Když Sarah vstoupila na hřbitov, vzduch kolem ní byl chladný a vlhký, jakoby stálý čas na tomto místě vyžadoval pokoru a úctu. Náhrobky se tyčily jako tichá svědectví příběhů, které zůstávaly nezapomenuty, a ona se cítila jako poutník, který se vydal na cestu za odpověďmi.
Pomalu se přibližovala k místu, kde zahlédla temnou postavu. Světlo měsíce se prodíralo mezi stromy, vrhajíc dlouhé stíny na zem, a Sarah cítila, jak se jí zrychluje tep. Co když se jí Emilie znovu zjeví? Co jí chce říct? Odpovědi na tyto otázky jí nedaly spát.
Přistoupila k hrobu Emilie Jacksonové a zahleděla se na náhrobek pokrytý mechem a lišejníky. „Emilie,“ zašeptala, jakoby se bála, že by mohla vyplašit ducha, „proč jsi mi ukázala svou tvář? Co se stalo?“
Nikdo neodpovídal, ale Sarah cítila, jak jí cosi svírá srdce. Možná to, co potřebovala, nebyla slova, ale porozumění. Sklonila se k hrobu a v duchu prosila o odpuštění, za to, že se příliš bála, aby hledala pravdu.
V tom okamžiku jí něco přitáhlo pohled na zem. Uviděla malý předmět, částečně zakrytý listím a trávou. Když si ho podrobněji prohlédla, zjistila, že se jedná o starou brož, vyrobenou ze stříbra a zdobenou jemnými květinovými vzory. Byla znepokojená, protože si byla jistá, že ji už někde viděla. Kde?
Sarah si vzpomněla na rodinné fotografie, které viděla v domě své babičky. Na jedné z nich měla žena s bledou pletí na sobě podobnou brož. Jak se tohle všechno spojovalo? Co ji vedlo na tento hřbitov?
Při zkoumání brože si všimla, že na jejím zadní straně je vyryto jméno: „E.J.“. To byly iniciály Emilie Jacksonové. Sarah pocítila vzrušení smíšené s hrůzou. Tohle muselo mít nějaký význam. Musela najít způsob, jak se dostat k pravdě.
Zatímco si brož opatrně schovávala do kapsy, ze tmy se vynořila postava. Sarah ucítila, jak jí ztuhl dech, když se otočila a spatřila siluetu ženy v bílém. Byla to opět Emilie. Její oči, prázdné a smutné, se na Sarah upíraly, ale tentokrát v nich byla jiskra naděje.
„Emilie?“ zašeptala Sarah, její hlas byl slabý. „Co mi chceš říct?“
Postava pomalu natáhla ruku a ukázala na brož, kterou Sarah právě našla. V tu chvíli se Sarahovo srdce rozbušilo. Rozuměla. Ta brož nebyla jen náhodou; byla to cesta, jak se dostat blíž k pravdě. Emilie se snažila říct, že klíč k jejímu příběhu byl ukrytý v minulosti.
Sarah se cítila odhodlaná. „Chci ti pomoci,“ řekla. „Chci pochopit, co se stalo. Pomoz mi, prosím.“
Jakmile to vyslovila, postava se mírně usmála a začala se pomalu vytrácet. Sarah cítila, jak se jí v srdci rozlévá teplo. Emilie jí ukázala cestu, kterou se měla vydat, a ona se rozhodla, že ji nezklame.
Když se postava úplně rozplynula, Sarah si uvědomila, že už není sama. Dnes večer začínala svou cestu za odhalením pravdy. Konečně měla něco, co jí dalo smysl – brož a jméno, které ji spojovalo s ženou, jejíž příběh toužila poznat.
S odhodláním a nadějí v srdci se Sarah vydala zpět k chatě, připravená na to, co přijde. Musela zjistit víc o Emilie a odhalit tajemství, které se skrývalo za jejím tragickým osudem. Dnes se její život otočil k lepšímu – konečně se postaví svému osudu.
ČTEŠ
Tajemství zapomenuté duše
ParanormalTajemství zapomenuté duše je nadpřirozený mystery román o Sarah, mladé ženě, která se probouzí téměř nahá v temném lese, bez vzpomínek na svou minulost. S hlubokými ranami na těle a bezradně se snaží uniknout čtyřem tajemným mužům. Skrývá se u v ch...