אמבר השתנתה הרבה במהלך השבוע האחרון מאז שראינו אותה בפעם האחרונה. בניגוד לפעם האחרונה שראינו אותה שהיא לבשה את המדים של המסדר, היא לבשה חולצה לבנה מכופתרת מתחת לג'קט העור שלה. בנוסף לזה היא לבשה מכנסי עור ארוכים בצבע שחור ומגפיים נמוכים. אבל ללא ספק השינוי הכי גדול אצלה היה בשיער. היא הסתפרה משיער ארוך וגלי לתספורת קצוצה עם בלורית מתולתלת. אני חייבת להגיד, זה התאים לה ממש.
זים פנה אל אמבר ואמר לה "אני רק רוצה להגיד שאני ממש אוהב את התספורת החדשה שלך". אמבר חייכה ואמרה לו "תודה, הייתי צריכה שינוי". באותו הרגע הבנתי שמשהו השתנה בה לא רק בחוץ אלה גם בפנים. בדרך כלל היא הייתה כל כך קשוחה עם כולם ובעיקר עם עצמה, אבל כשהתבוננתי בה באותו הרגע הבנתי שהיא מתנהגת ונראית יותר חופשיה. זה כאילו משקולת הורדה מהכתפיים שלה.
ריק פנה אליה ואמר "אני רואה שהרגל שלך החלימה" היא הסתובבה אליו ואמרה "לקפטן אנטואן יש מכשף בצוות שלו, אז ביקשתי ממנו לרפא אותי" ריק הנהן בתגובה. "בכל מקרה" אמרתי "על מה רצית שנדבר?". היא לקחה נשימה עמוקה וענתה "במהלך הימים האחרונים חשבתי על מה שקרה ועל מה שאמרתם" היא עצרה לכמה שניות ואז המשיכה "אני עדיין לא בטוחה במאה אחוז אם אני עושה את הבחירה הנכונה, אבל דבר אחד אני יודעת בוודאות. אני לא יכולה לחזור למסדר". נאנחתי בהקלה, חלק ממני פחד שהיא תגיד שהיא בכל זאת רוצה לחזור למסדר למרות מה שאמרנו לה. ריק חייך חיוך קטן ושאל אותה "אז מה את הולכת לעשות עכשיו?".
אמבר עצרה לכמה שניות ובחנה את ריק "יש לי הרגשה שאני לא היחידה שהשתנתה בשבוע האחרון". ריק רק משך בכתפיו כתגובה. היא בחנה אותו לעוד כמה שניות לפני שהיא אמרה "כמו שאמרתי אני לא בטוחה שאני עושה את הבחירה הנכונה, אבל אני רוצה לנסות את המרד" החיוך של ריק לא זז והוא לא הוריד את העיניים שלו ממנה בזמן שהיא דיברה. "אני לא יכול להגיד לך אם בחרת נכון, אבל עם הזמן אני בטוח שתמצאי את התשובה שלך" חיוך קטן עלה על פניה של אמבר למשמע דבריו של ריק. יכולתי לראות ניצוץ של שעשוע בעיניה של אמבר בזמן שהיא שאלה "איך אתה יודע אני לא משקרת?" החיוך של ריק גדל קצת בזמן שהוא ענה "אני יכול לראות את זה בעיניים שלך". החיוך של אמבר גדל והיא התחילה לצחוק.
אחרי כמה שניות היא הפסיקה לצחוק ואמרה לריק "אתה באמת השתנתה". ריק העביר את היד שלו דרך השיער. הוא לקח נשימה עמוקה ואז אמר בקול שקט "כולם משתנים בסופו של דבר, אף אחד לא נשאר אותו הדבר לנצח". כולנו היינו בשקט אחרי זה. אבל אחרי כמעט שתי דקות של שקט מביך זים שבר את השתיקה "אני יכול להבטיח לך משהו אחד, אמבר" היא פנתה עליו והוא המשיך "לא הולך להיות לך משעמם איתנו". צחקתי צחוק קטן ואמרתי "במיוחד בגלל שלריק יש מזל נוראי" ריק הסתובב עלי במהירות וצעק "היי! גם לך יש מזל גרוע" גיחכתי קצת ופניתי אל ריק "לפחות אתה לא מתכחש". זים התחיל לצחוק ויכולתי לראות מקצה הראייה שלי שאמבר מחייכת חיוך קטן.
YOU ARE READING
⚔ להבים שקריים ⚔
Fantasiמה קורה כשאתה מגלה שכול מה שידעתם עד עכשיו הוא שקר? שכול מה שסיפרו לכם הוא שקר ליילה היא מתנקשת מלכותית שכול חייה חשבה שהיא נמצאת בצד הטוב של המלחמה. אבל היא טעתה. ריק הוא מורד שאף אחד לא מעריך אפילו אמא שלו שהיא המנהיגה של המרד, הוא תמיד חשב שכ...