PERLAHAN kelopak Mata dibuka...... Kepala nya berdenyut kuat, malah seluruh tubuh nya terasa sangat lenguh.
Mata yana melilau ke setiap sudut ruangan itu. Dia berada di bilik yang kelihatan usang..... Tangan yana pula di ikat kemas.
Yana mula ingat bahawa dia telah diculik!!!
Yana Cuba melepaskan diri namun ikatan itu terlalu kemas."TOLONGGGG...... TOLONGGG SAYA!!!" Jerit yana. Meminta tolong.
PANGG!!!!
Tersentak yana apabila pintu bilik dihempap kuat. Sosok lelaki ber hoodie hitam membuat yana ketakutan.
"Kau jerit la macam mana sekali pun, tak kan ada orang yang dengar kau" kata lelaki ber hoodie itu.
"SIAPA KAU? , KENAPA KAU CULIK AKU? Tanya yana.
" hemmm.... Kau rasa kan kau punya buah pinggan tu harganya berapa ehh? Tanya lelaki itu.
"Kau punya kaki, tangan 𝑎𝑛𝑑 organ dalaman kau kalau jual uishh untung besar aku" kata lelaki itu.
Yana mengeleng-geleng kepala nya ketakutan.
"TAKK!! JANGAN BUAT SAYA MACAM NI, TOLONG LAH, " rayu yana seluruh badannya mula mengigil ketakutan.
"TOLONGG TOLONGGG!! " jerit yana mengharapkan ada seseorang datang membantu nya.
"KAU DIAM LA PEREMPUAN" kerusi yang berada disamping nya ditendang hingga tercampak ke arah yana.
Yana berdesih sakit kerana kerusi itu berkena pada bahagian lengan nya yang masih terluka.
Lelaki itu melabuhkan sebelah lutut nya dan duduk berhadapan dengan yana. Wajah yana dicengkam kuat hingga kuku tangan lelaki itu menusuk sedikit pipi yana.
"Kau tak perlu menjerit yana, kita jauhhh dari orang....." Ugut lelaki itu.
"Tolong la lepas kan saya" rayu yana.... Air mata mengalir semakin lebat.
Lelaki itu hanya ketawa mendengar rayuan yana.
"Shhh, kau redho Je la.... Hero Malaya kau tu tak kan dapat selamat kan kau" kata lelaki itu.
Berlapis dahi yana, tidak faham apa yang lelaki itu katakan .... Hero? Siapa?
Lelaki itu bangkit dan melangkah keluar dari ruang an itu. Pintu dihempap kuat hingga yana tersentak takut.
"Ya Allah selamat kan lah aku" lirih yana.
perut yana berbunyi tanda minta diisi. Berlapis dahi yana menahan lapar. Peluh mengalir membasahi dahi. Panas. Tiada kipas di ruang an. Sudah lah tertutup tiada angin langsung yang masuk ke ruang an itu.
Badan yana menukar posisi menjadi berbaring diatas lantai yang tidak beralas kan apa-apa. Kini Hari telah pun berubah menjadi malam. Langit yang terang menjadi gelap. Hanya bintang-bintang yang menyinari kegelapan. Suhu yang tadi nya Panas merubah menjadi sejuk pada malam Hari. Ditambah lagi apa bila hujan mula turun. Seluruh badan yana mengigil kesejukan.
Yana menangis sendirian dengan kondisi nya yang lapar, sejuk dan sakit membuat yana menangis melihat nasib nya yang malang. Apakah dia memang tidak boleh bahagia di dunia ini?
PANGG!!
bunyi pintu dihempap kuat membuat yana mengangkat wajahnya melihat kepada orang yang membuka pintu.
Sosok perempuan yang ber pakaian kurang sopan muncul di muka pintu. Baju nya yang ketat dan pendek separas lutut membuat muncul kerutan pada dahi yana apa bila melihat sosok wanita tersebut.
Betul kah ini liya...Liya yang dia kenal bukan seperti ini. Walau pun dia ber tudung tetapi di UNI dia masih lagi ber pakaian tertutup. Tidak seperti students lain yang memakai pakaian tidak cukup Kain.
"L-liya awak buat apa kat sini? Tanya yana.
"Aku datang nak melawat kau la" kata liya. Segaris senyum diberikan kepada Yana.
"Awak jangan lah buat macam ni dekat saya... 𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 lepas kan saya" rayu yana.
"Tolong lah" rayuan demi rayuan dipinta namun liya hanya memekak kan saja telinga nya.
"Tolong?... Kau nak aku tolong kau?
" HUH!! MEMANG TAK LA BODOH!!! " Dagu yana dicengkam kuat.
Sudah lama dia tidak berpuas hati kepada yana. Semua lelaki yang dia suka pasti akan tergila-gila kan yana.
"KENAPA KAU HIDUP ATAS BUMI NI EKK?" Semakin lama semakin kuat cengkaman pada dagu yana.
"Kau tu dah musnah kan HIDUP aku... Aku pun tak tahu la apa yang istimewa sangat kau ni" tangan liya naik dengan memegang sebilah pisau.
Terbeliak biji mata yana melihat pisau yang dipegang. YA ALLAH DIA GILA KE.
"Liya... Liya 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 jangan buat kerja gila" Semakin mengigil badan yana melihat pisau yang dipegang oleh liya. Tolong la jangan buat macam ni.
Namun hanya segaris senyum yang diberikan kepada yana.
"Aku pun tak faham kenapa ramai lelaki nak kan kau... Ke selama ni kau pakai susuk atau kau Bela saja? " pisau yang dipegang sengaja liya asah di hadapan yana. Bulu roma yana naik mencanak.
"AKU TAK PUAS HATI DENGAN KAU YANA... " kata liya. Segala isi hati nya selama ini dia ingin lepas kan.
"KAU DAH RAMPAS SEMUA LELAKI YANG AKU SUKA!!! ... DULU KAU RAMPAS TAUFIQ AND SEKARANG KAU NAK RAMPAS ISKANDAR" kata liya lagi.
"AKU BENCI KAU YANA!!! " dagu yana dicengkam lebih kuat... Pisau pula diarahkan ke pipi milik yana.
"Aku... Suka kau terseksa yana" pisau ditekan perlahan sedikit demi sedikit menusuk masuk kedalam kulit yana hingga mengalir kan darah segar yang keluar di kulit Putih yana.
Yana meringis kesakitan.
"Ouchh, liya 𝑠𝑡𝑜𝑝 liya.. Sakit" Air mata mula mengalir deras.
Liya hanya ketawa melihat tangisan yana dan wajah yana yang terlihat terseksa.
"Takpe la yana... Baru comel muka kau ni" kata liya.
"Meh aku tambah lagi" kata liya lagi.
"𝑁𝑂... 𝑃𝐿𝐸𝐴𝑆𝐸" rayu yana kepala nya digeleng-gelang takut.
"Alah takut ke... Aku ingat nak tambah lagi corak kat muka kau tadi" kata liya.
"Takpe la aku try kat lain" tangan nya yang memegang pisau diangkat tinggi sebelum tangan nya turun kearah perut yana.
"𝑆𝑇𝑂𝑃!!!... "
YOU ARE READING
Dia Imamku | Editing |
RomanceTengku Iskandar Shah - Seorang lelaki Yang terkenal dengan sifatnya yang susah diteka kerana mukanya Yang serius membuat dia digelar sebagai "mrs beku" oleh orang disekelilingnya .Wajahnya yang tampan membuatkan ramai perempuan yang cuba untuk menj...