פרק 2 ⚔ ליילה ⚔

87 9 2
                                    

אחרי ארוחת הצהריים הלכתי בהתרגשות לחדר הישיבות כשפתחתי את הדלת ראיתי את כול הקפטנים ואת אמבר מדברת עם שאדו תוך כדי שהיא משחקת עם הגרזן שלה.

החדר היה גדול וארוך עם חלונות מאורכים בצדדים, באמצע החדר היה שולחן ישיבות ארוך.

התקדמתי לכיוון של שאדו (ואמבר) בדרך ברכו אותי הקפטנים על זה שהם חיכו ליום שאני הצטרף לישיבות ולמשימות, אמרתי להם שגם אני חיכיתי לזה והמשכתי לכיוון של שאדו.

כשהתקרבתי אליהם אמבר זיהתה אותי ואמרה חלקית בצעקה וחלקית בלחישה "מה את עושה כאן"
נאנחתי ובאתי להגיב אבל שאדו עצר אותי ואמר לאמבר "די די, ליילה כבר בת 17 והיא מספיק גדולה בשביל להיות בישיבות ולצאת למשימות אז תתנהגי בכבוד" את המילים האחרונות הוא אמר בקול הזהרה והוא הסתכל אלי ועל אמבר במבט הזהרה שאומר שהמילים האחרונות היו מכוונות גם אלי ולא רק לאמבר (אבל לדעתי יותר לאמבר).

הוא ישב בקצה של השולחן הארוך ואמר לכולם "הישיבה מתחילה"

הישיבה עצמה הייתה בסדר גמור (קצת משעממת אבל בסדר גמור) דברנו על המצב שלנו בשטחים, על אספקת הנשק החדשה שבאה ובסוף הישיבה שאדו חילק את המשימות של השבוע.

אחרי שכולם יצאו הלכתי לשאדו "היי, אממ.. לא נתת לי משימה" חלקית אמרתי וחלקית שאלתי.
"המשימה שלך היא לשמור על המגדל המזרחי" הייתי בשוק כשהוא אמר את זה.
"רגע, מה שמירה? חשבתי שאני אקבל משימה עם אממ.. לא יודעת, יותר אקשן"
הפרצוף של שאדו הראה כאילו הוא ציפה שאני יגיד את זה והוא פשוט אמר "בגלל שזה המשימה הראשונה שלך אני רוצה לתת לך משימה קלה ואל תדאגי המשימה הראשונה של כל מתנקש היא שמירה"
לא יכולתי יותר לשמור את זה לעצמי אז פשוט צעקתי עליו "אבל אתה יודע שאני מסוגלת ליותר, אני עברתי את כול האימונים ואת כול המבחנים האפשריים ובעוד עכשיו יש מתנקשים שם בחוץ שלא עברו-" הוא קטע אותי ואמר בקול שירגיע אותי "ואני יודע את זה אבל אני פשוט לא רוצה שתפצעי על המשימה הראשונה שלך ואני סומך עלייך יותר ממה שאת חושבת, המגדל המרכזי הוא אחד המגדלים הכי חשובים בבסיס ואני סומך עלייך שתשמרי עליו טוב" בזמן שהוא אמר את המשפט האחרון הוא שם את היד שלו על הכתף שלי
"אוקי בסדר אני אעשה את זה" אבל אחרי כמה שניות מיהרתי להוסיף "ואל תחשוב שלא הבנתי מה עשית פה"
הסתובבתי לכיוון הדלת וברגע האחרון שאדו אמר "אני יודע" בקול המרגיע שלו שתמיד אהבתי, והלכתי למגדל המזרחי למשימה הראשונה שלי.

~•~•~•~•~•~

היי לכולם 💕
אני יודעת שזה קצת באיחור אבל חנוכה שמח.
אני ממש השמח עם תגיבו או עם יש לכם הערות אני השמח לשמוע אותם.

אז נתראה בפעם הבאה
אוהבת -❤-

⚔ להבים שקריים ⚔Where stories live. Discover now