Цього грандіозного дня малий Олег чекав кожен рік. В особливий для хлопця схід сонця, батько робив виключення та забував про незграбність та слабкість свого сина, ставлячи на перший план сімейну ідилію, яка кожен раз відчувалася як чарівний збіг обставин - гарний настрій чоловіка та день народження його єдиного спадкоємця.
Сьогодні Олегу виповнилося 7 років, вже завтра хлопець офіційно стане частиною підготовчого табору лицарів королівської гвардії.
— Олег, прокидайся, — батько ласкаво провів рукою по спині сина. Хлопець одразу підскочив з місця солодко потягуючись, прикидаючись, що тільки прокинувся.
Насправді ж Олег ще з вчорашньої ночі не спав і на пальцях відраховував час до свого особливого дня.
— Доброго ранку, батько! - пролунав дзвінкий голос дитини. Малий піднявся та сів, його ноги, звисаючи з ліжка, нервово колихалися очікуючи наказу. Хлопець вже не міг дочекатися, коли ж батьки почнуть його вітати.
— З Днем народження, дитинко моя, — першою до своїх обіймів пригорнула його мати. Її долоні блукали по обличчю єдиного сина ніжно нагладжуючи, вуста торкалися спочатку лоба, а потім і кожної щоки.
— Мій маленький, любий синочок.
— Марія! Облиш ці пестощі. Він більше не дитина! — обурений поведінкою жінки, чоловік трохи грубо відтягнув кохану від малого.
— Олег. Від сьогодні твої тренування будуть ще більш виснажливі. Тепер ти вже не дитина, розумієш? - свої великі долоні батько поклав на ще поки дитячі плечі сина та серйозним тоном спонукав Олега брати відповідальність за свої дії.
— Знаю. Я обіцяю тобі, що виросту гідним тобі лицарем! — як ніколи раніше, переконливим голосом, Олег вперше дозволив собі порівняти себе з батьком.
— Добре. Час для подарунка. Ходімо, — чоловік з усмішкою на вустах, під супроводом щасливої матері, повів своє дитя в невідомому напрямку. Хлопчик з острахом та цікавістю ледве поспівав за швидкими кроками батька.
— Що там? Що? — питав постійно він.
— Почекай трошки, — ласкаво усміхаючись, казала йому мати легко стискаючи маленьку руку сина.
Емоції переповнювали тіло юнака, Олег ледве стримував бажання вирватися і побігти вперед, щоб швидше побачити подарунок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Інший шлях
General FictionЧи може їхнє кохання вижити у світі, де воно не має права на існування? Вони зустрічаються на полі бою, захищаючи одну країну, один народ. Їхнє кохання заборонене, проте сильніше за будь-які перешкоди? Війна відриває їх один від одного - одного з н...