Yırtık Kankamla Üvey Babam! (Eda 18 Y., Antalya)
Selam, ben Eda. 18 yaşında, kumral saçlı, beyaz tenli, 1.75 boyunda, fit vücutlu, dik ve belirgin popolu, iri sayılabilecek göğüslü ve yaşıtlarından daha büyük gösteren, dikkat çekici, sexy bir kızım. Aklımda hiç lezbiyenlik olmasa da liseden en yakın arkadaşım Burcu'yla ilk lezbiyen sevişmemi yaşadım. Burcu esmer, 1.55 boyunda, minyon, küçük memeli, küçük ama dik popolu, fiziğinden çok yüz güzelliğiyle dikkat çeken, girdiği ortamda gözleri üstüne çeken bir kız.
Annemle babam ben liseye yeni başladığımda boşandı, annem iki yıl sonra yeniden evlendi. (Üvey babam) Hakan abi, annemden 3 yaş küçük, annemin formunu korumak için gittiği GYM salonun hem sahibi hem hocasıydı. Annemin yeniden evlenmesine kızdığım için öz babamın evinde kalıyor, vaktimi çoğunlukla arkadaşlarımla, özellikle Burcu'yla geçiriyordum.
Lisede boyum hızla uzamış, memelerim büyümüş, popom belirginleşmişti. Okulda yaşıtlarımın bana bakışlarını hissediyordum, ama annemle babamın boşanmış olmaları yüzünden psikolojik olarak ilişkiye hazır değildim. Bu arada kız arkadaşlarımdan duyduklarımın etkisiyle porno izlemeye başlamış, cinselliği kendi kendime keşfediyordum. Bir süre sonra öz babamın da sevgilisi olup rahat rahat eve atmak istemesi üzerine zorla anneme gönderilmeme sinirlenmiştim.
Annemin evi iki katlı, bahçeliydi. Burası aslında benim için daha rahattı, (üvey babam) Hakan abi de bana çok iyi davranıyordu. Anneme olan sinirim de biraz geçmiş, rahatlamıştım. Burcu'nun bize geldiği bir gün evde kimse yokken bakım ve ağda yapmaya karar verdik. Kolumuz bacağımız derken, Burcu, "Kız, pornolardaki kadınların amları da tertemiz, kesin ağdayla alıyorlar, biz de alalım mı?" diye sorması üzerine ilk bana yapmaya karar verdik. Utana sıkıla önce eşofmanımı indirdim. Burcu kiraz desenli beyaz külotumu görünce, "Ne güzelmiş!" deyip popoma şaplak atıp güldü.
Külotumu indirip amımı elimle kapattım. Üstümde beyaz askılı badi, ayaklarımda beyaz çoraplarımla yatağımın üstüne oturdum. Burcu önümde diz çöküp beni geriye doğru itince ayaklarımı yatağın üstüne çektim. Burcu bacaklarımı aralayıp elimi tutup amımın üstünden kaldırdı. Transa geçmiş gibi amımı inceliyor, incelerken de garip bir şekilde keyif alıyor gibiydi. Burcu ağdayı dikkatli bir şekilde amımın dudaklarının etrafına sürüyordu. Gülüşüyor, şakalaşıyorduk, ama acıyacak diye de gergindim.
Burcu, "Aşkım dolapta buz var mı? Birazdan amın alev alacak!" deyip kahkaha attı. Evde kimse olmasa da bu şekilde mutfağa gidemezdim, "Buzlukta var, hadi al da gel!" dedim. Burcu mutfağa gideli 5 dakikayı geçip de gelmeyince odamın kapısını açıp, "Burcuuuu, nerde kaldın kız orospu? Amım iyice kaşınmaya başladı!" diye bağırıp tekrar yerime geçtim. Burcu koşarak gelip, "Manyak mısın kızım, nasıl bağırıyorsun? Tam mutfağa gireceğimde üvey baban eve geldi, laptopunu almaya gelmiş, onunla konuşuyordum!" deyince başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Ben utancımdan yerin dibine girerken, Burcu ağzından sular akarak, "Yalnız üvey baban da süpermiş haa! O nasıl vücut, o nasıl yakışıklılık, eminim yarağı da kol gibidir, annen ağzının tadını biliyormuş!" dedi.
(Üvey babam) Hakan abi esmer, yakışıklı, 1.90 boyunda, vücut geliştirme antrenörüydü. Ona hiç öyle bakmamıştım, ama Burcu haklıydı, pornolarda gördüğünüz o iri kıyım kaslı her yerinden erkeklik fışkıran adamlar gibiydi. Burcu'ya, "Kızım hadi çek şunları, yoksa acıdan öleceğim!" dediğim anda Burcu ağdayı çekmiş, sanki etlerimi koparmıştı. Acıdan kıvranıyor, yastığı ısırıyordum. Yaşadığım acıyla utancımı unutmuştum ki, Burcu diğer parçayı da çekip acımı ikiye katladı. Ben kıvranırken bir anda amımda hissettiğim soğuklukla irkildim. Burcu elindeki buzları acıdan alev alev yanan amıma sürüyor, acımı azaltmaya çalışıyordu.
YOU ARE READING
TADINDA HİKAYELER 2
Horror30 bölümlük atıştırmalıklar isteğinizi yorumlara yad uygulamalardan rahatça yazabilrsiniz