Part -5 (Zawgyi)

958 12 1
                                    

Ma' s Mg

Part-5

"မ, ခင္ဗ်ား Facebook မွာ ဘာေတြ ေလွ်ာက္တင္ေနတာလဲ......"

ေမာင္က အခုရက္ပိုင္း သြန္းဆီ ညတိုင္းဖုန္းဆက္တတ္သည္။ ဆက္သည့္အေၾကာင္း အရာကလည္း အခုလို ဘာမွ ေထြေထြ ထူးထူးမဟုတ္ေပ။

"ဟြန္.... ဘာတင္လို႔လဲ..."

"ဘာတင္ရမွာလဲ မ,ပုံေတြနဲ႔ ကဗ်ာလိုလို စာလိုလိုေတြ ေလွ်ာက္တြဲတင္တာေလ...."

"အဲ့တာဘာျဖစ္လဲ တျခားသူေတြလည္း တင္တာပဲ...."

"အခုေခတ္မွာ အဲ့လိုတင္တာ အန္းဒိတ္ေတြ... ေတာသူေတြပဲ ရွိေတာ့တယ္...."

"အဲ့ေတာ့လည္း တို႔ကို ေတာသူ အန္းဒိတ္လို႔သာမွတ္လိုက္ေပါ့...."

"ခင္ဗ်ားက ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ ေစ့စပ္မယ့္သူမို႔လို႔ ေစတနာနဲ႔ ေျပာျပတာ.... ကြၽန္ေတာ္ ျမင္ေနရတာလည္း အဆင္မေျပလို႔...."

ကြၽန္ေတာ္ မႀကိဳက္ဘူးလို႔ေတာ့ သွ်န္မေျပာျဖစ္..

"ဘာလို႔ အဆင္မေျပ..."

"ေအာ္.... ကြၽန္ေတာ့အေကာင့္ထဲ အဲ့လို အန္းဒိတ္ေတြတင္တာ မ, တစ္ေယာက္ပဲရွိေတာ့ ေတြ႕ရတာ အဆင္မေျပဘူးေလ..."

မ, ပုံေတြ တင္ရင္ သူမ်ားေတြ ျမင္မွာမႀကိဳက္လို႔ဆိုတဲ့ စကားကိုေတာ့ စိတ္ထဲကသာ ေျပာလိုက္သည္။

"အဲ့တာဆိုလည္း တို႔အေကာင့္ကို Unfriend လုပ္လိုက္ေလ.... ဒါမွမဟုတ္ တို႔ဘက္က Block ေပးရမလား....."

သြန္းတမင္႐ြဲ႕ေျပာပစ္လိုက္သည္။ မျမင္ခ်င္ရင္ ဘာလို႔ လာaddေသးလဲ... သူ႔ရဲ႕ အေကာင့္ထဲက တျခားသူေတြနဲ႔ လာလာႏႈိင္းေျပာေနတာ ႀကိဳက္ကို မႀကိဳက္ပါ။

"ဟာ..... မ, ခင္ဗ်ားေနာ္... လုပ္ရဲ လုပ္ၾကည့္...."

"လုပ္ၾကည့္ေတာ့ ဘာျဖစ္မလဲ သိခ်င္လာၿပီ.... အခုပဲ လုပ္လိုက္မယ္.... "

"မ, ခင္ဗ်ား ကြၽန္ေတာ့ကို အခု Block ရင္ မနက္ျဖန္က် ‌မ,ရဲ႕ ေက်ာင္းထိ လာနမ္းမွာ...."

"ဘာ... ဘာဆိုင္လို႔လဲ...."

တကယ္လုပ္မယ့္ပုံရေသာ ေမာင့္ ေၾကာင့္ သြန္းနည္းနည္းေတာ့ လန႔္သြားရသည္။

"ဆိုင္ဆိုင္ မဆိုင္ဆိုင္ေလ.... ကြၽန္ေတာ္က မနမ္းခ်င္ေပမယ့္ မ,က အနမ္းခံခ်င္လို႔ စိန္ေခၚရင္ေတာ့ လာနမ္းေပးရမွာေပါ့.... ဟိုတစ္ခါလို ပါးကိုေတာ့ မဟုတ္ဘူးေနာ္.... မ,ရဲ႕ ႏႈတ္... ခမ္း.... ေတြ.... ကို..."

Ma' s Mg Where stories live. Discover now