פרק 14 - אין אישור

10 3 0
                                    

נ"מ: היילי

לאחר ההמראה, מר סמית' הגיע לחדר האחורי והודיע לכל הלמידים שאפשר לצאת. איכשהו הם נשארו עומדים ולא התחילו לרחף לאורך החללית - בניגוד למה שהיילי ציפתה.
הם צעדו לאורך המסדרון וצעדו לחדר האוכל/מטבח של החללית שלהם, והתיישבו סביב השולחנות.
בשנייה שהיילי הסתכלה הצידה, היא ראתה חלון ענקי שסיפק לה נוף אל החלל וכל הפלנטות שעברו על פניהם, אך מרוב שהחללית נעה במהירות, אפילו כוכבים שגודלם פי עשרה מטרה נובה חלפו על פניהם במהירות.

"צהריים טובים, לכל חברי פרויקט כדור הארץ." אמר להם מר סמית'. "השעה היא 13:45 לפי שעון טרה נובה ואנחנו באופן רשמי נמצאים בחלל. "עכשיו אנחנו נתחלק לתפקידים שקיבלתם כבר מבעוד מועד, ואנחנו נעזור לכם להתחיל בעבודה."

מר סמית' שלח כל קבוצה למקומה - ברוק, בריאן לילה וריי הלכו לתכנן את הלו"ז לאחרי הנחיתה. רוז, אנדרו זואי ומקס הלכו לסייר ברחבי החללית על מנת לבדוק שהכל נמצא במקום. והיילי, זאק, קיילה וגי'מס הלכו לחדר הבקרה.
בדרכם לחדר הבקרה, היילי הבחינה שלילה לא הולכת יחד עם הקבוצה שלה. במקום זה היא חמקה לאזור החדרים כשמבט לחוץ על פניה. היילי כבר זכרה שראתה אותה כך בעבר כשרק התחילו בפרויקט, ועכשיו שחשבה על זה, היא מעולם לא הצליחה להבין למה. היא רשמה לעצמה בראשה ללכת לדבר עם לילה ולברר עם הכל בסדר, והמשיכה בעקבות מר סמית׳ שהוביל אותה ואת קבוצתה אל חדר הבקרה.

בעמדת הטייס ישב הפרופסור. עשרות מסכים היו פרושים לפניו והולוגרמות רבות ריחפו סביבו. מר סמית׳ חלף על פניו ונעמד עם גבו לחלון שהשקיף במאה שמונים מעלות על הדרך.
״מאחר וכבר עברתם את כל ההכשרה שאתם צריכים, אני אעשה את זה קצר.״ הבטיח מר סמית׳. ״כפי שאתם יודעים, אתם תהיו במרבית שעות היממה בתא הטייס. במיוחד כאשר נתקרב לכדור הארץ. אומנם מדי פעם צוותים אחרים יחליפו אתכם לכמה שעות, וכאשר לא נזדקק לכל כך הרבה אנשי צוות כאן אז אני, הפרופסור או שנינו נטיס את החללית, אבל בגדול אתם תהיו כאן רוב הזמן. מה שאומר שאתם צריכים ליצור חלוקה למי עומד להיות בעמדת הטייס. את זה אני כבר משאיר לכם״

״מה אתם אומרים?״ שאלה היילי.
״לי לא משנה. אבל אני חושב שכדאי לנו לארגן לוח זמנים בהפסקה הקרובה.״ אמר ג׳יימס בקולו הנמוך והעדין.
״אבל מה נעשה עכשיו?״ שאלה אותו קיילה. ״יעברו עוד כמה שעות עד ההפסקה הראשונה שלנו.״
״אם לא אכפת לכם, אני רוצה להיות ראשון בעמדת הטייס.״ אמר זאק והביט בשאר חברי הצוות שלו על מנת לקבל את אישורם.
״אני לא רואה בעיה עם זה,״ אמרה קיילה.
״גם אני לא״ הוסיף ג׳יימס.
״מה איתך, היילי?״ שאלה אותה קיילה.
״אני מניחה שזה בסדר...״ אמרה ונלחמה בדחף של מבטה לעקוב אחר זאק כשהתחלף עם הפרופסור ולקח פיקוד על החללית.

********

היילי התקדמה בשקט במסדרון ודפקה על חדרה של לילה.
"מי זה?" נשמע קול מעבר לדלת.
"זאת אני, היילי." ענתה. "אפשר להיכנס?"
תחילה לא נשמעה תשובה, והיילי עמדה כבר ללכת לחבריה, אך לאחר מספר שניות הדלת נפתחה ומולה עמדה לילה.
שיערה השחור הקצר עם הפס הכחול נראה פרוע מבדרך כלל, בגדיה היו מקומטים ועיניה איבדו את הברק הטבעי שלהן. הדבר היחיד שעוד נראה נוצץ בה היו הפירסינגים הרבים שעיטרו את פניה.
היא הזמינה את היילי להיכנס לחדר, ונעלה אחריה את הדלת.

בחזרה לכדור הארץ🌍Where stories live. Discover now