נ"מ: היילי
"אני לא מאמין שעשיתן את זה!" אמר מר סמית' להיילי וקיילה בכעס אחרי שלילה סיפרה לו מה קרה.
"מר סמית', אל תכעס עליהן. זו אשמתי. אני ביקשתי מהן לעשות את זה..." לילה ניסתה להסביר, אך מר סמית' הרים את ידו וסימן לה להיות בשקט."גם אם זה לא היה הרעיון שלהן, הן בכל זאת ניסו לפרוץ למחשב של הנשיא - מה שגובל בעבירה פלילית. יש לכן מזל שאני הייתי זה שתפס אתכן ולא מישהו אחר." הוא צבט את גשר אפו בתסכול והמשיך לדבר. "ובקשר אלייך לילה, אני עוד צריך לדבר אם הנשיא, ואם ההורים שלך. בשלב הזה אנחנו בטוח לא יכולים להחזיר אותך לטרה נובה, אז זה אומר שאת מושעית מכל פעילות עד שנגיע לכדור הארץ."
לילה הנהנה. היא לא ניסתה להתווכח. נראה שהשלימה עם גזר דינה.
"ואתן," מר סמית' פנה אל היילי וקיילה, שעדיין ישבו מול המחשב. "אני לא יכול להשעות או להרחיק אתכן מאף פעילות מכיוון שהתפקיד שלכן חשוב מדי, אבל זה לא אומר שהתחמקתן מעונש. אתן עומדות להיות בתורנות לילה כל השבוע. רק שתיכן..."******
מאוחר יותר באותו הלילה מר סמית' נכנס שוב לחדר בו מצא את היילי, קיילה ולילה מוקדם יותר. הן עדיין ישבו שם על הכיסאות וחיכו לשמוע מה הם עומדים לעשות.
"עשיתי כמה שיחות." אמר מר סמית' וסגר את הדלת אחריו. "הנשיא רוג'ר הוריד את השם שלך מהכתבה, וגם דיברנו עם ההורים שלך."
"מה הם אמרו?" שאלה לילה בחשש.
"הם היו נסערים בהתחלה, אך לאחר שהסברנו להם על חשיבות הפרויקט ועל חוסר היכולת לנו להחזיר אותך הביתה, הם הבינו פחות או יותר את המצב."
"אז אני יכולה לחזור לפרויקט? עכשיו שי לי אישור מההורים?" שאלה לילה בצפייה.
"אני חושש שזה לא אפשרי..." השיב לה מר סמית'. "בנוסף לכך שאת עברת על החוק, אני והנשיא נאלצנו לתת הבטחה להורים שלך כדי להימנע מהליכים משפטיים." הוא נשם נשימה עמוקה. "את מושעית מכל פעילות עד להודעה חדשה. גם כשנגיע לכדור הארץ. אני מצטער."
"אבל... זה לא הוגן!" צעקה לילה, אך השתתקה למבטו הקר של מר סמית'. היילי לא יכלה אפילו להתחיל לדמיין כמה הוא כעס. היא השתדלה לשמור על השקט. היא לא רצתה להכעיס אותו אפילו יותר.לאחר כמה דקות נוספות שבהן לילה ניסתה לשכנע את מר סמית' להשאיר אותה במשימה, היילי וקיילה החליטו לעזוב את החדר וללכת לישון. הן לא רצו להיות יותר מעורבות ממה שהן כבר עכשיו.
"אני מקווה שהכל יירגע קצת עד מחר." אמרה קיילה לפני שכל אחת נכנסה לחדרה.
"גם אני." אמרה היילי והוסיפה "לילה טוב"
"לילה טוב." השיבה לה קיילה וסגרה את דלתה.החדר לא היה גדול במיוחד. מיטה תפסה את מחציתו, ובחצי השני היה ארון שאליו חובר מדף נמוך ששימש כשולחן עבודה.
להיילי לא היה אכפת מהצפיפות. היא שמחה שניתנה לה ההזדמנות לעשו דבר כזה חשוב. והיא לא עומדת לסכן את זה. לא שוב. היא כבר נמצאת על הכוונת אצל מר סמית', כך שההתנהגות שלה חייבת להיות לא פחות ממושלמת.בעוד עיניה מתחילות להיעצם, טריקת דלת נשמעה בקצה המסדרון.
היילי ידעה שזאת לילה.טוב אז כבר הגענו לפרק 15🪐
מקווה שנהניתם.ן לקרוא אותו📚
אני אנסה להעלות את הפרק הבא בימים הקרובים, ועד אז, ביי✨
YOU ARE READING
בחזרה לכדור הארץ🌍
Science Fictionבשנת 6000 (2500 שנים לאחר שבני האדם עזבו את כדור הארץ) קבוצת תלמידים הלומדת בבית ספר מיוחד לחקר החלל מקבלת משימה: אותות חיים של בני אדם התקבלו מכדור הארץ, והם צריכים לצאת לשם כדי לאתר את השורדים. כאשר הם מגיעים לשם, מתגלה שלפרויקט יש צד נוסף שאף אחד...