פרק 27 ⚔ ריק ⚔

20 6 0
                                    

הלכתי לכיוון המשרד של אמא שלי ורמת הלחץ שלי עלתה מרגע לרגע. ניסיתי להירגע, באמת שניסיתי, אבל פשוט לא יכולתי להרפות מההרגשה שהשיחה הזאת הולכת להיגמר רע ושאני הולך להיפגע לא משנה אם אני אדבר איתה ואם לא. ליילה וזים ניסו להרגיע אותי לאורך כל הדרך, לפעמים זה עבד ולפעמים זה לא. "מה אני אמור להגיד לה?" שאלתי בעיקר את עצמי. "את האמת" ליילה מיד ענתה לי. זים פנה אל ליילה ואמר לה "בדיוק רציתי להגיד את אותו הדבר" ואז הוא פנה אלי ואמר לי "ליילה צודקת, תגיד לה את האמת, תגיד לה איך אתה מרגיש בקשר לכל העניין הזה" ליילה הנהנה "תנסה להסביר את עצמך, אני בטוחה שהיא תבין בסופו של דבר שהיא פגעה בך". היא עצרה לרגע והסתכלה עלי כדי לוודא שאני מבין, אחרי כמה שניות היא נאנחה "ריק, תקשיב. אני לא מכירה את אמא שלך מספיק טוב כמוך או כמו זים, אבל ממה שראיתי זה נראה שהיא באמת דואגת לך ובאמת אכפת לה ממך. אני בטוחה שהיה לה סיבה טובה לזה".

נאנחתי בתבוסה. ידעתי שליילה צודקת, אבל זה עדיין היה לי קשה "אני רק רוצה לדעת  למה היא עשתה את זה מלכתחילה" אמרתי בקול חלש. זים שם את היד שלו על הכתף שלי ועצר אותי מלהמשיך ללכת "אז תשאל אותה, אם זה באמת חשוב לך לדעת תגיד לה את זה ותתעקש לדעת את התשובה לשאלה הזאת", הנהנתי לאישור. שניהם צודקים הייתי חייב להיות בטוח בעצמי.

לקחתי נשימה עמוקה והמשכתי ללכת. כשנכנסנו לבניין המרכזי מישהו קרא לי "ריק זה אתה?" הסתובבתי לכיוון מקור הקול. זיהיתי אותו מיד "היי ג'ט, הרבה זמן לא ראיתי אותך, מה קורה?" שאלתי עם חיוך מזויף כי ידעתי שזה יעצבן אותו. ג'ט צמצם את העיניים שלו בזמן שאני המשכתי לחייך "מה אתה עושה כאן?" הוא התעלם מהשאלה שלי, אז אני עשיתי את אותו הדבר "חבל, בדיוק התחלתי להנות מהזמן שלי בלי לראות את השיער המאפיר שלך".

ג'ט לקח נשימה עמוקה בשביל להרגיע את הכעס שלו, למרות שהייתי בטוח שהוא יצעק עלי כמו כל פעם שאני עושה משהו שלא מוצא חן בעיניו. "כמה פעמים אני צריך להגיד לך? כשהמפקדת קוראת לך, אתה עוזב את מה שאתה עושה והולך אליה מיד" הוא התקרב אלי וחסם את הדרך שלנו "האם זה מובן?" לפני שיכולתי לעשות או להגיד משהו זים אמר לג'ט "אנחנו בדיוק הולכים לראות את מליסה, הכל טוב ג'ט". ג'ט פנה אל זים ואמר "לפי מה שידוע לי, אתם חזרתם לבסיס לפני יותר משעה, הייתם אמורים להגיע אליה כבר אז" ג'ט לא נראה מרוצה בכלל. "היינו צריכים לעבור במרפאה והיו לנו קצת בעיות" יכולתי לראות שג'ט לא אוהב את התשובה הזאת ומבחינתו זה היה רק תירוץ.

ליילה פנתה אל ג'ט ואמרה "תקשיב כמו שזים אמר אנחנו בדיוק הולכים לראות אותה, ואני מניחה שאתה לא רוצה לעקב אותה יותר ממה שצריך, אז פשוט תעזוב אותנו בשקט ותן לנו לעבור בשביל שנוכל לדבר איתה". ג'ט פנה אליה וצמצם את העיניים שלו "את בטח ליילה. החדשה" ליילה הרימה גבה "בגלל שאת חדשה אני אתעלם ממה שאמרת, אבל אני מזהיר אותך, אל תדברי איתי עם טון הדיבור הזה" הוא הסתובב אלי והמשיך "לך תדבר עם המפקדת. עכשיו" הוא זז הצידה ונתן לנו לעבור. התקדמנו מהר בשביל לעבור אותו, אבל גם כשהתקדמנו יכולתי להרגיש את המבט שלו עוקב אחרינו.

⚔ להבים שקריים ⚔Where stories live. Discover now