6. „Bude k dispozici!"

1.2K 43 3
                                    

Ležím schoulená na posteli, a přemýšlím o tom všem co se děje. Mam hlad, žízeň, strach a je mi hrozná zima. Jsem ve tmavém pokoji a divně to tu zapáchá. Bylo tu naprosté ticho a tak bylo naprosto všechno z chodby slyšet. Několikrát někdo prošel kolem mého pokoje, a povídli si tam, většinou ale bylo ticho. Najednou jsem slyšel klapot bot na dřevěné podleze. Zastavil u mých dveří a otevřel je. Byl to Nick.

Dělala jsem že spím, ale má zvědavost mě překonala a já mžourala očima. Chtěla jsem vědět co dělá ale co nejnápadněji. No moc nanápadně to nebylo, protože se mě zeptal proč nespím. Oči jsem otevřela dokořán, a já ho vyděla jak mě pozoruje opřený o zeď. Neodpovídala jsem. On v místnosti rozsvítil a já zamžourala očima. Přistoupil blíž a dřepl si ke mě. Koukal se mi přímo do očí. Začal mě hldit po tváři. Ležela jsem na boku. On mi rukou začínal z tváře sjíždět na rameno, potom níž a níž a skončil ne mém boku. Ruce jsem měla svázané za zády, a tak jsem ho nemohla odstrčit, ale jen sebou cukla. Měla jsem nakrajíčku. On si jen dal prst na rty. "Ššššš. Neboj se, tady se nemáš přece čeho se bát." Ušklíbl se. Zavřela jsem oči a obličej vtiskla do polštáře. Rukou sjel mě na na břicho a přez kalhoty trochu níž. Pak mi zajel rukou pod kalhoty a pak pod kalhotky. Bylo mi nepříjemné že na mě takhle sáhá, ale co se dádělat. Nemůžu se nijak bránit.

Nachvíli přestal. Poívala sem se n něj opatrně, s ubrečenýma očima. Jeho kaštanově hnědé oči na mě upírali zrak. Koukali si na mě takovým zvláštním pohledem. Pak vstal, le vypadal docela nštvaně. Šel ke dveřím, u kterých stála starobylá skříň. Kopl do ní a já se hrizně lekla. "Do prdele ne, já prostě nemůžu." byl už kouskem těla ven z pokoje ale najednou se zastavyl, a prsknul: "Ty malá kurvičko, za nedlouho si to s tebou užiju. Já i ostatní." a odešel.

Už hsem neměla ani sílu plakat. Ruce mě pálili od provazů, a víc jak dva dny jsem nic nejedla.

Z POHLEDU NICKA
Zavolal si mě k sobě Tomas. Řekl mi že potřebuje, aby jsem tý malý alespoň trochu fyzicky ublížil. Psychicky nebylo třeba, už byla zničená.

"Copak si jí ty už neublížil?" pozdvihl jsem obočí. "Do toho se neser. Prostě jsem nic nestihl, ta malá mrcha se furt bránila. A stejně tam jen seděla a já si něco zařizoval!" řekl a podíval se na mě takovým tím svým typický pohledem, abych se už na nic neptal. "Nejlépre by jsi mohl začít hned!" prskl a já radši šel. Zabil už pár lidí co ho neposlechlo a on jebezdůvodně usmrtil ... Nechtěl jsem být další.

Přišel jsem k ní do pokoje bylo tu šero, ale i tak se rtu dalo koukat. Viděl jsem jí na posteli. Byla hrozně malinká a strašně vyhublá. Přišel jsem k ní blýž. Vyděl jsem jak mrkla ale několikrát za sebou. Oči nedovřela. Nebyl jsem si jistý, ale stejně jsem se zeptal. "Proč nespíš?" neodpovídala a tak jsem rozsvítil. Oci měla dokořán. Šel jsem blýž a upřene se na ni díval. Začal jsem ji hladit, ale ona se mě vyděsila. I když ne upřímě, ale řekl jsrm něco aby byla klidnější. Moc to nepomohlo. Ja ale pokračoval. Zajel jsem jí rukou pod kahoty a ona se zatřásla. Třásla se ale celou dobu. I přez to že měla obličej zaraženy do polšatáře, bylo slišet jak brečí. Přestal jsem. Nechtěl jsem aby byla takhle, chci si to užít, a to fakt s malou brečící a třesocí se holkou nešlo.

Radaši jsem se zvednul a šel. Byl jsem docela nasranej. Chtěl jsem si konečně zas užít, ale ne, prostě ji necháš na pokoji. Ty si takový idiot. Říkal jsem si sám pro sebe. Cestou jsem kopnul do skříně a dal nejevo svoje cítění. Stejně jsem to chtěl. Pannu už jsem dlouho neměl. A taky jsem jí řekl. "Ty malá kurvičko, za nedlouho si to s tebou užiju. Já i ostatní." otočil jsem se. Vyděl její vydewšený výraz. Radši jsem hned vypadnul.

Šel jsem pryč směrem do kuchyně. Byla o patro víš. Prošel jsem skrz chodbu, a pak na schody. V mezipatře měl pracovnu a pokoj v jednom Tomas. Slišel jsem ho jak s někým volá a měl to na hlasito, jelikož zase něco sepisoval a mobil by už neudržel. Slišel jsem celý rozhovor.

( T = Tomas; ON = ten druhý z mobilu)

T: Mám tu pro tebe něco eksklusivního. (A ucechtnul se)

ON: Zase nějaká sračka, kterou nemáš asni otestovanou co?

T: Ne! Je to něco co ti v té tvé vile chybělo.

ON: To má být co?

T: Jednu mladou děvku.

ON: těch mám dost.. Nechte si ji..

T: ale ne ledajakou. Mladou myslím opravdu dost mladou. Je to čerstvá patnáctka.

ON: Si děláš prdel ne? Tak jako tu bych tu docela uvítal

T: věděl jsem to .. Za dva týdny bude k dispozici

ON: Oukeej .. Kámo sorry ale musim .. Zkrz tohle zavolám dýl.

A bylo ticho. Jen jsem zakýval hlavou, a šel dál svojí cestou.

Ták a je tu další kapitola.. Co si myslíte o Tomasovi? :))

UnesenaKde žijí příběhy. Začni objevovat