Part 10 (Zawgyi)

992 12 1
                                    

Ma' s Mg

Part -10

"က်မမွာ ကိုႀကီး ရင္ေသြးေလး ရွိေနၿပီ...."

"ဘာ....."

"ဟုတ္တယ္ က်မမွာ ကိုႀကီးရဲ႕ ရင္ေသြးရွိေနၿပီ ရွင့္ရဲ႕ ေစ့စပ္ပြဲကို ဖ်က္ေပးပါ...."

အိေျႏၵဟန႔္ စကားက သြန္းေခါင္းေပၚ မိုးႀကိဳးပစ္ခ်လိုက္သလိုပင္။ ဒါဘာစကားလဲ .... ‌သြန္းနဲ႔ ေစ့စပ္ပြဲကို ဖ်-က္ခ်င္လို႔ ေမာင္က တမင္ လႊတ္လိုက္တာလား ဒါမွမဟုတ္ အိေျႏၵဟန္ေျပာသလို သူ႔မွာ ေမာင့္ရင္ေသြးေလး တကယ္ရွိေနတာမ်ားလား...

"ရွင္ မယုံႏိုင္ျဖစ္ေနတာလား.... ဒီမွာ ကိုႀကီးနဲ႔ က်မ အတူေနတုန္းက ကိုႀကီးကိုယ္တိုင္ ႐ိုက္ထားတဲ့ ပုံေတြ...."

အိေျႏၵဟန္က ဓာတ္ပုံအခ်ိဳ႕ သြန္းကို ထုတ္ျပလာသည္။ ပုံထဲမွာ ေမာင္ေရာ သူေရာက အဝတ္စားေတြ မပါၾကပဲ အိပ္ယာေပၚရွိေနၾကကာ အိ‌ေျႏၵဟန္က ေမာင့္ရင္ခြင္ထဲမွာျဖစ္သည္။ ထိုပုံေတြ ျမင္လိုက္ရခ်ိန္ သြန္းစိတ္ထဲ ေဆာ-က္တည္မရ ျဖစ္ခဲ့ရေပမယ့္ တျခားသူတစ္ေယာက္ေရွ႕ မၿပိဳလဲခ်င္တာေၾကာင့္ ဟန္ေဆာင္ေနလိုက္သည္။

"မင္းတို႔ရဲ႕ ပုံေတြ တို႔ကို ျပဖို႔အထိ မလိုပါဘူး...."

"ရွင္က အရွက္မရွိ သူမ်ားရဲ႕ ကေလးအေဖကို လက္မလႊတ္မွာစိုးလို႔ သက္‌ေ-သျပတာ...."

သူ႔စကားက သြန္းသိကၡာကို လာေစာ္ကားေနေတာ့ ေဒါသကထြက္လာေတာ့သည္။

"မင္းတို႔ သိကၡာကို မေစာ္ကားနဲ႔...."

"ေစာ္ကားတာ မဟုတ္ဘူး... ရွင့္ေၾကာင့္ ကိုႀကီးက က်မကို ေရွာင္ေနတာ..."

"တို႔လုပ္ယူခဲ့တာ ဘာတစ္ခုမွ မရွိဘူး.... မိဘေတြ သေဘာတူ ေစ့စပ္ေပးတာကို လက္ခံခဲ့႐ုံပဲ..."

"ရွင္ကိုယ္တိုင္ကိုက ကိုႀကီးကို လက္မလႊတ္ႏိုင္ ျဖစ္ေနတာမလား..... သိကၡာမရွိ..."

သြန္းရဲ႕ သိကၡာတရားကို ခဏခဏ ထိပါးလာေတာ့ သြန္းရဲ႕ေဒါသေတြ တားမရျဖစ္လာေတာ့သည္။

"ႏွစ္ဖက္မိဘ သေဘာတူ ၾကည္ျဖဴစြာနဲ႔ ေစ့စပ္ေပးတဲ့ တို႔က သိကၡာမရွိတာလား.... ေယာက္်ားတစ္ေယာက္နဲ႔ လူမသိသူမသိ ျဖစ္ခ်င္တိုင္းျဖစ္ၿပီးမွ အဲ့ေယာက္်ားဆီကေန အခြါခံရတဲ့ မင္းက သိကၡာမရွိတာလားဆိုတာ ဦးေႏွာက္ပါရင္ စဥ္းစားေပါ့...."

Ma' s Mg Where stories live. Discover now