Z POHLEDU TOMASE
Nedávno jsem volal s Gabem (Gejbem) a domluvil se sním na tom že mu prodám na pár dní Allison. Potřeboval jsem totiž nějak získat její důvěru. A tak jsem se s Gabem domluvil na tom, že si k němu za tři dny pro All přijedu, a jako že jí zachráním. Všechno bude vypdat jako kdyby jí pde mně Gabe unesl a já jí pak dostal z jeho spárů. Ale bude to všechno domluvené.Včera si pro ni přijel. Byl tu ale problém že byla v pokoji s Liamem. No tak jsme hold museli omráčit i jeho. Potom mi Gabe osobně předal peníze a ještě jsme si ujasnili podmínky. Podal jsme mu smlouvu ve které stálo:
_________________________________
Já Gabriel Rottre se upisuji, v této smlouvě k tomu, že zajatkyni nesmím zvraždit, zabít ani dohnat k sebevraždě.
Alespoň jednou za dobu pobytu u mě, s ní alespoň jednou musím mít pohlavní styk.
Dále, se po dobu tří dnů budu chovat k Tomasovy Trippovy jako k nepříteli.
_________________________________Jen doufám že jí Gabe opravdu nezabije, a že on je roho schopný.
All si poté naložili do auta a odjeli s ní.Z mého přemýšlení mě vytrhlo klepaní na dveře. "Dále!" řekl jsem. Do místnosti vešel Fin, s nějakou holkou. Bylo jí tak sedumnáct. Byla ubrečená a klepala se. "Tomasi, vedu ti další pannu." řekl Fin. Usmál jsem se. Už dlouho jsem si s žádnou neužil, tak konečně. Pala dost pěkná. Poslal jsem Fina pryč a zůstal tady s tím klepajícím se stvořením. Přišel jsem k ní a odvedl jí k posteli. Tam jsem jí povalil a začal svlékat. Ta holka se hrozně bála. Mám to rád, vyžívám se ve strachu těch maličkých. Nakonec jsem jí i vojel. Konečně. Ta holka už sotva dýchala. Tak jsem jí objal, protože se k nim pak snažím být mylý. Jo já vím, nejdřív jim ublížím, pak jsem na ně mylý. Jo jsem divnej. Ale už jsem takovej.
Zavolal jsem Miley, aby jí odvedla. Jenže jsem to asi trochu přehnal, protože nemohla chodit. Tak jsem jí vzal a dnesl jí sám.
Z POHLEDU ALLISON
Už jsem tu druhý den. Mám strach, protože se tu zatím nikdo neukázal. Nevím kde jsem. Ani nevím, jak jsem se sem dostala. Poslední co si pamatuji, je to, jak Liama bily. Pak mám tmu.Najednou jsem z chodby uslyšela kroky. Nic jsem ale neviděla, jelikož tu byla tme že nebylo vidět na krok. Byla jsem přivázaná k postely. Za ruce i za nohy. Proč tu jsem? Já chci domů. Nebo alespoň za Liamem.
Otevřeli se dveře a mě oslepilo prudké světlo které sem vniklo. Osoba která sem vešla, pktom rozsvítila a já se musela rozkoukat. Byl to vysoký kuk. Byl asi o něco starší, než Liam, ale mladší než Tomas. Měl blond vlasy a zelené oči. Na sobě měl šedé triko obepínající jeho svalnaté tělo a černé kraťasy.
Viděl, že se naněj koukám a tak přišel blýž ke mě. "Ale, ale. Ona je vzhůru. Jak se jmenuješ princezno?" úchylně se usmál. "J-j-já js-jsem Al-Allison." řekla jsem. Bála jsem se ho. "Já jsem Gabe. Alias, tvoje noční můra!" záskebyl se a políbil mě. Nevím kde se to ve mě vzalo, ale plivla jsem mu do obličeje. "Tak tohle ne, ty malá děvko!!!" zárval, a vlepil mi facku. A pak další a další. Užjsem brečela, ale to co následovalo, mi k tomi dalo další důvod.
Začal mi vyhrnovat tričko, až nad prsa. Cukala jsem se a chtěla něco říct, ale on vytáhl od někud izolepu a zalepil mi pusu. Potom mi rozepl podprsenkukterou společně s tričkem vyhrnul ž k pelesti, kde jsem měla uvázané ruce. Pak mi odvázal nohy a stáhl mi kraťasy a kalhotky. Poté mi roztáhl hohy, a tvrdě do mě vnikl. I přes zalepenou pusu, bylo slyšet jak křičím. Bolelo to víc, jak od Nicka.
Když se udělal, lehl si vedle mě a slyzce se na mě usmál. Nepřestávala jsem brečet. Bolelo to, bolí, a pár dní ještě bolet bude.
Gabe se, najednou zvedl a odešel. Za asi hodinu, možná víc, možná míň, přišel někdo jiný. Nevěděla jsem kdo to byl, neznala jsem ho. Byl zahalený do šátku. Přišel blýž k postely a přisedl si. "Mě se bát nemusíš." řekl mylím tónem, kdž viděl jak se snažím odsunout co nejdál od něj. Potom mi rozvázal ruce, a pomohl se mi posadit. Zakrývala jsem se, protože jsem byla nahá. On mi ale galntně podal tričko, a pomohl mi se do něj nasoukat. Stejně tak i kraťasy a kalhotky. "Pojď, půjdeš se najíst." řekl podávajíce mi ruku. Přijmula jsem ji, jelikož sama bych se zvednout nedokázala. Vlastně mě skorou cestu skoro nesl, jelikož jsem skoro nemohla chodit.
Došli jsme si do jídelny, kde sedělo asi sedm dalších holek, tři kluci a Gabe. Nejvíce mě ale zaujala jedna holka. Byla totiž hrozně, ale hrozně podobná Liamovi.
Ten neznámý mě posadil na místo a podal mi talíř se zeleninovým salátem. Trochu sem snědla, jelikož jsem měla fakt dost hlad. Musela jsem se ale soustředit na tu holku podobnou Liamovy. Zmiňoval se sice že měl sestru, ale dal důraz na minulí čas. Myslím že to byla Amber, nebo Amy. Z přemýšlení mě vytrhnul hlas za mnou. "Amy pojď za mnou zlato!" ona dívka sebou škubla a vypadal vyděšeně. Ale vstala a šla.
To rozhodně musela být Liamova sestra. Určitě ano. Musím jim to oboum nějak řïct.
Tak jo, je tu další díl. Co myslíte? Je to opravdu TA Amy?
Další díl za 5 votes a 2 komenty. :))
ČTEŠ
Unesena
RandomNenávidí ho, ale i miluje. Zničil jí život, ale dal jí druhou šanci žít. Bojí se ho, ale chce s ním zůstat navždy. Jedna dívka. Jeden okamžik. Jeden kluk. Jedna láska. Postavy: Allison 15let Liam 22let Fin 25let Miley 19let Nick 22let Tomas 29let