Z POHLEDU TOMASE
"Tomasi, máme tu problém. Al..." nenechal jsem doříct větu narušitele klidu. Byl to Nick. "Neumíš klepat?" zavrčel jsem nevrle. Neměl jsem rád když mě někdo rušil. "Na to teď seru. Ta malá mrcha zmizela!" oznámil mi naštvně a já okamžitě zařval. "Děláš si kurva prdel?? Jak jako zmizela?" "prostě je pryč, fuč, není tady. Jenže s ní zmizel Liam." zavrčel znovu. No to si děláš prdel ne?Okamžitě jsem se postavil a mířil si to do společenské místnosti a po cestě dyktoval rozkazy. "Johnovi řekni ať okamžitě zaměří McCoruuv mobil (jestli jsem Liamovi dávala jiné příjmení, tak se omlouvám, ale tohle je teď jeho) a až ho najde, ty a Fin okamžitě pojedete. Miley vyšleme k Slooncovi aby se zeptal lidí zda ty dva neviděli." téměř jsem řval. Všichni mě slyšeli, takže se okamžitě pustili do díla. Otočil jsem se k dvojici mích nejlepších lidí a jal se mluvit. "Jestli je najdete spolu, tu malou mrchu vomrdejte tak, že si to příště rozmyslí a Liama zmlaťte. Když bude dělat problémy, zabijte ho. Nebutřebuju tu mít nějaký krysy. A tu holku prosím vás nezabijte. Dělejte si sní cokoli ale ať žije. Bylo by jí škoda." domluvil jsem a šel si sednout. Samozřejmě že mě sralo že jsem právě nařídil dvoum věčně nadrženejm hovadům, aby mi znásilnili sestru, ale ta mrcha už si to alespoň bude pro příště pamatovat.
Z POHLEDU LIAMA
Je asi po půl desáté ráno a já se konečně vzbudil. Kupodivu jsem byl dřív vzůru jak All, která stále ještě spala vedle mě stočená v klubíčku. Jemně jsem ji pohkadil po rameni a políbil na tvář. Postavil jsem se a odešel do koupelny, kde jsem provedl veškerou hygienu a poté se vrátil zpět do ložnice.All stála u postele a nervózně přešlapovala. "Copak se děje?" septal jsem se a šel blíž, ale ona odstoupila. "Víš já, já ... " zadrhla se. Trochu jsem se bál co teď přijde. "Já jsem TO d-dostala a n-nic tu nemám. A ještě js-sem ušpinila pr-prostěradlo." šeptala a pohled upírala do země. Ulevilo se mi že není třeba těhotná. S tímhle jsem měl počítat. "Zlato, .." řekl jsem a přistoupil jsem blíž. Ona ale tnohu ustoupila až narazila do zdi. Natáhl jsem k ní ruku a pohladil jí po tváři. "Vždyť se nic neděje. Obleču se a dojedu ti něco koupit. A ro prostěradlo dáme vyprat. Nic se neděje." uklidňoval jsem ji, když jsem viděl jak moc se stydí.
*****
Už jsem doma z nákupu. Nakoupil jsem jídlo a věci co bude All potřebovat. Odnesl jsem jí je a ona si je okamžitě vzala a hned šla pryč. Víc jsem se o to nezajímal. Šel jsem do kuchyně, když v tom jsem uslišel cinknutí výtahu od mého patra. Okamžitě jsem vzal pistol a šel na chodbu.Pomalu jsem otevřel dveře a málem mě kleplo když jsem uviděl toho, kterého jsem uviděl. A on uviděl mě. "Mě si nečekal že?" zasmál se slizky. "Fine?" kurvaaaaa. Už se to sere, našli nás.
Je tu další díl a spolu s ním soutěž. Tedy spíš otázka, jestli by jste soutěž chtěli?
Soutěž by byla o vytvoření postavy, a výherci by byli dva. Jeden by vytvořil postavu dívky a druhý chlapce.
Jestli ano, napište do komentu ano, v opačném případě ne, nebo nic. Ostatně každý koment se počítá :D
A jinak děkuju ja vote a komenty a ready :D a samosebou v nich pokračujte. :***
ČTEŠ
Unesena
RandomNenávidí ho, ale i miluje. Zničil jí život, ale dal jí druhou šanci žít. Bojí se ho, ale chce s ním zůstat navždy. Jedna dívka. Jeden okamžik. Jeden kluk. Jedna láska. Postavy: Allison 15let Liam 22let Fin 25let Miley 19let Nick 22let Tomas 29let