Nu-mi vine să cred că nu am recunoscut-o. Gisselle. Ochii ei ar fi trebuit să-mi dea de înţeles. Este singura fată pe care o cunosc ai cărei ochi sunt o combinație intrigantă de maro deschis şi verde. Ar fi trebuit să mă încred în instinctul meu când mi s-a părut cunoscută.
Ultima dată când îmi amintesc că am văzut-o, era o adolescentă ciudată, cu aparat dentar şi ochelari prea mari pentru fața ei. Întotdeauna a fost destul de drăguță, dar fata pe care am ajuns să o cunosc sub numele de Diana... Este de-a dreptul uimitoare. Rochia neagră pe care o poartă astăzi îi îmbrăţişează silueta, şi este destul de evident că Gisselle este departe de a fi o fetiță acum.
De ce şi-ar fi ascuns identitatea în acea noapte? De ce m-ar fi înşelat?
Mă opresc pe treptele clubului lui Vaughn, fără să pot scăpa de sentimentul că ceva nu este în regulă cu ea. Nu am încetat să mă gândesc la Diana din acea noapte, dar nu pot să scap nici de furia pe care o simt. Simt că s-a jucat cu mine ascunzându-mi cine era, iar asta nu-mi convine. Strâng din dinți când mă gândesc la fratele ei, Matthew. Părea atât de drăguță, atât de inocentă, dar, până la urmă, e o Rousseau. Se pare că sora mai mică a lui Matthew a crescut şi a devenit o femeie pe cinste. Mă cuprinde repulsia când mă gândesc la el.
Mă uit înapoi la uşile prin care a dispărut. Ce caută Gisselle aici? Clubul lui Vaughn este privat şi aşa a fost de ani de zile. Este un club de domni foarte exclusivist şi prestigios. Cererile de membru din partea femeilor nici măcar nu sunt luate în considerare, darămite acceptate. Singurul mod în care o femeie poate intra aici este ca membru al personalului. Ce ar putea să o aducă pe Gisselle Rousseau aici? Familia ei este prea bogată ca să aibă nevoie de un loc de muncă şi chiar dacă şi-ar dori unul, nu are niciun motiv să găsească unul aici. Mă gândesc la hainele pe care le purta când am văzut-o la Inferno... Gisselle pe care o cunoşteam nu ar avea nici măcar haine atât de ieftine. Nu sunt un om superstiţios, dar nu pot scăpa de sentimentul că ceva rău este pe cale să se întâmple.
- Ştii despre ce a fost vorba? Îl întreb pe Luce. Privirea contemplativă de pe fața lui îmi spune că este la fel de neştiutor ca şi mine.
- Ştiu că lucrurile au fost dificile pentru ea, mama ei fiind în comă şi tatăl ei recăsătorindu- se, dar asta e tot ce ştiu. Nu am mai vorbit cu ea de ani de zile. O urmăresc pe rețelele de socializare, dar nu prea postează multe, aşa că nu am nicio idee despre ce se întâmplă cu ea. Sincer, dacă nu aş fi urmărit-o, nici măcar nu aş fi recunoscut-o.
Deşi frățiorul meu nu ar recunoaște niciodată, știu că faptul că el şi Gisselle s-au despărţit îl omoară. Ea a fost singura lui prietenă adevărată în lumea superficială în care operează familia noastră. Când Gisselle şi-a pierdut mama, el a pierdut-o pe ea.
Mă încrunt și mă uit la uşile pe care tocmai a intrat Gisselle. Ea ştia cine sunt şi m-a înşelat. De ce? A fost un joc distractiv pentru ea? Un mod de a se pune cu mine? Poate că a învăţat câte ceva de la fratele ei - la urma urmei, e o Rousseau. Scutur din cap şi mă îndrept spre maşina mea, dar la jumătatea drumului mă opresc în același timp cu Luce.
- Mama ne-ar omori dacă nu ne asigurăm că e bine, spune el. Sunt de acord cu el, poate un pic prea repede. Împreună ne întoarcem şi mărşăluim spre club. Îmi iau telefonul şi îi trimit un mesaj şefului meu de la securitate, Aiden, pentru a cere o verificare a antecedentelor Gissellei. Cu siguranță se întâmplă ceva cu ea și vreau să știu ce anume.
Până când Luce şi cu mine ajungem la uşile din faţă, îl am pe prietenul meu Vaughn la telefon.
- Unde este Gisselle Rousseau? Întreb, fără să mă obosesc cu amabilitățile.
- Mă bucur să te aud, amice. Sunt bine, mulțumesc, tu ce mai faci? spune el, părând amuzat.
Îmi dau ochii peste cap.
- Termină cu prostiile, Vaughn. Unde este ea? Gisselle Diana Rousseau. Am văzut-o intrând în clubul tău acum câteva minute. Ce caută aici?
Vaughn face o pauză.
- La naiba. Ea este? întreabă el.
- Da.
- Alecsander, m-a sunat cineva să-mi spună că sora lui Matthew urma să apară. Am crezut că îți fac o favoare, omule. La naiba. Am trimis-o la John. Sala de conferințe 8. N-o să-ți placă asta.
>>>
YOU ARE READING
Ești a mea, Gisselle!
FanficGisselle era foarte bogată, dar îşi cheltuise toți banii pentru îngrijirea medicală a mamei sale și a ajuns să fie falită. Pentru a face rost de bani ca să poată plăti în continuare facturile medicale, și pentru că restul familiei sale o renegase, n...