נ"מ: היילי
״אז... מה אנחנו עושים עכשיו?״ שאל זאק.לאחר החלוקה לקבוצות, היילי, זאק, קיילה וג׳יימס ישבו יחד סביב שולחן באחת המעבדות של בית הספר. הם חיכו כבר עשר דקות עד שיגידו להם מה לעשות, אבל אף אחד לא בא.בזמן הזה הארבעה ישבו ולא עשו כלום. מדי פעם היילי ניסתה ללכוד את מבטו של זאק, אך נראה כאילו הוא מתחמק ממנה. לא ברור אם בכוונה או לא. בעוד היילי מנסה להבין את החבר שלה, קיילה לא הפסיקה לבהות בג׳יימס, שאפילו לא שם לב לכך.״תפסיקי לנעוץ מבטים.״ היילי תקעה בה מרפק. ״את סתם תפחידי אותו.״ היא לחשה. ״אני בכלל לא נועצת מבטים,״ קיילה הכחישה, אך בכל זאת סובבה את ראשה לכיוון השני.״מר סמית׳ שלח הודעה.״ ג׳יימס אמר לפתע. הוא פתח את הטלפון שלו לגודל מחשב והקריא את הכתוב שם.״המשימה שלנו בכדור הארץ תהיה לחקור את האזורים ההרריים במקום שנהיה בו. בתור התחלה אנחנו נצטרך לערוך מחקר בנושא ולהכין הרצאה לכל הכיתה״ הוא אמר.״זה לא נשמע כל כך קשה.״ זאק אמר.ג׳יימס הביט בו במעין ייאוש משולב עם זלזול קל. ״אתה מודע לזה שכמעט ואין מידע קיים בשום מאגר, מה שאומר שיהיה כמעט בלתי אפשרי למצוא חומרים. ולהפוך אותם להרצאה...״״אני בטוחה שאם נחפש מספיק זמן נמצא בסופו של דבר מספיק חומרים לעבודה.״ היילי יצאה להגנתו של זאק.״היא צודקת. אנחנו בטוח נצליח למצוא משהו.״ קיילה ניסתה לשמור על אופטימיות, ולהחדיר מוטיבציה בחברי הקבוצה. משימה שנחלה הצלחה חלקית.״טוב... אז אני מניח שכדאי נתחיל לעבוד.״ ג׳יימס נאנח והחל לחפש מידע במחשב.
*בינתיים בקבוצה 1*
נ"מ: ברוק
להגיד שברוק הייתה מרוצה מהקבוצה שקיבלה לא יהיה לגמרי שקר.
בקבוצה היו בריאן, לילה וריי.
לילה הייתה שקטה. אף על פי שהן בילו הרבה יחד, לא באמת יצא להן לדבר הרבה מתחילת השנה, וברוק קיוותה שזו אולי תהיה הזדמנות בשביל שתיהן להכיר.
ריי היה סתם מוזר, אבל הוא היה גאון, והיא קיוותה שזה יעזור להם במחקר המשעמם שהטילו עליהם מר סמית' והפרופסור המקריפ.
ובריאן... כל מה שנותר לברוק היה לקוות שלא תסמיק לידו לכל אורך הפרויקט. היא לא הייתה מאוהבת בבריאן, אך בהחלט חיבבה אותו. הבעיה היחידה הייתה שנראה שהוא מסתכל על... תלמידים אחרים.
"אז מה הנושא שקיבלנו?" שאל בריאן ופתח את הטלפון שלו.
"ים." אמרה לילה באדישות.
"זה אחד הנושאים הכי מעניינים שיש!" אמר ריי בהתרגשות והחל לספר עובדות אקראיות על יצורי ים שנכחדו כבר לפני אלפי שנים.
כל מה שנותר לברוק היה לקוות שלא נותר עוד הרבה זמן להפסקה.*בינתיים בקבוצה 2*
נ"מ: מקס
מקס הביט בשעון והרגיש כאילו מחוגיו זזים הרבה יותר לאט מהרגיל. כבר קרוב לשעתיים שהוא היה במעבדה, וכל מה שרצה היה רק שיפסיקו כבר עם המחקר הזה.
הוא היה יחד בקבוצה עם זואי, רוז ואנדרו. מלבד העובדה שזואי לא הפסיקה לחלק פקודות, הכל היה בסדר. הקבוצה שלו קיבלה את מזג האוויר והחופים בתור נושא המחקר, ולמען האמת, הוא לא התעניין בכך בכלל.
הסיבה העיקרית שמקס הצטרף לפרויקט הייתה שהחברים שלו וכל הכיתה הייתה שם. מלבד זה וההזדמנות לבקר בכדור הארץ, לא היה בו שום עניין לעשות מעבר לכך בפרויקט.
הלוואי שכבר תהיה הפסקה. הוא חשב לעצמו וחזר לחפש מידע במחשב.
נ"מ: היילי
לאחר שלוש שעות מייגעות במיוחד, כל הקבוצות יצאו להפסקה.
זאק הלך ישר למקס ובריאן, והשאיר את היילי לגמרי לבד. היא רצתה לדבר עם קיילה, אבל היא הייתה עם ג'יימס, והיא לא רצתה להפריע להם.לבסוף היא מצאה את לילה יושבת לבד על אחד הספסלים מול הנהר, והחליטה להצטרף אליה.
"אפשר לשבת כאן?" היא שאלה, ולילה הנהנה קלות.
"אז מה הנושא שהקבוצה שלך קיבלה?" שאלה היילי."ים." ענתה לילה בקצרה, ולא הוסיפה מעבר לכך.
היילי המשיכה לשאול אותה עוד על המחקר, אך לילה המשיכה לענות באדישות או התחמקה מהשאלות. זה לא היה חדש להיילי. כבר מתחילת השנה היא הבינה שלילה יותר סגורה, וגם בשיחות שלהן לאורך השנה היא נראתה יותר מרוחקת.
אבל הפעם... משהו הרגיש מוזר יותר מבדרך כלל. היילי לא ידעה איך להסביר זאת, אבל הייתה לה הרגשה שמשהו לא בסדר.הצלצול נשמע והיילי ולילה חזרו לקבוצות שלהן. היילי החליטה להניח לנושא.
לבינתיים...מקווה שאהבתם את הפרק🪐
אני אנסה להעלות את הפרק הבא בקרוב
ועד אז, ביי✨
YOU ARE READING
בחזרה לכדור הארץ🌍
Science Fictionבשנת 6000 (2500 שנים לאחר שבני האדם עזבו את כדור הארץ) קבוצת תלמידים הלומדת בבית ספר מיוחד לחקר החלל מקבלת משימה: אותות חיים של בני אדם התקבלו מכדור הארץ, והם צריכים לצאת לשם כדי לאתר את השורדים. כאשר הם מגיעים לשם, מתגלה שלפרויקט יש צד נוסף שאף אחד...