"Allison?" Vyhrknul znovu. Nechápavě jsem se na něj podívala. "Jmenuješ se Allison že ano?" já jen mlčky přikývla. Nechápala jsem ho. Najednou mě znučeho nic obejmul. "Myslel jsem že už tě nikdy neuvidím!" vyhrkl. "Já, já ale nevím .. Nevím kdo jsi." odpověděla jsem s nechápavým výrazem. " Ty jsi mě nepamatukeš, že?" podíval se na mě. Zadívala jsem se mu do očí. A najednou mi přišlo, že jsem je znala už dávno.
"Nejsem Tomas ... Teda nebyl jsem..." řekl po chvylce napětí. Já si najednou vzpoměla. Vzpoměla jsem si komu patřily ty oči. "Jessi?" zeptala jsem se opatrně. "Tak už se dávno nejmenuju.." řekl a trochu se zamračil. "Já tomu nemůžu uvěřit .. Zase tě vidím .. Zase vidím svou malou sestřičku." a bylo vydět že má nakrajíčku. Ulevilo se mi, protože jsem věděla že by mi nikdy neublížil, ale zase se mi přitížilo, protože jsem měla další spoustu otázek. "Jak .. Jak si .. Jakto že žiješ? Co se to děje?" vykoktala jsem já. "Neboj, všechno ti vysvětlím, ale budu od tebe něco chtít." bleskově řekl. Žeby mi nakonec stejně chtěl ublýžit? Žeby pomě chtěl sex? Ale nic takového dělat nebudu. Budu se mu bránit. Asi poznal že sem se lekla. " Ne neboj se, já ti neublížím. Já ne, ale s ostatními to bude horší." tím mě zrovna neuklidnil. "Proč?" zeptalal jsem se ho, ale i tou otázkou jsem si byla nejistá. Jsem si nejistá vlastně vším. "To ti hned řeknu, jen ti dojdu pro deku." řekl a pousmál se. Já si ani neuvědomila že se ještě teď klepu zimou, on si toho ale všiml.
"Pár dní před mími dvacetinami jsem se dost ošklivě rafnul s matkou a zdrhnul jsem. Pár dní jsem se nevracel, tak za mnou máti vyrazila a našla mě. Chtěla abych šel s ní domů, kvůli tátovi a kvůli tobě .. Já tam sní ale nechtěl zůstat.. Zdrhal sem přední. A pak na mě zařvlala a já se otočil. Stál sem ale na silnici a srazilo mě auto .. Viděla to a zaječela. Okamžitě se vrátila do auta a odjela. Už jsem ji neviděl. Z toho auta vyšel chlap a odtáhl mě do auta. Byl boss předemnou a ja ho vystřídal. Tim sem se ale stal až potom co jsem vyvraždil svou rodinu jinak by ji zabil on včetně mě. Ted neudělal sem to ale využil jsem toho že jsem mu řekl jiný jméno. Jméno jednoho kluka, který mu se rodina zabila. To je tak vše."
Vyděšeně jsem se na něj dívala. Objal mě protože to na mě bylo asi poznat. Odtáhla jsem ho ale od sebe protože nebyl až takový andílek. Byl stejný jako ti ostatní v tomhle domě a ještě k tomu, tomuhle všemu velil. "Vy jste nějaký gang nebo co?" podívala jsem se mu do očí. On se zasmál. "Ne to ne, mi jen prodáváme zboží, každý jede sám za sebe, a já na to jen dohlížím a dohazuju." odpověděl. Jen??? Já nemůžu uvěřit že můj bratr je tohle monstrum. "Zboží?" zeptala jsem se i když jsem věděla o co jde. "Holky .. Mladý holky, většinou pod dvacet." odpověděl a já měla dost. Mě taky prodá? Můj bratr? Nejsem věc, aby semnou někdo obchodoval. Odvrátila jsem od něj zrak a odsunula se od něj co nejdál to šlo. "A teď to co budu potřebovat." jestě se zamyslel než spustil. "Nikomu nesmíš říct kdo jsem , a kdo jsi ty .. Vůbec se neznáme, a já zařídím aby na tebe nikdo nesáh ... Ikdyž" podíval se na mě a pokřivil pusu. " To by bylo vsem divný. Jediný kdo na tebe bude moct sáhnout bude Liam. Je z nich nejmilejší. Když ho budeš poslouchat nic se ti nestane, ale ani já nemám tolik moci aby mě všichni poslouchaly. Ani on na tebe nenechá nikoho ani sáhnout." tvářil se hodně vážně. Vstal a došel si pro mobil. Něco na něm vyťukal a zachvýli už někdo klepal na dveře. Byl to Liam a Miley. "Odveď ji do pokoje a ty Lii tu zůstaň. Potřebuju s tebou mluvit." řekl jim Tomas, nebo vlastě Jess .. Jak mu mám vlastně říkat?
Miley mě chňapla za loket a odvedla pryč. Šla jsem od toho monstra pryč dobrovolně, tohle přeci nemohl být muj bratr. Můj bratr kterého jsem neviděla skoro deset let. Ale ty oči, oči se mu nezměnily. Bylo mi pět a já si ho ale pamatovala dokonale. Jak tohle vůbec může dělat? Prodávat dívky? A ještě ty které jsou panny nejdříve připravit o pannenství? Měla jsem jasno. Můj bratr Jess umřel. Umřel už před deseti lety.
Čekal to zvás někdo? Že Tomas není Tomas a je to Allisonin starší bratr?
ČTEŠ
Unesena
RandomNenávidí ho, ale i miluje. Zničil jí život, ale dal jí druhou šanci žít. Bojí se ho, ale chce s ním zůstat navždy. Jedna dívka. Jeden okamžik. Jeden kluk. Jedna láska. Postavy: Allison 15let Liam 22let Fin 25let Miley 19let Nick 22let Tomas 29let