Yeter! Ben daha fazla cani bir şekilde öldürüldüğü için ismi twitterda gündem olan bir kadın daha görmek istemiyorum!
Bu konu hakkında konuşmanın yerinin pek de burası olmadığının farkındayım ama başka yazarların yazdığını görünce ben de bir kaç kelime eklemek istedim.Olay yeni olduğunda sadece twitterda gündemdekilerde İkbal'in adını gördüm ve açıkçası tıklayıp da ne olduğunu görmek istemedim. Artık sıkıldım. Her haftaya böyle bir haberle başlamaktan çok sıkıldım.
Sonra dershanede diğerleri konuşurken anlattılar ne olduğunu. Sonra kendimi tutamayıp videoya baktım.
YA BÖYLE BİR ŞEY NASIL OLABİLİR NASIL NASIL ?YA BUNLAR ÜCRA BİR YERDE BİLE OLMUYOR, BURASI İSTANBUL. SOKAK BAŞI POLİS OLAN BİR ŞEHİRDE BU NASIL YAŞANIR. YA BİR KIZ DOĞRANDI BU BÖYLE BİR ŞEY OLABİLİR Mİ YA ?
Video zaten inanılmaz rahatsız hani ben görünce bi başım döndü, gözlerim doldu sonra bide annesinin çığlıklarını duydum... Yarım saat ağladım hala gözlerim doluyor düşününce.
Yeter! Ben daha fazla hemcinslerimin böyle şeylere uğradığını görmek istemiyorum!Hayır işin kötüsü olaya verilen tepkiler de bi acayip.
Yine twitterda "İslam'la yetiştirtseydi böyle olmazdı" diye gezen hocalar,
"Kadınlar ikiye hatta üçe hatta bazen altıya yediye ayrılır" diye dalga geçen pezevenkler ya da kendi ülkesinde kaos varken hala Filistin diye açıklama yapan bir başkan...Kızlar... Nolur normalleştirmeyin kadın cinayetlerini. Hiç normal değil çünkü. Şu sıralar biraz dikkat edelim, yas tutalım.
Bi süre sosyal medyayı çektiğimiz selfieleri paylaşmak için değil, ülkenin halini protesto etmek için kullanalım.
Dediğim gibi normal bir zamanda yaşamıyoruz.
İkbal ve ailesi kaç kes şikayetçi olmuş, takmamışlar.
Bu kız uzun zaman evden çıkamamış korkudan. Kaçırılırken de çığlık atmış, çırpınmış. Ve insanlar da yardım etmeyip izlemişler.
Böyle bir topluma doğduk maalesef. Kadın kelimesinin namusla eş anlamlı olduğu, kadınların ciddiye alınmayıp alay konusu olduğu hatta alınıp satıldığı cehennem benzeri bir ülke.Ve kızlar unutmayın, bu adamlar yüz buluyor.
Sizce tecavüzcülere, katillere bi yaptırım uygulansaydı bu kadar sık olur muydu kadın cinayetleri ?Boncuk gözlü Leyla'nın soruşturmasında neredeyse herkes beraat aldı. Sonra noldu ? Sonra da Narin oldu. Ve medyaya bu kadar düşmeyen yüzlerce kız çocuğu. Bunlar sadece öldürülenler bide. Küçücük yaşlarında kocaya verilip tecavüze uğrayan binlercesi var. Sesleri çıkmıyor.
Kızlar yalvarırım iyi bir eğitim alın. Kendi iki ayağınız üzerinde durun. Ne babanızın ne kocanızın parasına muhtaç olun. Güçlü olun. Tek kendinizi savunmak için değil ama başka kadınlara sahip çıkabilmek için de.
Bizim sahip çıkmamız lazım çünkü başkaları çıkmayacak.Biraz da siyasete girmek istiyorum. Artık bu ülkede siyasete karışmamak mümkün değil malum.
Türkiye'deki politikanın artık ne farklı ideolojilerle ne farklı görüşlerle alakası var.
Siyasi görüşünüz şu an sadece ikiye ayrılıyor.
İyi ya da kötü olmak.
Neden biliyor musunuz ?
Çünkü ülkede kadınlardan nefret eden bir parti başta şu an.
Kadınların dayak yiyip evde oturup sadece çocuk yapmasının doğru olduğunu düşünen bir zihniyet var.İkbal'i, Ayşenur'u, Narin'i, Leyla'yı ve daha nicesini koruması gereken polis nerede şu an biliyor musunuz ?
Baştakileri eleştirenleri içeri atmakla meşgul.
Tecavüzcüler ve katiller dışarıdayken, malum kişiye laf edenler hapisaneleri dolduruyor.
İşte tam bu yüzden bu kızların kanı bu politikacıların elinde. Hayır anlamıyorum müslüman olduğunu savunan biri hiç mi acaba dünyada yaptığım şeylerin hesabını öder miyim diye sorgulamaz ?
Ve benim fikrimce bu kan tek onların elimde değil, onları başa getirenlerin de elinde.
Soma faciasından tutun İkbal'e kadar uzayan kanlı bir liste var ortada.
Depremleri de unutmayın sakın. Yıllardır ödediğiniz o deprem vergileriyle saray yaptırıp depremde o kadar çok insanın ölümüne sebep olan o malum parti işte.Son olarak kızlar; rica ediyorum kin tutun. Öfkenizi diri tutun. Bu cinayetler ilk de değildi son da olmayacak. Yarın sıradaki belki ben olacağım belki sen. Yalvarırım size unutmayın bu hafta Türkiye'de olanları. Hesap soracağımız günler de gelecek çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşçakal Kadar - Barış Alper Yılmaz
RomanceBenim orda bu kızın bipolar psikopatın teki olduğunu fark edip başımdan salmam lazımdı ama işte yapamadık aldık başımıza bi dert. Hala çekiyorum acısı. Sevmedin mi beni Hoşça kal kadar