פרק 16 - תורנות לילה

10 2 0
                                    

נ"מ: היילי

"כן... אין סיכוי שאני עושה את זה." אמרה קיילה והסתובבה לאחור.
"אפילו על תחשבי על זה," היילי תפסה בידה ועצרה אותה מלחזור לחדר. "את לא עומדת לנטוש אותי בתורנות הלילה."
"ואם אני אנטוש אותך...?" שאלה קיילה עם חיוך ציני על פניה.
"אני אספר למר סמית' שאת מבריזה והוא יכול להעיף גם אותך מהפרויקט." השלימה היילי את המשפט.
החיוך ירד מפניה של קיילה והיא עזרה להיילי להוציא את חומרי הניקוי מהארון במחסן.

השעה הייתה קצת אחרי חצות. המשמרת של צוות חדר הבקרה בדיוק נגמרה וכולם היו בחדרים. מלבד היילי וקיילה. מר סמית' והפרופסור לא רצו שאף אחד ידע בינתיים על הקשר של היילי וקיילה למה שקרה אתמול, ולכן הן היו חייבות לבצע את העונש שלהן בלילה, אחרי שכולם היו בחדרים.

"שמעת משהו מלילה?" היילי שאלה את קיילה בזמן שניקו את המסדרון מהאבק שהצטבר בו במהלך היום.
"לא" קיילה השיבה. "אני חושבת שהיא מסתגרת בחדר שלה."
"זה ממש לא הוגן שמר סמית' הרחיק אותה מהפרויקט. אם היא כבר נמצאת פה, הוא יכול לפחות לתת לה לעזור." אמרה היילי בזמן שעברו על ממדי החללית כדי לראות שהכל מתבצע כשורה.
"אבל היא עברה על החוק." קיילה נעצרה לרגע והנמיכה את קולה. "היא שיקרה בנוגע לקבלה שלה לפרויקט וגרמה לנו להסתכן בכך שיעיפו גם אותנו מכאן. אני חושבת שהיא קיבלה בדיוק את מה שמגיע לה."
"ועדיין, זה לא נראה לי צעד חכם להרחיק חברת צוות מוכשרת שיכולה לתרום. הוגן או לא..." השיבה לה היילי והן המשיכו לסייר בחללית.

לאחר שסיימו את התורנות, הבנות החזירו את הציוד למקומו בארון, וכל אחת הלכה לחדרה.
היילי הסתכלה על השעון. השעה הייתה כבר אחת וחצי בלילה על פי שעון טרה נובה. נותרו לה עוד קצת יותר מחמש שעות לישון לפני המשמרת הבאה שלה. היא הייתה עייפה, אך לא הצליחה להירדם. מחשבה אחת טורדנית הציקה לה כבר מאז אתמול. היא לא הבינה למה הפרופסור נלחץ כל כך כשמר סמית' סיפר לו על מה שקרה. הוא נראה מבועת כששמע על כך שקיילה הצליחה לפרוץ למחשב של הנשיא רוג'רס. מן הסתם שהוא ילחץ, כי יכולים להיות שם הרבה מאוד מסמכים מסווגים, אבל הפרופסור נראה יותר לחוץ ממה שהיה אמור להיות.

כאילו הוא מסתיר משהו...

אבל מה?

מקווה שאהבתם.ן את הפרק🪐
אשמח לשמוע מה חשבתם עליו📚
ועד שאני אעלה את הפרק הבא, ביי✨

בחזרה לכדור הארץ🌍Where stories live. Discover now