Amım Götüm Dağıldı! (1) (Sema 30 Y., İzmir)Asistanlık yaptığım üniversitede doktoraya çalışıyordum bir yandan. O bahane ile de öğrenciler gittikten sonra geç çıkmak alışkanlık olmuştu. Kocamdan ayrılalı iki yıl oldu, eve erken gitsem annem ve babam ile TV mi seyredeceğim?
Ekipteki yeni yetme asistanlar hocaların işlerini yaparken, ben telefonum gelen mesajlara bakıyordum. Sosyal medya hesabıma gelen bir arkadaşlık daveti, yaklaşık altı yıldır görmediğim Kayhan'dan idi. (Kayhan bilgisayar işleri için bir ay benimle çalışmış, sonra aylarca bana aşk mesajları atmış bir ergendi. O zaman 16 yaşlarında idi ve ergen rüyaları görüyordu. O rüyaları görmesinde benim de katkım olmuştu, biraz göğüs biraz bacak göstererek. Bu mesajlar bir ergenden bile olsa, kocama söyleseydim sorun büyürdü. Mesajları kesmeyince konuyu babasına anlatmıştım, o da, "Döverim ben keratayı!" deyince kesilmişti yazdıkları.)
Yıllar sonra fotosunu görünce kabul ettim arkadaşlık davetini. Kabul eder etmez de mesajlaşmalarımız başladı. Kayhan üniversiteyi yeni bitirmiş, yüksek lisansa başlayacakmış. İki gün sonra da iş çıkışına geldi, bir kahvecide oturduk. Zaten uzun boylu idi, eni de genişlemiş, yakışıklı genç bir erkek olmuştu. Sonraki akşam ve ondan sonraki akşam da kahve içmeye gittik. Komik, yerinde duramayan ve bana halen aşık olduğunu söyleyen, benden genç, yakışıklı bir erkek ile görüşmek, kötü evlilikte kaybettiğim neşemi yerine getirmişti...
Akşam buluşmaları yetmeyince hafta sonu gezmesine çağırdı. Kahvaltı sonrası, "Yürüyelim..." dediğinde de niyetini anlamayacak kadar saf değildim. İlk kuytuda, önce çekinerek sonra saldırarak dudaklarıma yapıştı. Güçlü kolları ile sırtımı dayadığı ağaçtan güç alarak uzun uzun öpüştük. Yürüyüşe çıkanlardan köşe bucak kaçarak, günü öpüşerek ve giyinik olarak birbirimizi okşayarak geçirdik. Giydiği kottan belli olan sertliğini arkama dayayarak göğüslerimi okşadı, boynumu öptü. Ne o artık ergen idi, ne de ben yeni evli bir kadın. (Boşandığım kocamı sevmesem de seksi severdim ve evli kaldığımız üç yıl dolu dolu bir seks hayatımız olmuştu.)
O açık hava kahvaltı alanında bir yer bulsak hemen silişecek kadar azmıştık. Ben yılların kocasızlığı ile, o da gençliğinin verdiği azgınlık ile duracak halde değildik. Arabasıyla beni evime bırakırken sokağın başında bile uzun uzun öpüştük. Kayhan, "Seni istiyorum, dayanamıyorum!" diyerek kulağımı emerken zorla arabadan indim. Eve girdiğimde hemen banyoya geçtim, ıslanmış iç çamaşırımı kirliye atıp duş aldım. Doğru mu yapıyordum bu yaşta genç bir erkekle beraber olmakla, çevre nasıl karşılardı? Evlenecek değilsin ya dedim kendime. Sadece seks için de kullanabilirdim aslında Kayhan'ı. O yüksek lisansa başladığında ilişkimiz de biterdi. Erkeklerin o yaşta nasıl da azgın olduklarını biliyordum. Kafam karışık, ama amım sulanmış halde geceyi geçirdim...
Hafta içindeki ilk buluşmamız araba içinde öpüşmek ve birbirimizi okşamak ile geçti. Eline eteğimin üstünden amıma attığında, ben de onun kotu üzerinden sikini okşamıştım. Sıcaklığı pantolonuna geçmiş ve kalınca bir sikti okşadığım ve bu da azgınlığımı daha çok artırdı. O elini eteğimin altına, ben elimi fermuarından içeri soktum. Arabada olmasak hemen verecek kadar ıslanmıştım. Elimdeki sik sıcak ve el dolduran cinsten idi. Bana, "Yarın erken çıksana, bir arkadaşın evine gideriz. Olmazsa Foça tarafında bir yerlere gidelim, hem kısa bir tatil yapmış oluruz!" dedi. Bu siki doya doya yemek istiyordum. Ertesi sabah otelden yerimizi ayırtmıştı bile...
Annemlere, "İşyerinden kızlar ile gidiyoruz!" yalanını uydurdum. Arabam ile yola çıkıp Kayhan'ı aldım. Bir saatlik yol ikimize de geçmek bilmemişti. Bellboy önümüzde bavulları odaya çıkarırken Kayhan belime sarılmıştı. Odaya biz girip Bellboy çıkar çıkmaz da beni yatağa itekledi. Ona, "Dur biraz. Yolda terledim, bekle geliyorum hemen. Döndüğümde üzerinde bunlar olmasın sakın. Perdeleri de çeker misin?" deyip altından zor çıktım. Daha cümlemi bitirmeden tişörtü havaya uçmuştu.
YOU ARE READING
TADINDA HİKAYELER 2
Horror30 bölümlük atıştırmalıklar isteğinizi yorumlara yad uygulamalardan rahatça yazabilrsiniz