tost

1.3K 2 0
                                    

Karımı Tost Yaptılar

Bizim hikayemiz düğünden sonra balayı için gittiğimiz Antalya Belek'te lüks bir tatil köyünde yaşandı. Karım Zehra bir içim su gibidir ve güzelliğiyle herkesi kendine hayran ederdi.

Bütün arkadaşlarım çok şanslı bir piç olduğumu söyler ve sürekli, "Kaptın güzel hatunu!" derlerdi. Haklılardı, Zehra orantılı kıvrımlı seksi bedeniyle, uzun siyah saçları bembeyaz teni ve beni benden alan yemyeşil gözleriyle resmen bir afetti.

Uzunca süren flört dönemimizde onu tavlayabilmek için çok uğraşmıştım. Oltadaki balığı tutmak için biraz serbest bırakır, sonra oltayı çekersiniz ya.. Zehra da öyle, oltayı serbest bırakıyordum, ne isterse yapıyor, ne isterse giyiyor, o ne isterse yerine getiriyordum. Oltayı çektiğimdeyse bana geliyordu, benimdi.

Böyle böyle tavladım karımı işte… Karım, bir tanem, canım, seksi şempanzem… Epey serbest, başına buyruk, fingirdek, erkeklerle hafif flörtöz, şuh, seksi, sesiyle seksi giyimiyle, görüntüsüyle, hareketleriyle yatak odasındaymış gibi davranıp insanı tav eden, tahrik eden bir kadın…

Her neyse, tatil köyüne vardık ve giriş işlemlerimiz sonrası odamıza yerleştik. Akşam saatlerinde vardığımızdan ve düğün yorgunluğu da olunca tabi ikimiz de yastığı görür görmez uyumuşuz.

Sabah kahvaltıya indik. Otelde çok fazla Rus turist vardı, Türk turist yok denecek kadar azdı. Güzelce kahvaltı yaptık ve yüzmek için havuza gittik. Zehra kendine çok güzel bir bikini almış (!) resmen bütün her şeyi ortadaydı. Üstü iri memelerini, altı kurabiye gibi amcığını zor kapatıyordu, minicik bir şeydi.

Neredeyse ipkini denebilecekti üstündeki şeyi banyoda giydiği için, kahvaltıya da üstünde de şort ve askılı tişörtle indiğinden fark etmemiştim. Zehra'ya,

"Bu mayonun hali ne böyle aşkım, her yerin meydanda senin?" diye kızınca,

"Ne zamandır giydiklerime karışır oldun? Hem baksana, herkeste aynı mayo var, hatta bazıları iyice her yerini göstermiş!" dedi.

Yani yalan yok, hiç karışmazdım karıma… Her zaman (Kendine yakıştırıyorsan giy!) derdim. O da uzun bacaklarına çok yakışan kısacık, mini etek tarzı şeyler, iri memelerini gösteren dar bluzlar giyerdi. İtirazında haklıydı, ben de çok uzatmadım ve

"Tamam bebeğim, tamam..!" dedim. "Olan oldu nasıl olsa, gören gördü her yerini… Devam et aşkım, millet gözleriyle siksin seni bakalım…"

"Siksinler kocacım. Hem güzele bakmak sevapmış. Demek karın epey güzel ki, erkeklerin gözleri üstümde hep… Aslında bu kadar ilgi çektiğim için gurur duyman lazım kocam olarak…"

Bize hizmet eden otel görevlisi iki tane genç vardı, sürekli yanımızda, bir şeye ihtiyacımız olursa, alkol, çerez gibi yardımcı oluyorlardı. İçlerinden birinin gözleri sürekli Zehra'nın üstündeydi, resmen gözleriyle karımı beceriyordu. Hiç hoşuma gitmemişti bu durum, o yüzden,

"Havuzu boş ver, gel denize gidelim!" dedim.

"Ne güzel güneşleniyorum kocacım... Ne denizi şimdi, boş ver sonra gideriz!" cevabını aldım.

TADINDA HİKAYELER 2Where stories live. Discover now