Cap 13 - Gisselle

83 8 0
                                    

     Întreaga ceremonie a fost o neclaritate. Alecsander m-a dus la primărie şi am ieşit câteva minute mai târziu cu certificatul de căsătorie în mână. Nu e nimic dacă nu e eficient. Întregul proces a fost mecanic și impersonal. Nu ştiu la ce mă aşteptam, dar nu la asta mă aşteptam cu adevărat.

     Mă uit în jos la ținuta mea. Nu am avut timp sau bani să cumpăr ceva special și nici măcar nu am o rochie albă. În schimb, port pantaloni negri de ceremonie şi o bluză albă - ținuta mea pentru interviul de angajare. Este cel mai frumos lucru pe care îl am. În plus, cred că este potrivit să port negru pentru a începe această căsătorie fără suflet. Alecsander nu-mi spune niciun cuvânt în timp ce se întoarce spre limuzina lui, e pierdut în gânduri la fel de mult ca şi mine.

- O să fiu ocupat cel puțin în următoarele două zile. Respectă înțelegerea noastră: nu te amesteca inutil în viața mea privată, iar eu nu mă voi amesteca în a ta.

Dau din cap şi îmi înghit nodul din gât. Mi se pare atât de greşit. Ce am făcut? La ce m-am gândit?

     Îmi scutur gândurile în timp ce Alecsander îmi deschide uşa. Mă aşez şi dau din cap şoferului, surprinsă să constat că lângă el stă o femeie pe care nu o recunosc. Alexander mi se alătură, ignorându-i pe amândoi. Întinde mâna spre geanta de pe scaunul din fața mea. Nu era acolo când am plecat mai devreme din maşină.

Femeia se întoarce să se uite la noi și îmi face semn din cap.

- Bună ziua, doamnă Pattinson. Felicitări. Numele meu este Alice Porter. Sunt secretara lui Alecsander.

     Sunt surprinsă şi îmi ia vreo zece secunde bune să realizez că eşte vorba despre mine. Acum sunt doamna Pattinson, iar acest sunet îmi dă un fior pe şira spinării. Îi dau din cap şi îmi lipesc pe față cel mai politicos zâmbet al meu.

- Mă bucur să vă cunosc, doamnă Porter.

Ea dă din cap şi îmi zâmbeşte.

- Te rog, spune-mi Alice.

     Alice este o doamnă frumoasă şi sofisticată. Părul scurt, blond și perfect drept îi cade puțin deasupra umărului, iar machiajul ei este impecabil. Cred că are probabil în jur de vârsta lui Alecsander, poate un pic mai mult. O ascult în timp ce îi prezintă lui Alecsander programul pentru săptămâna următoare. Când a spus că va fi ocupat, a fost în mod clar o subestimare.

     El deschide geanta din poala lui în timp ce ea vorbește și scoate un telefon mobil nou. Îl scoate din cutie şi începe să se joace cu el. Îl privesc cum foloseşte telefonul pentru a se suna singur şi apoi închide. Mi-l dă mie şi îl ia pe al lui.

     Începe să tasteze la telefon şi, câteva secunde mai târziu, telefonul din mâna mea vibrează. Văd un mesaj primit de la Soț. De ce nu s-a programat ca Alecsander?

Soţul: Acesta este noul tău telefon. Este complet criptat folosind cea mai recentă tehnologie a companiei noastre. Vei găsi în geantă şi un laptop și o tabletă noi. Sunt la fel de criptate. Este important să foloseşti doar tehnologia furnizată de mine. Spionajul corporatist este o problemă serioasă cu care ne luptăm, iar tu vei deveni in curând o țintă.

Scriu un răspuns şi apăs pe "Trimite".

Gisselle Pattinson: Am înțeles. Nu vă faceți griji.

     Clipesc de două ori când observ numele pe care l-a setat în setările mesajului meu. Da, tot acolo. Nu doar Gisselle. Gisselle Pattinson. Mă întreb care este numele meu în telefonul lui pentru acest nou număr. Probabil că e doar Gisselle. Mă uit prin contactele mele și descopăr că i-a programat pe toți cei pe care aş putea avea nevoie să-i contactez, inclusiv pe ofițerul său de securitate, pe Aiden şi pe Alice.

Ești a mea, Gisselle! Where stories live. Discover now