπάνιο. Ήθελε να είναι έτοιμη όταν θα επέστρεφε ο Λίο. Άφησε το νερό να τρέξει και κοιτάχτηκε στον καθρέφτη, σκεπτόμενη τη σχέση τους και το πόσο είχε αλλάξει η ζωή της από τότε που τον γνώρισε. Έκανε ένα γρήγορο ντους, περιποιήθηκε τον εαυτό της και φόρεσε το αγαπημένο της φόρεμα, αυτό που ήξερε ότι άρεσε στον Λίο. Η ανυπομονησία της μεγάλωνε.
Άκουσε την πόρτα να ανοίγει και με ένα βιαστικό βήμα βγήκε από το μπάνιο. Κατευθύνθηκε στο σαλόνι, όπου είδε τον Λίο να κρατάει το φαγητό και τους καφέδες. Τον πλησίασε και εκείνος άφησε τα πράγματα στο τραπέζι.
Τον αγκάλιασε, και ο Λίο της έδωσε ένα τρυφερό φιλί. «Καλημέρα, μικρή μου», της είπε με ζεστασιά στη φωνή του. Η Αλεξ τον κοίταξε με ένα παιχνιδιάρικο βλέμμα.
«Τι περιποίηση είναι αυτή σήμερα;» τον ρώτησε γελώντας.
Ο Λίο την κοίταξε πονηρά και ανασήκωσε το φρύδι του. «Εσύ τι νομίζεις;» απάντησε, αφήνοντας το χαμόγελό του να φανερώσει περισσότερα από όσα θα ήθελε.
«Ευχαριστώ», του είπε η Αλεξ, «αλλά γιατί αυτή η ιδιαίτερη φροντίδα σήμερα;»
«Ίσως επειδή σε βλέπω πόσο όμορφη είσαι όταν ξυπνάς», της είπε ο Λίο, και τα μάτια του γέμισαν με θαυμασμό.
Η Αλεξ ένιωσε την καρδιά της να χτυπά πιο γρήγορα. «Μήπως περιμένεις κάτι ως αντάλλαγμα;» τον ρώτησε παιχνιδιάρικα, πλησιάζοντάς τον περισσότερο.
Ο Λίο γέλασε ελαφρά. «Ίσως να ελπίζω σε κάτι περισσότερο από ένα απλό ευχαριστώ», της είπε, το βλέμμα του γεμάτο νόημα.
Η Αλεξ δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το χαμόγελό της. «Λοιπόν», είπε, «αν θες κάτι παραπάνω, θα πρέπει να το κερδίσεις», τον πείραξε, ενώ τον κοίταζε με λάμψη στα μάτια.
Ο Λίο ανασήκωσε τους ώμους του και χαμογέλασε πλατιά. «Πρόκληση αποδεκτή», της απάντησε με αυτοπεποίθηση.
Η Αλεξ έβαλε το χέρι της στον ώμο του και του ψιθύρισε με σκανδαλιάρικη διάθεση: «Ξέρεις, αν συνεχίσεις έτσι, μπορεί να καταλήξω να σε κακομαθαίνω».
«Αυτό ακριβώς θέλω», της είπε ο Λίο γελώντας. «Γιατί έτσι θα έχω πάντα το χαμόγελό σου μαζί μου».
Η Αλεξ ένιωσε μια γλυκιά ανατριχίλα να τη διαπερνά. Η μεταξύ τους χημεία ήταν εμφανής και η ημέρα τους μόλις είχε ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο. Έπιασε το χέρι του Λίο, νιώθοντας την εγγύτητα και την οικειότητα να ενισχύονται.
«Εντάξει, ας φάμε πρώτα», είπε η Αλεξ χαμογελώντας. «Μετά θα δούμε τι άλλο έχεις στο μυαλό σου».
Ο Λίο ετοίμασε το πρωινό τους με προσοχή και της έδωσε το αγαπημένο της σάντουιτς. «Έχω μερικές εκπλήξεις για σένα», της είπε με ένα πονηρό βλέμμα, καθώς καθόντουσαν μαζί στο τραπέζι.
Η Αλεξ τον κοίταξε με περιέργεια και χαμογέλασε. «Και ανυπομονώ να τις ανακαλύψω», του απάντησε με χαρά.
YOU ARE READING
Love On The Edge | Έρωτας στα άκρα.
RomanceLove on the edge • THE TENSION BETWEEN US• Η ζωή της 17 χρόνης Άλεξ πλέον μαθήτρια 3ης Λυκείου ανατρέπεται όταν η πρώην γυναίκα του πατριού της, Άννα , αναγκάζεται να μετακομίσει στο εξωτερικό για δουλειά. Ο γιος του πατριού της, ο Λίο, που ζει με τ...