13. Útěééék

1.1K 65 10
                                    

Z POHLEDU ALLISON
Dělala jsem že spím, abych byla chvilku sama. A Liam mi to uvěřil, ale pak ... On řekl że mě miluje? Ani on mi nenï lhostejný, ale nevím co k němu cítím. V životě jsem totiž lásku nezažila. Nikdy jsem nezažila to když se o tebe kluk bojí, kdy udělá všechno by tě nevidrěl smutnou a rouesmáltě, nikdy jsem se popravdě ani nelíbal, nepoč8taje čas strávený tady. A mám strach že už ani nezažiju. Hnusí se mi mužské doteky. Mám z nich strach.

Liam už odešel a já semkla víčka k sobě. Přemýšlela jsem nad událostmi odehranými v posledním půl měsíci. Ano už jsem tu tak dlouho a neuvěřitelně se mi stýská po domově. P4emýšlela jsem také nad tím co se děje doma. Hledají mě? Nrebo už si myslí že jsem mrtvá a už to vzdali? Přrmýšlen8 mě na tolik unavilo, že jsem usnula....

Z POHLEDU LIAMA
Návštěva Tomase obsahovala pouze přednášku o tom, úže mám držet jazyk za zuby a podobně. Samozřjmě jsem se na Allisoninu svobodu nezeptal, jelikož jsem uznal, že to ani nemá smysl. Raději začnu vyvíjet plán jak odsud sní utéct. Chci s t8m vším seknout. Kdybych All neunesl, teď by tu nebyla, byla by šťastná a třrba by měla i nějkého chlapce. Zničil jsem jí život. Jí a mnoha další dívkám, které jsem unesl. Chlapi kteří jsi je kupují, jsou většinou strší, nechutně bohatí tlouštíci, kteřím jiná holka nedá. Ale někdy jsou to i poměrně mladí a hezcí kluci, kteří těm dívkám až tolik neubližují.

Koupě dívky prob8há asi takhle. Nejprve si dívku odskoušíme mi. Tudí6 se sní vyspíme. Když já nevím, t4eba jí hodně bolí když jí to někdo dělá do zadečku, tak jí prodáme za méně oeněz, méně náročným lidem. Musí brát ohledy na to co mají napsáno v papírech. Po jejich vyskoušení, jí odvezeme do jedně haly v LA a tam je doslovně držíme na nohou dokud si je někdo nevybere.

Teď už s tím ale chci seknout, jelikož jsem zprznil tolik dívek, že i sto ran bičem na holá záda by nebyl dostatečný trest. Vzdávám to i s těmi co měli co dočinění s mou malou Amy. Už je to moc dlouhá doba.

Teď se vracím do pokoje. All spokojeně spala a vypadal tek beubraně a nevině. Co to melu, vždyť ona je bezbraná a nevinná.

Svl3kl jsem si tričko a šel do koupelny se osprchovat.

*****
Po spršr jsem hned vpadl do pokoje a chystal se vzbudit to malé stvoření, protože mě ve sprše napadl plán jak se odsud dostat. A to ještě dnes v noci, jelikož krom mě, Tomase, Miley, All a několik dalších d8vek, kter3 byly ale zamčen3 v pokojïch ve sklepě. V LA mám byt. Nežiju si nejhůř, takže ho tam mám no. A jelikož nás začnou hledat, do pár dní se p4estěhujem, zřejmě do Miami, nebo do Londýna, který je sice daleko, ale mám tam spousty známích, kteří vědí v čem jedu, ale nikdy by mě nepodvedli a neudali mě Tomasovy. Jsou to miji přátelé.

"All, maličká. Vstávej." budil jsem jí. Ale sotva co mě uvid3la, do očí se jí začali hrnout slzy. "Ne, prrosí-ím, já ..." zacpal jsem jí pusu rukou a přiložením prstu na rty, jsem jí naznáčil ať je ticho. "Zlatíčko, neplakej, chci ti pomoct, ne ti ublížit, neboj se mě prosím. Dneska tě dostanu pryč." klidnil jsem jí. Pomalu jsem odendaval ruku z jejích úst a ona přikývla. "Teď mě ale musíš poslouchat, ano?" opět přikývla.

******
Poté co jsem se obl3kl, zbalil to co jsem tu nechtěl nechat a pomohle se obléct i Allison, jsme se pomalu vyplížili z domu do garáže a pak odjeli. Kupodivu to šlo lehce, ač jsem krom tašky s věcmi nesl i All, jelikož ten kotn8k, stále bolel.

Vyjeli jsme a do pár hodin jsme byli v LA. Zastavil jsme u vysokého mrakodrapu který byl opravdu luxusní. No, říkal jsem že se nemám špatně.

"Pojď zlato." usmál jsem se a ona pomaličku dokulhala ke schod7m. Tohle bylo opravdu pomalé tempo a tak jsem si jen povzdechl a vzal ji do náruče a jen tak jsme se s ní zatočil kolem své osy. "Co to děláš?" zasmála se .. Ona se opravdu zasmála.

V8tahem jsem vyjel s Aall v náručí až do svého patra. Ano svěho patra ne bytu.. Otevřel jsem dve4e od jednoho z pokoj7 a naskytl se nám pohled na obrovskou místnost, s obrovskou plazmovou televizí a nábytkem, který najdete v obývacích pokojích. "Vítej v prozatimn8m domově." pronesl jsem, ač jsme byl mírně znepokojen tím, že to všechno šlo tak hladce. To značí, že se něco hodně brzo posere.

Děkuju za komenty (kterých by jako klidně mohlo být víc, což by mi ani trošku nevadilo :DDDDD) a to samé i hvězdičky :33
A skoro tisíc přectení :3333

Komentujte, "hvězdičkujte" (:'DDD) a čtěte :3

UnesenaKde žijí příběhy. Začni objevovat