Müge ringe çıkarken, Khamzat Chimaev'in ringe çıkış müziğini dinleyerek yazdım. Khamzat Chimaev Theme Song yazarsanız çıkar. Ve dövüş sırasında ise Boyna Galava şarkısı ve Menem Türk şarkısını dinleyerek yazdım. Er Turan'ı da dinleyebilirsiniz, o da çok uyuyor sahneye. İsterseniz siz de dinleyerek okuyabilirsiniz yukarı bıraktığım şarkıları. Keyifli okumalar dilerim.
🖤
MÜGE BALA 17 YAŞININ BAŞLARINDA...
Kış ayının soğuğunda, sıcacık evinin odasında, gecenin bir yarısı telefonla oynuyordu Müge Bala. Rengarenk, cıvıl cıvıl yatağında, ayaklarını ileri geri sallarken ekranına düşen bildirimle nefesi kesilir gibi oldu. Gelen mesajın Gültekin'den olduğunu anladığı an yatakta ayağa kalkarak, sessiz çığlıklar eşliğinde zıplamaya başladı. Delirmiş gibi tepindiği saniyelerin birinde, ayağı burkulup da yatağa geri düştüğünde, "Ay," diye inledi kısıkça. Aklına tekrar Gültekin gelince acısını unutup sırıtarak mesaj sekmesini açtı.
Gülüm: İnci Çiçeği?
Gülüm: Uyudun mu?
-00.32Ufacık bir soruydu bu lâkin Müge için durumlar hiç de öyle değildi işte! Sevdiği adam yazmıştı ona. Ne yazdığı fark eder miydi hiç?
Siz: Hayır, uyumadım.
Siz: Sen?
-00.32'Bana mesaj yazdığına göre uyumuyor herhalde, ne salak saçma sorular bunlar' diyerek avuç içiyle alnına koca bir şamar yapıştırdı. Canı acıdığı için, "Ov!" diye sitem ettikten sonra, bir anda aklına Gültekin'in ona neden bu saatte yazdığı geldi. İçini, birine bir şey olma korkusu sardığında, daha Gültekin ona yanıt vermeden hızla tekrar yazmaya başladı.
Siz: Bir şey mi oldu, bu saatte yazmazdın pek?
-00.33Ekranda, yazıyor... ibaresi belirdiğinde nefesini tutarak gelecek olan cevabı bekledi genç kız. Gültekin onu fazla meraklandırmadan cevapladığında rahat bir nefes kondu dudaklarına.
Gülüm: Hayır hayır, herkes iyi. Ben sadece...
-00.33Siz: Sen sadece ne?
-00.33Gülüm: Ben sadece seni özledim.
-00.33Okuduğu mesajla kalbi ağzında atan genç kız, ağzı açık bir şekilde telefona birkaç saniye bakakaldı. Asker yeşili ojesiyle boyadığı tırnakları ekranda öylece kalakaldı. Yazdı, sildi. Yazdı, sildi. Yazdı ve tekrar sildi... Ne demesi gerektiğini bilemediğinden değilde bu hissin ona hissettirdiklerinden dolayı dengesini yitirdi. Şaftı kaymış gibi sırıtmaya başladığında, yüz üstü uzandığı için ağzını yastığa bastırarak sevinç çığlıkları atmaya başladı. Hızını alamayarak ayaklarını yatağa ard arda vurduğunda, sevinçten delirmiş gibi hissetti. Daha fazla genç adamı cevapsız bırakmak istemediği için, en cilvelisinden bir yanıt yolladı.
Siz: Benim seni özlediğim kadar mı?
Siz: Sanmam...
-00.35Gültekin'in ne tepki vereceğini merak ettiği için dört gözle gelecek yanıtı bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNCİ ÇİÇEĞİ
Ficção AdolescenteO gece, kuru soğuğun bedenimi yaktığı o anda terk etti çocukluğum bedenimi. Cıvıl cıvıl renkleri olan o küçük kız öldü, gecenin karanlığına boyanan kadın doğdu küllerinden. Ve dudaklarımdan tek bir mırıltı döküldü benim bile kulağıma ilişmeyen: "Aff...