היו היה פעם בממלכה רחוקה מאוד....
אני צוחקת איתכם זה לא אחד מהסיפורים האלה
תאמינו ליזה אחד מהסיפורים האלה שהדמות הראשית מספרת על איך החיים שלה ביום אחד הפכו מחיים רגילים לגמרי לחיים של טירוף נוראי ואז היא יוצאת עם החברים שלה להרפתקה מדהימה ובסוף היא מנצחת את הרשע ו...
אופס אני אמרתי הזהרת ספוילרים נכון?בכל מקרה
במקרה שלי זה קצת שונה כי החיים שלי היו טירוף אחד גדול מההתחלה.אבל אני ממש ממהרת בואו נתחיל בהתחלה.
אוי איפה הנימוסים שלי אפילו לא הצגתי את עצמי קוראים לי ליילה אני בת 17 ואני מתנקשת מלכותית.
אתם בטח שואלים את עצמכם מה זה מתנקש מלכותי?
אז בשביל להסביר את זה אני הצטרך ללכת ממש אחורה בזמן וזה סיפור מאוד ארוך.
אני פשוט אספר לכם את הגרסה הקצרה. לפני 16 שנה קבוצה של אזרחים שגרו בממלכת ליביאן, שקראו לעצמם "המרד" פרצו לארמון והרגו את כול משפחת המלוכה את המלך את המלכה ואת הנסיכה שהייתה רק בת שנה. הם גם הרגו את כל העובדים בארמון. מאותו יום כל הממלכה הייתה בבלגן אחד גדול, כי לא היה אף אחד שיעשה סדר, אז בשביל לעצור את הבלגן הוקם מסדר המתנקשים המלכותיים.
ומה שהם עושים זה לעשות סדר בממלכה אבל המרד התנגד לשלטון המסדר כמו שהוא התנגד לשלטון של משפחת המלוכה. ופרצה מלחמה בין המסדר למרד.
לפחות זה מה שסיפרו לי.
עברו השנים והמאבק בין המרד למסדר המשיך והוא ממשיך עד היום.אתם בטח שואלים את עצמכם מה ילדה בת 17 עושה במסדר כזה?
טוב זה לא עד כדי כך מסובך, בזמן המתקפה על בני המלוכה ההורים שלי עבדו בארמון ונהרגו על ידי המרד. חברי המסדר (שלא קראו להם ככה עד אחרי המתקפה) היו באותה תקופה חלק מהמשמר המלכותי. אחרי שהם ניסו להגן על בני המלוכה ללא הצלחה, המנהיג שלהם שאדו מצא אותי והביא אותי למפקדה של המסדר שם גידלו אותי בשביל שאני יהפוך למתנקשת הכי טובה שאני יכולה להיות אבל הם לא נתנו לי לצאת למשימות למרות שהם ידעו שאני יותר טובה מרובם שם.
אבל הרבה דברים השתנו ביום גורלי אחד שבמקרה היה יום ההולדת ה 17 שלי.
~•~•~•~•~•~
היי לכולם 💕
אני מקווה שאהבתם.
זה הספר הראשון שאני כותבת אז תאחלו לי בהצלחה.
עוד פרקים יעלו בהמשך ואני מקווה שאני הצליח לעלות פרק כול שבוע או שבועייםאז נתראה בפעם הבאה
אוהבת -❤-
YOU ARE READING
⚔ להבים שקריים ⚔
Fantasyמה קורה כשאתה מגלה שכול מה שידעתם עד עכשיו הוא שקר? שכול מה שסיפרו לכם הוא שקר ליילה היא מתנקשת מלכותית שכול חייה חשבה שהיא נמצאת בצד הטוב של המלחמה. אבל היא טעתה. ריק הוא מורד שאף אחד לא מעריך אפילו אמא שלו שהיא המנהיגה של המרד, הוא תמיד חשב שכ...